Kan mij vrij weinig interesseren hoe hij daar presteert, eerst maar zien of die daadwerkelijk weggaat voor een goed bedragquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Pelle is echt zo arrogant. Ik hoop echt dat die gaat mislukken bij Southampton.
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het mysterie wordt al opgelost zo te horenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
Zijn wel andere verslaggevers dan vorig jaar...
Ik mis inderdaad de veel te blije stemmen van die verslaggevers, alhoewel hij wel aanwezig is hoor ik. Gauw dan even wisselen, dit is minderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
Zijn wel andere verslaggevers dan vorig jaar...
Over twee weekjes eindelijk weer een wedstrijdje in De Kuipquote:
Hoe die avond tegen Kuban ook begon, meters kippenvel. Wat een sfeer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Over twee weekjes eindelijk weer een wedstrijdje in De Kuip
Ja, maar op woensdagavond is het voor mij niet zo makkelijk 'even' naar Rotterdam te gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Over twee weekjes eindelijk weer een wedstrijdje in De Kuip
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Niet goed voor de waarde van "Nederlandse" aanvallers in de toekomst als hij hard faalt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan mij vrij weinig interesseren hoe hij daar presteert, eerst maar zien of die daadwerkelijk weggaat voor een goed bedrag
Twente krijgt 14,5 miljoen voor Tadic (Ruiz en Fer kan je volgens mij niet echt als successen beschrijven), Ajax krijgt altijd 10+ miljoen voor hun spelers en daar redt niet iedereen het van, PSV kan de grootste mongolen voor veel geld verkopen en dat blijken in het buitenland dan ook nog steeds mongolen te zijn dus ik betwijfel of dat uitmaaktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Niet goed voor de waarde van "Nederlandse" aanvallers in de toekomst als hij hard faalt.
eentje zal het verschil niet maken, maar als de een na de ander het in het buitenland niet waarmaakt ga je dat merken. Feyenoord krijgt natuurlijk altijd al een jodenfooitje, dus als ze het dan alsnog eens niet waarmaken ga je nooit de transfersommen vangen die je nodig hebt om vooruit te komen. Als we Stefan de Vrij een ajaxshirt aantrekken is 'ie voor het weekend nog weg voor 24 miljoen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twente krijgt 14,5 miljoen voor Tadic (Ruiz en Fer kan je volgens mij niet echt als successen beschrijven), Ajax krijgt altijd 10+ miljoen voor hun spelers en daar redt niet iedereen het van, PSV kan de grootste mongolen voor veel geld verkopen en dat blijken in het buitenland dan ook nog steeds mongolen te zijn dus ik betwijfel of dat uitmaakt
Zei die nou serieus: "hee, dat was mijn antwoord vriend"quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Stefan de Vrij die Van Gaal corrigeert op de persconferentie.![]()
Mja, wanneer is de laatste keer dat een speler van ons naar een grote club is gegaan? Drenthe in 07? Vlaar en El Ahmadi hebben het volgens mij prima gedaan bij Aston Villa, maar dat is geen grote club, Castaignos ging naar Inter maar had die niet iets van een foutief contract oid? Dan heb je De Guzman nog, maar dat was ook niet echt een normale transfer. Verder zijn volgens mij of de meeste transfers in Nederland gebleven of gingen ze naar matige clubjes toequote:Op woensdag 9 juli 2014 00:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
eentje zal het verschil niet maken, maar als de een na de ander het in het buitenland niet waarmaakt ga je dat merken. Feyenoord krijgt natuurlijk altijd al een jodenfooitje, dus als ze het dan alsnog eens niet waarmaken ga je nooit de transfersommen vangen die je nodig hebt om vooruit te komen. Als we Stefan de Vrij een ajaxshirt aantrekken is 'ie voor het weekend nog weg voor 24 miljoen.
Bij Pelle is dat wmb eigenlijk wel zo'n beetje de enige reden dat het me zou boeien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, wanneer is de laatste keer dat een speler van ons naar een grote club is gegaan? Drenthe in 07? Vlaar en El Ahmadi hebben het volgens mij prima gedaan bij Aston Villa, maar dat is geen grote club, Castaignos ging naar Inter maar had die niet iets van een foutief contract oid? Dan heb je De Guzman nog, maar dat was ook niet echt een normale transfer. Verder zijn volgens mij of de meeste transfers in Nederland gebleven of gingen ze naar matige clubjes toe
Ben het met je eens dat het mooi zou zijn als die het daar ook waar maakt, maar ik betwijfel of dat effect gaat hebben op de transferwaarde van de andere spelers. Maar wellicht is het ook beter het zekere voor het onzekere te nemen en maar gewoon hopen dat Pellč er bij Southampton ook 25 in knalt
Maar ik gun / hoop het ook meer bij eigen spelers dat die het prima gaan doen dan bij aankopen. Slaat waarschijnlijk nergens op, maar die gun ik bij wijze van spreken allemaal een gouden bal, bij Pellč, Schaken, Verhoek, Vormer (tja, wat een aankopen ook) kan het mij eigenlijk verdomd weinig interesseren hoe ze gaan presteren na Feyenoord.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bij Pelle is dat wmb eigenlijk wel zo'n beetje de enige reden dat het me zou boeien.
En ik gun het Koeman wel eigenlijk.
Andere spelers zijn nog boeiender, gezien die uit de eigen academie komen.
Als je de komende 2-3 jaar zeker 5-8 spelers bij mooie clubs kan afleveren en die doen het allemaal gewoon minimaal naar behoren of groeien flink door, dan gaat dat wel effect hebben.
(Pelle, Janmaat, De Vrij, BMI, Clasie, Boetius, Vilhena, Kongolo).
Denk dat iedereen dat wel een beetje heeftquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ik gun / hoop het ook meer bij eigen spelers dat die het prima gaan doen dan bij aankopen. Slaat waarschijnlijk nergens op, maar die gun ik bij wijze van spreken allemaal een gouden bal, bij Pellč, Schaken, Verhoek, Vormer (tja, wat een aankopen ook) kan het mij eigenlijk verdomd weinig interesseren hoe ze gaan presteren na Feyenoord.
Kan me niet voorstellen dat je serieus bent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:06 schreef De_Pel het volgende:
WMB mag Fredje alweer oprutten. Boetius omscholen tot 10
Uiteraard niet helemaal serieus. Maar als je één goede buitenspeler en 5 prutsers hebt, terwijl je met Lexy, Vilhena en Sleegers goed bent voorzien op de 10, en overduidelijk is waar voor Boetius wel of niet zijn kwaliteiten liggen, dan ben je volgens mij wel op je achterhoofd gevallen als je hem, zelfs al is het 1x tegen amateurs, op die positie neerzet. Ik zie er gewoon geen enkele vorm van logica in.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je serieus bent.
Je baseert je op basis van een enkele oefenwedstrijd tegen amateurs?
Misschien wilt hij de passhandelingssnelheid of overzichtskwaliteiten wel testen / verbeteren oid?quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard niet helemaal serieus. Maar als je één goede buitenspeler en 5 prutsers hebt, terwijl je met Lexy, Vilhena en Sleegers goed bent voorzien op de 10, en overduidelijk is waar voor Boetius wel of niet zijn kwaliteiten liggen, dan ben je volgens mij wel op je achterhoofd gevallen als je hem, zelfs al is het 1x tegen amateurs, op die positie neerzet. Ik zie er gewoon geen enkele vorm van logica in.
En Schaken laatst rechtsback. Een grof schandaal ik zeg het jequote:Op woensdag 9 juli 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard niet helemaal serieus. Maar als je één goede buitenspeler en 5 prutsers hebt, terwijl je met Lexy, Vilhena en Sleegers goed bent voorzien op de 10, en overduidelijk is waar voor Boetius wel of niet zijn kwaliteiten liggen, dan ben je volgens mij wel op je achterhoofd gevallen als je hem, zelfs al is het 1x tegen amateurs, op die positie neerzet. Ik zie er gewoon geen enkele vorm van logica in.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef Cara het volgende:
Vanuit Southampton kant komen berichten dat die hun handen van Pelle hebben afgetrokken.
Heb je Veluwe FM gemist? Schandalig. Uitslag 0-8, 2x Pellč, 2x Dammers, 2x Te Vrede, 1x Vilhena en 1x Vormer (pen)quote:Op woensdag 9 juli 2014 07:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien wilt hij de passhandelingssnelheid of overzichtskwaliteiten wel testen / verbeteren oid?
Wat os het eigenlijk geworden? Heb de oefenpot gemist
Ja, ik las hier in het topic al dat het wel genieten was jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je Veluwe FM gemist? Schandalig. Uitslag 0-8, 2x Pellč, 2x Dammers, 2x Te Vrede, 1x Vilhena en 1x Vormer (pen)
Traint vandaag niet mee in Ermelo. Al kan dat natuurlijk verschillende redenen hebben ..quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef Cara het volgende:
Vanuit Southampton kant komen berichten dat die hun handen van Pelle hebben afgetrokken.
