Best rare regel. Kunnen ze beter per wedstrijd doen ipv per voorronde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Caland het volgende:
Over twee weken moet Feyenoord de selectie inschrijven voor de derde voorronde Champions League. Hierna mag er nog 1 wijziging plaatsvinden.
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Caland het volgende:
Over twee weken moet Feyenoord de selectie inschrijven voor de derde voorronde Champions League. Hierna mag er nog 1 wijziging plaatsvinden.
No shit. Welke Nederlandse club wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.
Geen , dus ik begrijp niet goed waarom mensen er überhaupt mee bezig zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit. Welke Nederlandse club wel.
Ik blijf het vreemd vinden dat competities starten met het transferwindow nog openquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Best rare regel. Kunnen ze beter per wedstrijd doen ipv per voorronde.
Dat je zo'n 20 miljoen vangt als club en als supporter toffe reisjes kan maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen , dus ik begrijp niet goed waarom mensen er überhaupt mee bezig zijn.
Wat is er nu eigenlijk nog leuk aan de Champions league? de winnaars zijn allang bekend.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze gaan toch niets klaar kunnen maken op de Champions league.
Zo is het. Zijn gvd Feyenoord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat stelt zo'n Zenit of Besiktas nou voor joh?
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je zo'n 20 miljoen vangt als club en als supporter toffe reisjes kan maken.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.
Nou ja, de wetenschap van een mooi reisje + 15 miljoen euro aan inkomsten zijn fijn genoeg. Al verlies je 6 keer 5-0, dat geld is binnen. Het plezier van het reisje heb je.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, uiteraard kun je wel genieten van de Champions league als voetballiefhebber. Maar als echte clubfan lijkt mij het vooral frustrerend.
Het is ook goed voor je spelers, worden ze toch echt wel beter van dan Kowet uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, de wetenschap van een mooi reisje + 15 miljoen euro aan inkomsten zijn fijn genoeg. Al verlies je 6 keer 5-0, dat geld is binnen. Het plezier van het reisje heb je.
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja maar niet dan? jij weet dat Feyenoord er niest klaar gaat maken, dat is toch balen?
En dat vind je helemaal niet jammer?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat vind je helemaal niet jammer?
Komt dalijk allemaal goed joh met het nieuwe wonderstadionquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Vooral berusting. Clubs uit de eredivisie gaan sowieso nooit meer aanhaken op het niveau dat er daar gevraagd wordt.
Tegen Zenit is kansloos. Besiktas kan je nog verrassen eventueel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Typisch het volgende:
Wat stelt zo'n Zenit of Besiktas nou voor joh?
Ik ben benieuwd hoe onze selectie er tegen die tijd uitzietquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd met welke opstelling jullie gaan spelen in de vCL
Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
Gelukkig zijn er twee voorronden, mocht je er dan bij hoge uitzondering in slagen de eerste door te komen kun je altijd in de tweede voorronde alsnog uitgeschakeld worden.
Weinig realistisch aangezien dit onmogelijk is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het meest realistische scenario: je verliest allebei de voorrondes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |