abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142125015
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is sowieso een klasse of 2 beter dan drafertje Wijnaldum.
Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142125086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Muto het volgende:

[..]

Op die positie van Wijnaldum had Immers moeten staan. Ideale plek voor zo'n type speler.
Immers had het sowieso beter ingevuld ondanks al zijn lichamelijke beperkingen.
blablablabla
pi_142125090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:32 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ik zie dat je nu 1 post hebt geplaatst waar je een beetje de waarheid spreekt, maar Clasie kwam erin en er was opeens een veel beter positiespel. Als er over iemand niet te klagen viel (na Vlaar natuurlijk) was het wel Clasie.
Ik geloof dat ik al een keer of 4 heb aangegeven wat hij wél heel goed heeft gedaan.
Juist daarom vind ik het teleurstellend waar hij het heeft laten liggen, want hij had gewoon veel meer kunnen brengen.

Clasie had naast De Jong moeten spelen _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:36:46 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142125099
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Muto het volgende:

[..]

Snap sowieso het vertrouwen in Wijnaldum niet zo. Echt een speler die nooit echt verder gaat komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142125128
Wijnaldum kun je gewoon afschrijven. Het is echt een wonder dat MvG er 5 miljoen voor heeft weten te krijgen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142125262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik al een keer of 4 heb aangegeven wat hij wél heel goed heeft gedaan.
Juist daarom vind ik het teleurstellend waar hij het heeft laten liggen, want hij had gewoon veel meer kunnen brengen.
Je had gewoon beter alleen het volgende kunnen zeggen:

quote:
Clasie had naast De Jong moeten spelen _O_
Clasie kwam nu namelijk niet op een positie waar die de dingen kon doen die jij zegt. Die paar metertjes pakken zat er voor hem niet in omdat Wijnaldem iedere keer als een stonede garnaal stond te slapen op de helft van Argentinië.

Plus die andere kleine stond ook nog in de weg.
pi_142125477
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:05 schreef Antaris het volgende:
Maar De Vrij is nu inmiddels toch wel 20 miljoen waard?
:')

Het is niet de Memph he.
pi_142125511
Janmaat speelde wel ruk zeg niet zo zeer verdedigend dat was prima maar bijna alle passen die hij gaf waren slecht en constant bal blind de diepte in waardoor een Argentijn hem zo kon wegkoppen = balbezit weg.
blablablabla
pi_142125520
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Snap sowieso het vertrouwen in Wijnaldum niet zo. Echt een speler die nooit echt verder gaat komen.
Racist.
pi_142125583
Wijnaldum speelde trouwens vrijwel foutloos heel de wedstrijd. T enige wat hem te verwijten valt is dat ie niet beslissend kan zijn, verdedigend of aanvallend, maar hij heeft vrijwel geen fout balcontact gehad....

Met Clasie speelden we wel een stuk beter maar inderdaad voor de niet-Feyenoorders die hier rondzwerven, hij had iets feller en dominanter kunnen zijn :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142125753
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:40 schreef Multiply het volgende:

[..]

Je had gewoon beter alleen het volgende kunnen zeggen:

[..]

Clasie kwam nu namelijk niet op een positie waar die de dingen kon doen die jij zegt. Die paar metertjes pakken zat er voor hem niet in omdat Wijnaldem iedere keer als een stonede garnaal stond te slapen op de helft van Argentinië.

Plus die andere kleine stond ook nog in de weg.
Dat hij naast De Jong had moeten spelen roep ik al weken :P

Mocht ik er van de week nog eens zin in hebben en ergens de wedstrijd kunnen terugzien zal ik er een paar momenten bij pakken.
pi_142125756
Ik vond Clasie best ok invallen. Was echter wat behoudend, maar dat waren misschien instructies. Aan de andere kant, om op zo'n moment je WK-debuut maken kan misschien ook wat overweldigend zijn.

De Vrij en Vlaar _O_

Ook moeten lachen om BMI in de spelerstunnel voorafgaand. Cillissen klef een handje aan Messi willen geven :') en BMI erachter blijft gewoon straal naar voren kijken, who the fuck is messi :D
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:56:27 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142125775
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:49 schreef ace_eleven het volgende:
Wijnaldum speelde trouwens vrijwel foutloos heel de wedstrijd. T enige wat hem te verwijten valt is dat ie niet beslissend kan zijn, verdedigend of aanvallend, maar hij heeft vrijwel geen fout balcontact gehad....

Met Clasie speelden we wel een stuk beter maar inderdaad voor de niet-Feyenoorders die hier rondzwerven, hij had iets feller en dominanter kunnen zijn :)
Gewoon een onbeduidend dravertje. Jammer, het was ooit echt een openbaring als buitenspeler. Totdat hij van zichzelf vond dattie centraal moest spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142125811
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:49 schreef ace_eleven het volgende:

Wijnaldem heeft weinig echte fouten gemaakt, maar zowel aanvallend als verdedigend compleet onzichtbaar. Heeft nergens echt meerwaarde aangetoond. Heel het toernooi op het randje van een 5,5 gespeeld.

Clasie toonde direct zijn meerwaarde met een aantal versnellingen, strakke passes en diepgang, maar had er wmb nog heel veel meer uit kunnen halen.

Misschien ben ik wel iets te kritisch omdat ik hem juist zo graag zou zien presteren, maar ik vond het matig.
  donderdag 10 juli 2014 @ 02:02:27 #240
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_142125935
Is De Vrij nou al verkocht voor 100 miljoen of hoe zit dat?
Ik ben inmiddels overleden.
pi_142125962
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
De Vrij gaf min of meer toe bij Jack van Gelder dat er wel duidelijkheid is wat er gaat gebeuren. Kortom; er zal wel een transfer bijna rond zijn ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142125983
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
100 miljoen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142126018
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De Vrij gaf min of meer toe bij Jack van Gelder dat er wel duidelijkheid is wat er gaat gebeuren. Kortom; er zal wel een transfer bijna rond zijn ofzo.
Die versprak zich wel even mooi he _O-
1e en 3e vraag: "nee er is nog niets duidelijk, zien we na het WK wel"
2e vraag: "ja dat is voor mij ondertussen wel duidelijk"

_O-
pi_142126055
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Die versprak zich wel even mooi he _O-
1e en 3e vraag: "nee er is nog niets duidelijk, zien we na het WK wel"
2e vraag: "ja dat is voor mij ondertussen wel duidelijk"

_O-
Ja inderdaad. Die jongen is echt te eerlijk. :D

Goede tactiek van Jack ook.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142127260
Clasie viel goed in.

Janmaat daarentegen niet; is gewoon nog niet klaar voor een stapje hoger. Laat hem nog maar lekker in Rotterdam blijven.

De Vrij speelde sterk; ook in het buitenland zijn ze erg positief over hem:

http://www.redcafe.net/th(...)page-6#post-16029838
pi_142127567
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Intellectueel het volgende:
Clasie viel goed in.

Janmaat daarentegen niet; is gewoon nog niet klaar voor een stapje hoger. Laat hem nog maar lekker in Rotterdam blijven.

Janmaat kan zeker wel een stapje hogerop. Dat heeft hij in z'n voorgaande interlands wel bewezen.
pi_142127578
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 03:22 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Janmaat kan zeker wel een stapje hogerop. Dat heeft hij in z'n voorgaande interlands wel bewezen.
Bleh, enkel tegen niet noemenswaardige landen. Janmaat speelde waardeloos, heeft een drive naar voren, maar levert 9 van de 10 voorzetten slecht af.

Een van de meest overschatte Nederlandse spelers.
pi_142127610
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 03:24 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Bleh, enkel tegen niet noemenswaardige landen. Janmaat speelde waardeloos, heeft een drive naar voren, maar levert 9 van de 10 voorzetten slecht af.

Een van de meest overschatte Nederlandse spelers.
Welnee, in de groepsfase speelde hij goed. Had ook nog een assist meen ik me te herinneren.

Kuijt had vandaag ook z'n dag niet bijvoorbeeld en leverde ook alleen maar klote voorzetten af. Evenals Blind vandaag en tegen Costa Rica, en Robben leek in de wedstrijd tegen Mexico en Costa Rica ook alleen maar matige corners te kunnen nemen bijvoorbeeld.
pi_142127652
als janmaat de meest overschatte is dan is clasie de meest onderschatte nederlandse speler. had vanaf het begin moeten spelen in plaats van de niet 100% fitte de jong. hij viel uitstekend in en er kwam gelijk meer voetbal in het elftal doordat hij wel naar voren durft te spelen. ook had van gaal dan ook een wissel met krul achter de hand gehad.
pi_142127653
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 03:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Welnee, in de groepsfase speelde hij goed. Had ook nog een assist meen ik me te herinneren.
Heeft in de groepsfase nooit echt goed gespeeld; heeft zich wel enigszins staande gehouden, maar is niet voor niets gewisseld door Van Gaal. Vooraal de lange ballen naar voren en de voortzetten zijn pover.

quote:
Kuijt had vandaag ook z'n dag niet bijvoorbeeld en leverde ook alleen maar klote voorzetten af. Evenals Blind vandaag en tegen Costa Rica, en Robben leek in de wedstrijd tegen Mexico en Costa Rica ook alleen maar matige corners te kunnen nemen bijvoorbeeld.
Bij Janmaat is het structureel. Janmaat komt op dit moment gewoon kwaliteit te kort voor een stapje hoger.
pi_142127664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 03:30 schreef F.M.D. het volgende:
als janmaat de meest overschatte is dan is clasie de meest onderschatte nederlandse speler. had vanaf het begin moeten spelen in plaats van de niet 100% fitte de jong. hij viel uitstekend in en er kwam gelijk meer voetbal in het elftal doordat hij wel naar voren durft te spelen. ook had van gaal dan ook een wissel met krul achter de hand gehad.
Ik vind sowieso dat Van Gaal te lang heeft vastgehouden aan spelers als Wijnaldum en De Guzman, terwijl Clasie veel meer krediet had verdiend.
pi_142127985
quote:
Clasie viel goed in.

Ik heb Janmaat eigenlijk altijd ietwat overschat gevonden. Alsnog de beste back van Nederland, alsnog 1 van de betere spelers van Feyenoord, en backs zijn nu eenmaal dungezaaid, maar op hoog niveau vind ik het geen geweldenaar :@ Zijn drive naar voren is natuurlijk geweldig, evenals zijn loopvermogen. Zijn voorzet en schot vind ik echter matig en verdedigend laat hij toch regelmatig een steekje vallen. Nog steeds een held, daar niet van ^O^
pi_142128002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 03:30 schreef F.M.D. het volgende:
als janmaat de meest overschatte is dan is clasie de meest onderschatte nederlandse speler. had vanaf het begin moeten spelen in plaats van de niet 100% fitte de jong. hij viel uitstekend in en er kwam gelijk meer voetbal in het elftal doordat hij wel naar voren durft te spelen.
Nee. Wat een onzin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_142128649
De Vrij mag zich na zo'n WK gaan opmaken voor een mooie club. Het uitkappen was natuurlijk weer genieten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 10 juli 2014 @ 08:20:00 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142128687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 03:31 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat Van Gaal te lang heeft vastgehouden aan spelers als Wijnaldum en De Guzman, terwijl Clasie veel meer krediet had verdiend.
Het ging ook meteen een stuk beter toen hij er in kwam, niet dus
  donderdag 10 juli 2014 @ 08:32:40 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142128793
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 08:15 schreef Steven184 het volgende:
De Vrij mag zich na zo'n WK gaan opmaken voor een mooie club. Het uitkappen was natuurlijk weer genieten.
Zeker die is er klaar voor
pi_142128809
Stefan de Vrij _O_
Wat ben ik trots op die jongen.
Messi, Higuain, Lavezzi, allemaal zaten ze bij de Vrij in z'n broekzak.

Hoe het had geweest als Vlaar gewoon bij Feyenoord had gebleven...

Ik gun deze jongen een geweldige transfer. Tekende als enige bij in donkere tijden en mag nu de wereld gaan veroveren. Stefan _O_
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142128814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 08:34 schreef Cara het volgende:
Stefan de Vrij _O_
Wat ben ik trots op die jongen.
Messi, Higuain, Lavezzi, allemaal zaten ze bij de Vrij in z'n broekzak.

Hoe het had geweest als Vlaar gewoon bij Feyenoord had gebleven...

Ik gun deze jongen een geweldige transfer. Tekende als enige bij in donkere tijden en mag nu de wereld gaan veroveren. Stefan _O_
Geweldig ja
pi_142128978
quote:
Clasie viel goed in.