Mja, weet niet of dit goed of slecht nieuws is. Het zou fijn zijn als we hem nog in de vCL/vEL kunnen gebruiken. Afwachten tot 1 september dan maar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef Cara het volgende:
In het geval van Pellč is dat niet zo erg, die heeft nog een doorlopend contract.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd of Van Geel zijn hand niet overspeelt als je die berichten over verschillende spelers hoort.. Maar ja, berichten geruchten... We weten toch niet wat er allemaal wel en niet echt speelt
Vormer traint ook niet meequote:Op woensdag 9 juli 2014 11:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Traint vandaag niet mee in Ermelo. Al kan dat natuurlijk verschillende redenen hebben ..
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 09-07-2014 om 11:03:06Ruud Vormer (lies) en Graziano Pellč (enkel) zijn vanwege lichte klachten achtergebleven in het spelershotel. #Feyenoord reageer retweet
Het is nog bijna 2 maanden tot het window sluit, haast kost (hen) geldquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:52 schreef PIETR het volgende:
Duurt alweer veel te lang dit. Als Southampton hem echt graag wil hebben had het allang rond kunnen zijn ..
gelul , ze hebben net 60 miljoen gecasht bovenop de 90 die hij al te besteden had bij zijn aanstelling..quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog bijna 2 maanden tot het window sluit, haast kost (hen) geld
Boethius met zijn passing en zijn kwaliteit om al te weten welke actie hij gaat doen lijkt mij op de lange termijn juist een verademing op tien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uh ja, of ze onderhandelen gewoon zodat niet bij elke club het beeld bestaat dat ze geld zat hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
gelul , ze hebben net 60 miljoen gecasht bovenop de 90 die hij al te besteden had bij zijn aanstelling..
als ze hem ECHT wilden hebben hadden ze gewoon de vraagprijs betaald en niet zijn begonnen met de helft te bieden...
Dit dus, en bovendien ga je evenmin teveel betalen omdat je toch "geld genoeg hebt". Onderhandelen hoort er gewoon bij, en hoe meer geld Southampton overhoudt hoe meer ze kunnen besteden aan andere aankopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja, of ze onderhandelen gewoon zodat niet bij elke club het beeld bestaat dat ze geld zat hebben.
quote:Champions League pas lucratief na derde voorronde
Als Feyenoord ook financieel wil genieten van het behalen van de voorronde van de Champions League, dan zal de eerste tegenstander verslagen moeten worden. De lonkende miljoenen worden alleen uitgekeerd aan ploegen die de laatste kwalificatieronde bereiken.
Teams die worden uitgeschakeld in de derde voorronde van de Champions League krijgen 200.000 euro. Een uitschakeling in de volgende en laatste ronde is al goed voor 2,1 miljoen. Het bereiken van de groepsfase levert pas echt het grote geld op: 8,6 miljoen euro plus een miljoen per gewonnen groepsduel.
Mocht Feyenoord uitgeschakeld worden in de derde voorronde dan kan het alsnog 1,3 miljoen bij elkaar spelen door zich wel te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League. Als in die play-offs ook wordt verloren krijgt de club slechts 150.000 euro.
Volgende week vrijdag, 18 juli, wordt er geloot voor de derde voorronde van de Champions League. De vijf potentiële tegenstanders zijn Zenit Sint Petersburg (Rusland), Lille (Frankrijk), FC Kopenhagen (Denemarken), Standard Luik (België) en Besiktas (Turkije). De wedstrijden worden gespeeld op 29/30 juli en 5/6 augustus.
bron
vertel dat maar aan Pelle... die loopt vast inmiddels met de gedachte weer een lucratieve transfer mis te lopenquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus, en bovendien ga je evenmin teveel betalen omdat je toch "geld genoeg hebt". Onderhandelen hoort er gewoon bij, en hoe meer geld Southampton overhoudt hoe meer ze kunnen besteden aan andere aankopen.
Maar de transferperiode loopt nog tot 1 september, dus nog geen reden om ongeduldig te worden lijkt mij.
Het blijft handelquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
gelul , ze hebben net 60 miljoen gecasht bovenop de 90 die hij al te besteden had bij zijn aanstelling..
als ze hem ECHT wilden hebben hadden ze gewoon de vraagprijs betaald en niet zijn begonnen met de helft te bieden...
Hoezo, van de laatste 3 kan je best winnen. Met een beetje geluk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat een clubs. God, wat zijn we afgezakt.
Dat klopt, maar dat je zo'n clubs in de derde voorronde al kan loten...quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoezo, van de laatste 3 kan je best winnen. Met een beetje geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |