abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142125015
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is sowieso een klasse of 2 beter dan drafertje Wijnaldum.
Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142125086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Muto het volgende:

[..]

Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.
Immers had het sowieso beter ingevuld ondanks al zijn lichamelijke beperkingen.
blablablabla
pi_142125090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ik zie dat je nu 1 post hebt geplaatst waar je een beetje de waarheid spreekt, maar Clasie kwam erin en er was opeens een veel beter positiespel. Als er over iemand niet te klagen viel (na Vlaar natuurlijk) was het wel Clasie.
Ik geloof dat ik al een keer of 4 heb aangegeven wat hij wél heel goed heeft gedaan.
Juist daarom vind ik het teleurstellend waar hij het heeft laten liggen, want hij had gewoon veel meer kunnen brengen.

Clasie had naast De Jong moeten spelen _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:36:46 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142125099
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Muto het volgende:

[..]

Snap sowieso het vertrouwen in Wijnaldum niet zo. Echt een speler die nooit echt verder gaat komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142125128
Wijnaldum kun je gewoon afschrijven. Het is echt een wonder dat MvG er 5 miljoen voor heeft weten te krijgen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142125262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik al een keer of 4 heb aangegeven wat hij wél heel goed heeft gedaan.
Juist daarom vind ik het teleurstellend waar hij het heeft laten liggen, want hij had gewoon veel meer kunnen brengen.
Je had gewoon beter alleen het volgende kunnen zeggen:

quote:
Clasie had naast De Jong moeten spelen _O_
Clasie kwam nu namelijk niet op een positie waar die de dingen kon doen die jij zegt. Die paar metertjes pakken zat er voor hem niet in omdat Wijnaldem iedere keer als een stonede garnaal stond te slapen op de helft van Argentinië.

Plus die andere kleine stond ook nog in de weg.
pi_142125477
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Antaris het volgende:
Maar De Vrij is nu inmiddels toch wel 20 miljoen waard?
:')

Het is niet de Memph he.
pi_142125511
Janmaat speelde wel ruk zeg niet zo zeer verdedigend dat was prima maar bijna alle passen die hij gaf waren slecht en constant bal blind de diepte in waardoor een Argentijn hem zo kon wegkoppen = balbezit weg.
blablablabla
pi_142125520
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Snap sowieso het vertrouwen in Wijnaldum niet zo. Echt een speler die nooit echt verder gaat komen.
Racist.
pi_142125583
Wijnaldum speelde trouwens vrijwel foutloos heel de wedstrijd. T enige wat hem te verwijten valt is dat ie niet beslissend kan zijn, verdedigend of aanvallend, maar hij heeft vrijwel geen fout balcontact gehad....

Met Clasie speelden we wel een stuk beter maar inderdaad voor de niet-Feyenoorders die hier rondzwerven, hij had iets feller en dominanter kunnen zijn :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142125753
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:40 schreef Multiply het volgende:

[..]

Je had gewoon beter alleen het volgende kunnen zeggen:

[..]

Clasie kwam nu namelijk niet op een positie waar die de dingen kon doen die jij zegt. Die paar metertjes pakken zat er voor hem niet in omdat Wijnaldem iedere keer als een stonede garnaal stond te slapen op de helft van Argentinië.

Plus die andere kleine stond ook nog in de weg.
Dat hij naast De Jong had moeten spelen roep ik al weken :P

Mocht ik er van de week nog eens zin in hebben en ergens de wedstrijd kunnen terugzien zal ik er een paar momenten bij pakken.
pi_142125756
Ik vond Clasie best ok invallen. Was echter wat behoudend, maar dat waren misschien instructies. Aan de andere kant, om op zo'n moment je WK-debuut maken kan misschien ook wat overweldigend zijn.

De Vrij en Vlaar _O_

Ook moeten lachen om BMI in de spelerstunnel voorafgaand. Cillissen klef een handje aan Messi willen geven :') en BMI erachter blijft gewoon straal naar voren kijken, who the fuck is messi :D
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:56:27 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142125775
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:49 schreef ace_eleven het volgende:
Wijnaldum speelde trouwens vrijwel foutloos heel de wedstrijd. T enige wat hem te verwijten valt is dat ie niet beslissend kan zijn, verdedigend of aanvallend, maar hij heeft vrijwel geen fout balcontact gehad....

Met Clasie speelden we wel een stuk beter maar inderdaad voor de niet-Feyenoorders die hier rondzwerven, hij had iets feller en dominanter kunnen zijn :)
Gewoon een onbeduidend dravertje. Jammer, het was ooit echt een openbaring als buitenspeler. Totdat hij van zichzelf vond dattie centraal moest spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142125811
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:49 schreef ace_eleven het volgende:

Wijnaldem heeft weinig echte fouten gemaakt, maar zowel aanvallend als verdedigend compleet onzichtbaar. Heeft nergens echt meerwaarde aangetoond. Heel het toernooi op het randje van een 5,5 gespeeld.

Clasie toonde direct zijn meerwaarde met een aantal versnellingen, strakke passes en diepgang, maar had er wmb nog heel veel meer uit kunnen halen.

Misschien ben ik wel iets te kritisch omdat ik hem juist zo graag zou zien presteren, maar ik vond het matig.
  donderdag 10 juli 2014 @ 02:02:27 #240
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_142125935
Is De Vrij nou al verkocht voor 100 miljoen of hoe zit dat?
Ik ben inmiddels overleden.
pi_142125962
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
De Vrij gaf min of meer toe bij Jack van Gelder dat er wel duidelijkheid is wat er gaat gebeuren. Kortom; er zal wel een transfer bijna rond zijn ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142125983
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
100 miljoen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142126018
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De Vrij gaf min of meer toe bij Jack van Gelder dat er wel duidelijkheid is wat er gaat gebeuren. Kortom; er zal wel een transfer bijna rond zijn ofzo.
Die versprak zich wel even mooi he _O-
1e en 3e vraag: "nee er is nog niets duidelijk, zien we na het WK wel"
2e vraag: "ja dat is voor mij ondertussen wel duidelijk"

_O-
pi_142126055
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Die versprak zich wel even mooi he _O-
1e en 3e vraag: "nee er is nog niets duidelijk, zien we na het WK wel"
2e vraag: "ja dat is voor mij ondertussen wel duidelijk"

_O-
Ja inderdaad. Die jongen is echt te eerlijk. :D

Goede tactiek van Jack ook.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142127260
Clasie viel goed in.

Janmaat daarentegen niet; is gewoon nog niet klaar voor een stapje hoger. Laat hem nog maar lekker in Rotterdam blijven.

De Vrij speelde sterk; ook in het buitenland zijn ze erg positief over hem:

http://www.redcafe.net/th(...)page-6#post-16029838
pi_142127567
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Intellectueel het volgende:
Clasie viel goed in.

Janmaat daarentegen niet; is gewoon nog niet klaar voor een stapje hoger. Laat hem nog maar lekker in Rotterdam blijven.

De Vrij speelde sterk; ook in het buitenland zijn ze erg positief over hem:

http://www.redcafe.net/th(...)page-6#post-16029838
Janmaat kan zeker wel een stapje hogerop. Dat heeft hij in z'n voorgaande interlands wel bewezen.
pi_142127578
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 03:22 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Janmaat kan zeker wel een stapje hogerop. Dat heeft hij in z'n voorgaande interlands wel bewezen.
Bleh, enkel tegen niet noemenswaardige landen. Janmaat speelde waardeloos, heeft een drive naar voren, maar levert 9 van de 10 voorzetten slecht af.

Een van de meest overschatte Nederlandse spelers.
pi_142127610
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 03:24 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Bleh, enkel tegen niet noemenswaardige landen. Janmaat speelde waardeloos, heeft een drive naar voren, maar levert 9 van de 10 voorzetten slecht af.

Een van de meest overschatte Nederlandse spelers.
Welnee, in de groepsfase speelde hij goed. Had ook nog een assist meen ik me te herinneren.

Kuijt had vandaag ook z'n dag niet bijvoorbeeld en leverde ook alleen maar klote voorzetten af. Evenals Blind vandaag en tegen Costa Rica, en Robben leek in de wedstrijd tegen Mexico en Costa Rica ook alleen maar matige corners te kunnen nemen bijvoorbeeld.
pi_142127652
als janmaat de meest overschatte is dan is clasie de meest onderschatte nederlandse speler. had vanaf het begin moeten spelen in plaats van de niet 100% fitte de jong. hij viel uitstekend in en er kwam gelijk meer voetbal in het elftal doordat hij wel naar voren durft te spelen. ook had van gaal dan ook een wissel met krul achter de hand gehad.
pi_142127653
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 03:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Welnee, in de groepsfase speelde hij goed. Had ook nog een assist meen ik me te herinneren.
Heeft in de groepsfase nooit echt goed gespeeld; heeft zich wel enigszins staande gehouden, maar is niet voor niets gewisseld door Van Gaal. Vooraal de lange ballen naar voren en de voortzetten zijn pover.

quote:
Kuijt had vandaag ook z'n dag niet bijvoorbeeld en leverde ook alleen maar klote voorzetten af. Evenals Blind vandaag en tegen Costa Rica, en Robben leek in de wedstrijd tegen Mexico en Costa Rica ook alleen maar matige corners te kunnen nemen bijvoorbeeld.
Bij Janmaat is het structureel. Janmaat komt op dit moment gewoon kwaliteit te kort voor een stapje hoger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')