Mwoa, ik vind ze daar niet zo positief hoor, best wel afwisselende meningen :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 10 juli 2014 @ 09:21:26 #260
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142129320
quote:

[..]

Bij Janmaat is het structureel. Janmaat komt op dit moment gewoon kwaliteit te kort voor een stapje hoger.
Onzin. Die jongen kan prima een stapje hoger, alleen moet ie niet naar een topclub gaan. Gewoon een mooie subtopper in Italië of Engeland. :)

Nog even een paar dagen wachten tot die troostfinale en dan zullen de verschillende spelers hun transfers wel rondmaken en kunnen wij ook weer verder.
  Moderator donderdag 10 juli 2014 @ 09:42:07 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_142129688
quote:

[..]

Eens, en ik denk dat ik dat kan zeggen zonder Feyenoord-bril.
Als je gisteren ook zag hoe het spel opknapte door de kleine man, zoals F.M.D. ook al zei. Opmerkelijk.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 10 juli 2014 @ 10:18:45 #262
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142130366
Gister toch wel het bewijs dat Clasie veel eerder had moeten spelen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142131000
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 08:15 schreef Steven184 het volgende:
Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft met deze ervaring op zak.

Ik denk trouwens wel dat De Vrij mede dankzij Vlaar zo goed heeft gespeeld. Die twee hadden bij Feyenoord ook al een klik op de een of andere manier, ze spelen altijd goed met z'n tweeën.
pi_142131085
Stel je voor dat Van Geel die 4,5 miljoen van Lazio had geaccepteerd...
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 10 juli 2014 @ 10:54:36 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142131179
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft met deze ervaring op zak.

Ik denk trouwens wel dat De Vrij mede dankzij Vlaar zo goed heeft gespeeld. Die twee hadden bij Feyenoord ook al een klik op de een of andere manier, ze spelen altijd goed met z'n tweeën.
Zijn ook hele goede vrienden van elkaar buiten het veld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142131201
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 10:50 schreef Muto het volgende:
Stel je voor dat Van Geel die 4,5 miljoen van Lazio had geaccepteerd...
Dan hadden ze bij Lazio de ballen uit de broek gelachen ja :{
pi_142131728
quote:

[..]

Ik gun het hem van harte, maar ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als deze groep intact blijft
Dat dacht ik vorig jaar ook ;(
quote:
met deze ervaring op zak.
Dat zou wel een verschil kunnen maken ja, eventueel :P
quote:
Ja, die voelen en vullen elkaar goed aan ja. Wellicht moet ie ook naar Aston Villa gaan?? :P
  donderdag 10 juli 2014 @ 11:19:21 #268
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142131779
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:17 schreef ace_eleven het volgende:

Ja, die voelen en vullen elkaar goed aan ja. Wellicht moet ie ook naar Aston Villa gaan?? :P
Samen naar Man utd. ?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 10 juli 2014 @ 11:28:36 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142131985
quote:

[..]

Blijf dromen zou ik zeggen.

Spannende weken in het vooruitzicht. Toekomst van Feyenoord (even los van het hele stadionverhaal) de komende seizoenen wordt toch wel deze zomer bepaald heb ik het idee. Erg benieuwd hoe Van Geel en co. de selectie gaan invullen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142132417
Heeft Dollar Dirk al laten weten deze transferperiode te overwegen om terug te keren?
pi_142132715
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef Muto het volgende:
Heeft Dollar Dirk al laten weten deze transferperiode te overwegen om terug te keren?
Die gaf nog mindere voorzetten dan Schaken. En dat zegt wat.
pi_142132792
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef Muto het volgende:
Heeft volgens mij eind van afgelopen seizoen meermaals aangegeven dat hij graag bij Fenerbahce blijft :)
pi_142132871
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Blijf dromen zou ik zeggen.

Spannende weken in het vooruitzicht. Toekomst van Feyenoord (even los van het hele stadionverhaal) de komende seizoenen wordt toch wel deze zomer bepaald heb ik het idee. Erg benieuwd hoe Van Geel en co. de selectie gaan invullen.
Die illusie heb ik niet hoor, geen zorgen.
pi_142133052
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:19 schreef satecl het volgende:

[..]

Samen naar Man utd. ?
_O-
  Forum Admin donderdag 10 juli 2014 @ 12:08:42 #275
35723 crew  GGMM
pi_142133087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:19 schreef satecl het volgende:

[..]

Samen naar Man utd. ?
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 10 juli 2014 @ 12:33:31 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142133853
Over twee weken moet Feyenoord de selectie inschrijven voor de derde voorronde Champions League. Hierna mag er nog 1 wijziging plaatsvinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142134540
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Caland het volgende:
Over twee weken moet Feyenoord de selectie inschrijven voor de derde voorronde Champions League. Hierna mag er nog 1 wijziging plaatsvinden.
Best rare regel. Kunnen ze beter per wedstrijd doen ipv per voorronde.
pi_142135857
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Caland het volgende:
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:36:06 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142135931
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

No shit. Welke Nederlandse club wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142135960
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef Caland het volgende:

[..]

No shit. Welke Nederlandse club wel.
Geen , dus ik begrijp niet goed waarom mensen er überhaupt mee bezig zijn.

Wat is er nu eigenlijk nog leuk aan de Champions league? de winnaars zijn allang bekend.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:37:40 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142135983
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Muto het volgende:

[..]

Best rare regel. Kunnen ze beter per wedstrijd doen ipv per voorronde.
Ik blijf het vreemd vinden dat competities starten met het transferwindow nog open
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:37:59 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142135998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Geen , dus ik begrijp niet goed waarom mensen er überhaupt mee bezig zijn.

Wat is er nu eigenlijk nog leuk aan de Champions league? de winnaars zijn allang bekend.
Dat je zo'n 20 miljoen vangt als club en als supporter toffe reisjes kan maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142136002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat stelt zo'n Zenit of Besiktas nou voor joh?
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:39:35 #284
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142136051
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo is het. Zijn gvd Feyenoord. _O_

;(
pi_142136054
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat je zo'n 20 miljoen vangt als club en als supporter toffe reisjes kan maken.
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:41:07 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142136104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.
Dat mag jij vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142136119
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden.
Ja maar niet dan? jij weet dat Feyenoord er niest klaar gaat maken, dat is toch balen?
pi_142136131
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nou ja, de wetenschap van een mooi reisje + 15 miljoen euro aan inkomsten zijn fijn genoeg. Al verlies je 6 keer 5-0, dat geld is binnen. Het plezier van het reisje heb je.
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:43:28 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142136173
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef Muto het volgende:

[..]

Nou ja, de wetenschap van een mooi reisje + 15 miljoen euro aan inkomsten zijn fijn genoeg. Al verlies je 6 keer 5-0, dat geld is binnen. Het plezier van het reisje heb je.
Het is ook goed voor je spelers, worden ze toch echt wel beter van dan Kowet uit
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:46:08 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142136255
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja maar niet dan? jij weet dat Feyenoord er niest klaar gaat maken, dat is toch balen?
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142136308
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.
En dat vind je helemaal niet jammer?
  donderdag 10 juli 2014 @ 13:48:49 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142136326
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En dat vind je helemaal niet jammer?
Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142136344
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee.
:P
pi_142136349
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Komt dalijk allemaal goed joh met het nieuwe wonderstadion :D
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:01:19 #295
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_142138563
Ik ben toch wel benieuwd met welke opstelling jullie gaan spelen in de vCL
pi_142139060
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
Tegen Zenit is kansloos. Besiktas kan je nog verrassen eventueel.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142141230
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd met welke opstelling jullie gaan spelen in de vCL
Ik ben benieuwd hoe onze selectie er tegen die tijd uitziet :{
pi_142141510
Gelukkig zijn er twee voorronden, mocht je er dan bij hoge uitzondering in slagen de eerste door te komen kun je altijd in de tweede voorronde alsnog uitgeschakeld worden.
blablablabla
  donderdag 10 juli 2014 @ 16:24:51 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142141540
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
Gelukkig zijn er twee voorronden, mocht je er dan bij hoge uitzondering in slagen de eerste door te komen kun je altijd in de tweede voorronde alsnog uitgeschakeld worden.
Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142141741
quote:
9s.gif Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.
Weinig realistisch aangezien dit onmogelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')