Inderdaadquote:
Ja, maar verbruik is elke maand nog minder geworden. He ook al een hele poos geen verwarming aan gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakantiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:36 schreef Giertje het volgende:
iedereen is enthousiast omdat het weekend is neem ik aan
ga je nog ergens heen?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ja, maar verbruik is elke maand nog minder geworden. He ook al een hele poos geen verwarming aan gehad
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ja, maar verbruik is elke maand nog minder geworden. He ook al een hele poos geen verwarming aan gehad
wat handig dat tabelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aah oke nou ja het hoeft natuurlijk ook nietquote:
Misschien herfstvakantie, kzie welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja het hoeft natuurlijk ook niet
mja alles op zijn tijdquote:
owquote:
Dat zal wel wat schelen jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow![]()
ik hou het niet bij eigenlijk
ik verwacht wel wat terug, want de vaatwasser is eruit
en nieuwe koelkast
fijne avondquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zelf een schatje.
Ik ga trouwens lekker bankhangen
hoezo niet?quote:
mwah dat hangt er vanaf hoe je het zelf invultquote:
Duurde verdomme anderhalfuur. Wat een hersenspoelerij.quote:
Ik vind het 200% onzin wat er gezegd word.quote:
mja datteh ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het 200% onzin wat er gezegd word.
Wauw, dat is wel langquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Duurde verdomme anderhalfuur. Wat een hersenspoelerij.
Voornamelijk; vertrouw op God en niet je eigen inzicht. En je lichaam is de tempel van God BLABLABLABLABLA fuck off.quote:
Gebaseerd op de bijbel, dus logischquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het 200% onzin wat er gezegd word.
Ulgh. Weglopen was geen optie zekerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voornamelijk; vertrouw op God en niet je eigen inzicht. En je lichaam is de tempel van God BLABLABLABLABLA fuck off.
oef dat moet ik echt niet hebben dat soort gepreekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voornamelijk; vertrouw op God en niet je eigen inzicht. En je lichaam is de tempel van God BLABLABLABLABLA fuck off.
Ja, dat dacht jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dat moet ik echt niet hebben dat soort gepreek
ik ben in controle over mijn eigen leven en door niemand anders
als god zou bestaan en ik zou dood gaan en hem te spreken krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht je. Alleen is het niet god die de controle heeft, mocht ie willen.
Als als als..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
als god zou bestaan en ik zou dood gaan en hem te spreken krijgen
dan heb ik nog wel flink wat vragen voor hem
whehehe inderdaad als als alsquote:
je hebt niet overal controle overquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dat moet ik echt niet hebben dat soort gepreek
ik ben in controle over mijn eigen leven en door niemand anders
niet altijd nee en daar kan ik soms wel slecht tegenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt niet overal controle over
ja, ik kan ook niet overal even goed tegen, maar goed, je zal je er toch bij neer moeten leggen..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet altijd nee en daar kan ik soms wel slecht tegen
ik ben wat dat betreft wel een controlfreak
nou ja ik heb een zwaar gelovige collegaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen denken altijd dat geloven gemakkelijk is, maar volgens mij is dat nog best lastig voor veel mensen
klopt en dat ben ik mezelf nu aan het aanlerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik kan ook niet overal even goed tegen, maar goed, je zal je er toch bij neer moeten leggen..
Ik ben naar. Ik zou niet kunnen stoppen met discussiëren over The Origin of Speciesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik heb een zwaar gelovige collega
en die laat ik ook wel in haar waarde omdat zij echt gelukkig is met wat ze gelooft
wie ben ik om haar dat af te nemen
ze begon op een bepaald moment over de hell en vuur en al die onzinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben naar. Ik zou niet kunnen stoppen met discussiëren over The Origin of Species.
zo bedoel ik het niet, ik bedoel meer dat mensen die geloven daar soms echt wel hun best moeten doen en twijfelen aan het bestaan van een God.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik heb een zwaar gelovige collega
en die laat ik ook wel in haar waarde omdat zij echt gelukkig is met wat ze gelooft
wie ben ik om haar dat af te nemen
ik heb met een collega best interessante discussies gehad daarover.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben naar. Ik zou niet kunnen stoppen met discussiëren over The Origin of Species.
dan zou je de film a tree of life eens moeten kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet, ik bedoel meer dat mensen die geloven daar soms echt wel hun best moeten doen en twijfelen aan het bestaan van een God.
Ik ook wel eens met een strenggelovige. Het resulteerde in een enorme huilbui bij die laatstequote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb met een collega best interessante discussies gehad daarover.
ik ook niet gezien mijn levensstijlquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Ik denk eerder dat hel ijskoud is. Maar goed, die interpretaties verschillen sowieso. Naar de hemel ga ik sowieso niet.
ik zou niet zo ver gaan dat ik mensen aan het huilen maak en ik vind het bovendien wel interessant en heb geen hekel aan het geloof ofzo. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel eens met een strenggelovige. Het resulteerde in een enorme huilbui bij die laatste.
precies dat inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap niet waarom God niet kan beoordelen dat je een goed mens bent geweest in je leven en je dan, ondanks dat je niet gelooft, naar de hemel zou kunnen laten gaan.
Waarom móet je geloven? Als je zonder te geloven goed doet en een goed mens bent, mag je de hemel ook niet in, wat is dat voor onzin
nee, ik ook niet, maar erover praten vind ik geen probleem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet in God, dus ik ga ook zijn wegen niet doorgronden... Ik kan me wel indenken waarom iemand wil geloven. Maar zelf doe ik het niet en ik hoef al helemaal niet bekeerd te worden.
Ik geloof uberhaupt niet in een hemel of een hel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap niet waarom God niet kan beoordelen dat je een goed mens bent geweest in je leven en je dan, ondanks dat je niet gelooft, naar de hemel zou kunnen laten gaan.
Waarom móet je geloven? Als je zonder te geloven goed doet en een goed mens bent, mag je de hemel ook niet in, wat is dat voor onzin
ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof uberhaupt niet in een hemel of een hel.
Nou, dat was ook niet de bedoeling. Maar ze kon mijn wetenschappelijke bewijs niet handelen. Nou ja, daar kan ik ook niks aan doen... Dan moet je de discussie niet aangaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou niet zo ver gaan dat ik mensen aan het huilen maak en ik vind het bovendien wel interessant en heb geen hekel aan het geloof ofzo. Ik snap het wel.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet.
Maar gelovigen doen dat wel en zij geloven ook dat je daar dus alleen kan komen als je zelf gelovig wordt, in de hemel.
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof uberhaupt niet in een hemel of een hel.
En alleen daarom al zou ik niet naar de hemel willen. Zit je na je dood ook nog met die huilerds opgescheept. Dank je feestelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet.
Maar gelovigen doen dat wel en zij geloven ook dat je daar dus alleen kan komen als je zelf gelovig wordt, in de hemel.
hij ontkende het wetenschappelijke bewijs gewoonquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat was ook niet de bedoeling. Maar ze kon mijn wetenschappelijke bewijs niet handelen. Nou ja, daar kan ik ook niks aan doen... Dan moet je de discussie niet aangaan.
Ja, dat deed zij dus ook. En toen werd ik wat cynisch. En toen kwamen de waterwerken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij ontkende het wetenschappelijke bewijs gewoon
Dino's hebben bv nooit bestaan
ik heb naast een gerformeerde school gewerktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En alleen daarom al zou ik niet naar de hemel willen. Zit je na je dood ook nog met die huilerds opgescheept. Dank je feestelijk.
Overigens denk ik dat een groot deel van de gelovigen ook de hemel niet in komt. Hypocriete lui, vaak.
o nee, als het zo diep zit, dan laat ik t er gewoon bijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat deed zij dus ook. En toen werd ik wat cynisch. En toen kwamen de waterwerken.
Ook ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken genoeg gelovigen die niet hypocriet of opdringerig zijn gelukkig
Het kwam nogal onverwachtsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o nee, als het zo diep zit, dan laat ik t er gewoon bij
Mwa... De gematigd gelovigen zijn echt heel goed te doen. Het zijn vaak de streng gelovigen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken genoeg gelovigen die niet hypocriet of opdringerig zijn gelukkig
Alleen al om het sociale aspect zou ik daar zelf niet voor kiezen. Maar ik heb er verder geen problemen mee of zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik sprak iemand die haar zoontje thuis onderwijst.
Zij gaf aan dat ze het soms lastig vindt om daarover te praten, omdat er zoveel mensen zijn die daar vooroordelen over hebben.
Ik kan me ook voorstellen dat dat bij geloven in n God soms lastig is.
mag dat zomaar of hoe werkt dat hier in nederland als je thuis les geeftquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik sprak iemand die haar zoontje thuis onderwijst.
Zij gaf aan dat ze het soms lastig vindt om daarover te praten, omdat er zoveel mensen zijn die daar vooroordelen over hebben.
Ik kan me ook voorstellen dat dat bij geloven in n God soms lastig is.
Onder bepaalde voorwaarden. Vanwege geloofsovertuiging mag het. Er mag heel veel wegens geloofsovertuigingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mag dat zomaar of hoe werkt dat hier in nederland als je thuis les geeft
mja soms zelfs iets teveel in mijn optiek maar goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder bepaalde voorwaarden. Vanwege geloofsovertuiging mag het. Er mag heel veel wegens geloofsovertuiging.
je hebt een stalkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm, ene Dude232 vindt mijn fobo erg leuk, blijkbaar.
Bij mij ene Zuidplasboy en List-O-Anarchyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm, ene Dude232 vindt mijn fobo erg leuk, blijkbaar.
Thuisscholing kan ik nog in komen, maar zo is er ook een groep gelovigen dat geen zorgverzekering heeft. Tenminste, dat is op een andere manier geregeld. Gaat ook nergens overquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja soms zelfs iets teveel in mijn optiek maar goed
Vooral die eerste klinkt als een keeperquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij ene Zuidplasboy en List-O-Anarchy
Echt hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral die eerste klinkt als een keeper.
klopt dat is in de bijbel gordel heel ergquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thuisscholing kan ik nog in komen, maar zo is er ook een groep gelovigen dat geen zorgverzekering heeft. Tenminste, dat is op een andere manier geregeld. Gaat ook nergens over.
Ja, klopt. Dus uiteindelijk maakt het geen verschil. Behalve dan dat het omslachtig moet, enkel omdat ze geloven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt dat is in de bijbel gordel heel erg
maar hun betalen dan een ander soort belasting geloof ik
ik heb dat ooit wel eens uitgezocht
ach nou ja als het zo voor hun werkt dan is het wat mij betreft wel bestquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dus uiteindelijk maakt het geen verschil. Behalve dan dat het omslachtig moet, enkel omdat ze geloven.
Ja, die lui zijn knetterhard.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach nou ja als het zo voor hun werkt dan is het wat mij betreft wel best
ik zat een tijdje terug op tv te kijken naar een docu over de amish
dat is helemaal over de top apart
maar ook wel sneu die dochter werd gewoon verstoten door der familie
omdat ze geen amish wou zijn
klopt ik vond het ergens wel zielig voor derquote:
Omdat er extremistische idioten zijn hoef je nog niet religie in zijn geheel te gaan afschaffen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon afschaffen religie, nummer 1 oorzaak van veel ellende.
byequote:
Als het duizenden levens spaart zou de keuze voor mij makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er extremistische idioten zijn hoef je nog niet religie in zijn geheel te gaan afschaffen.
Dan kun je beter de mensheid an sich afschaffenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het duizenden levens spaart zou de keuze voor mij makkelijk zijn.
ze zijn niet gelovigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder bepaalde voorwaarden. Vanwege geloofsovertuiging mag het. Er mag heel veel wegens geloofsovertuiging.
Dat zou ook niet eens een verkeerd idee zijn nee, allicht een beetje extreem maar goed. Uiteindelijk nuken we de boel toch wel kapot hier, kan je gewoon op wachten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kun je beter de mensheid an sich afschaffen![]()
Als er geen religie is, vinden mensen wel iets anders om het over oneens te zijn
Wat voor kerk was dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij ene Zuidplasboy en List-O-Anarchy
Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
Ja, enkel religie is een reden om te moordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het duizenden levens spaart zou de keuze voor mij makkelijk zijn.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.quote:
Staat jouw derde been ook in KPDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
weet ik, ik gaf gewoon aan dat dat niet hun reden isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, enkel religie is een reden om te moorden.
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
Weet je wat hun reden is? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet ik, ik gaf gewoon aan dat dat niet hun reden is
Ai, is het zo ergquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat kleine ding van mij? Als je m al kunt vinden op een naaktfoto van mij...
zij heeft in t onderwijs gezeten en vindt de ontwikkelingen in het onderwijs zó slecht dat ze er gewoon helemaal niet meer in gelooft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat hun reden is? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
hahahahahaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ai, is het zo erg? Voordeel is wel dat ze niet op je pik kunnen trappen.
Kan ik me in vinden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zij heeft in t onderwijs gezeten en vindt de ontwikkelingen in het onderwijs zó slecht dat ze er gewoon helemaal niet meer in gelooft.
Ze vindt oa dat er teveel druk op kinderen wordt gelegd.
ik vind het wat te zwaar gesteld, maar vind het wel een betere reden dan geloofquote:
Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het wat te zwaar gesteld, maar vind het wel een betere reden dan geloof
Eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
ik vind dat lastig, weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
Logischerwijs is dat voor jullie het belangrijkste. Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand ervoor kiest thuis les te geven omdat het onderwijs op scholen niet aanstaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat lastig, weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Onze kinderen doen het goed en dat is wmb het belangrijkst
Alleen dat studeren straks
ja, ik dus ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logischerwijs is dat voor jullie het belangrijkste. Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand ervoor kiest thuis les te geven omdat het onderwijs op scholen niet aanstaat.
o jippie, rotbeesten zijn het.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een grandioze bult dankzij een daas.
Dat je meer van achter naar voor moet gaan rijden. De achterhand actief maken door veel (schijn)overgangen te rijden en tempowisselingen in te bouwen. Daardoor wordt ze achter actiever waardoor het paard voor gaat dragen en over de gele linie de benen meer optiltquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o jippie, rotbeesten zijn het.![]()
Zeg, vraagje, het paard waar ik nu op rijd, maakt soms struikelpasjes, nu vroeg ik aan de lerares hoe dat komt en zij gaf aan dat ik niet actief genoeg rijd (kan ik ook nog niet, want mn tiende les ofzo) en dat ze daarom haar benen niet genoeg optilt. Het paard verwacht dat ik haar álles voorkauw zodra ik op haar rug zit en ik vertel haar niet dat ze haar benen op moet tillen zeg maar.
Maar ik heb ook geen enkel idee wat actief rijden nou eigenlijk is
Wat bedoelt ze daarmee? (Aan fysieke dingen die je doet dus, ik snap de term wel)
ik neem geen koffie meer, maar dadelijk wel caramel popcorn denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een roombol op. Wel lekker, maar ik dacht dat ik een Berliner bol gekocht had, dus ik zat met smart te wachten op de jam.
ok, dat klinkt wel 'logisch' voor mij als leek ja, dank je!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je meer van achter naar voor moet gaan rijden. De achterhand actief maken door veel (schijn)overgangen te rijden en tempowisselingen in te bouwen. Daardoor wordt ze achter actiever waardoor het paard voor gaat dragen en over de gele linie de benen meer optilt.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, dat klinkt wel logisch ja, dank je!
Ik zei dat het vaak de oorzaak was, niet de reden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, enkel religie is een reden om te moorden.
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]Ik was al aan het wachten wie hem zou maken
And we have a winnneeeerquote:
Wat wil je hebben?quote:
een eigen huis een plek onder de zonquote:
hoiquote:
Hij's alweer bekomenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
een eigen huis een plek onder de zon
[..]
hoi
hoe is het met je maag
Dat kan ik je (nog) niet bieden, sorry. Ik heb eventueel wel wat liefde van fax in de aanbieding?quote:
fax vind liefde bah lees ik netquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ik je (nog) niet bieden, sorry. Ik heb eventueel wel wat liefde van fax in de aanbieding?
Fax doet een fopjequote:
quote:
Daar red je je niet meer uit fax, sorryquote:
Faxerd.quote:
Geen idee, ik heb het op de achtergrond aangezet maar ik ben net thuis.quote:
Avond feerquote:
yatseflats.quote:
Hoe is jouw weekend?quote:
Ik zit te FOK!ken op vrijdagavond. 'nuff said.quote:
Join the group...Komt Hep niet langs?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit te FOK!ken op vrijdagavond. 'nuff said.
Morgen waarschijnlijk.quote:
Prima weekend dan toch?quote:
Dat ligt in de toekomst.quote:
Komt vast goed. Ik moet zeggen, ik was liever ook nog 'op pad geweest' vanavond maar helaas.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt in de toekomst.Ik kan alleen over het hier en nu spreken. En het verleden.
Ja, gelijk heb je!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Redelijk ja
Lange en vooral warme dag geweest..
Haha, boefje. Nee, ik weet de schuldige.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ze een ban? Terecht!!! Al m'n TR's hebben dus geholpen!
Wow.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ze een ban? Terecht!!! Al m'n TR's hebben dus geholpen!
Je weet nooit wat er kan gebeuren. Daarom zeg ik pas dat het een prima weekend is, als deze op dat moment prima is of is geweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Komt vast goed. Ik moet zeggen, ik was liever ook nog 'op pad geweest' vanavond maar helaas.
Whahahahaha.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
Fas is een schatje. Als ik lesbisch was had ik het wel geweten. Lekker met elkaars stalpootjes verstrengeld in elkaar supersoakeren. Nomnomnom
Ah, i get the point. Voor mij zal het iig een druk weekend zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er kan gebeuren. Daarom zeg ik pas dat het een prima weekend is, als deze op dat moment prima is of is geweest.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
Fas is een schatje. Als ik lesbisch was had ik het wel geweten. Lekker met elkaars stalpootjes verstrengeld in elkaar supersoakeren. Nomnomnom
quote:
Omdat ik in m'n broek pis van het lachen?quote:
Verteeeeeel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, i get the point. Voor mij zal het iig een druk weekend zijn.
Eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Leuke wedstrijd tussen Brazilië en Colombia.
Ben je nog met slagroom naar Utrecht afgereisd?quote:
Neequote:
Jij.quote:
Voor wie ben je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Leuke wedstrijd tussen Brazilië en Colombia.
watersportsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik in m'n broek pis van het lachen?
quote:
Eh, op de bbq? Is dat niet wat ongepast als fax en jij ineens 'weg' zijn?quote:
Morgenochtend nog wat dingen regelen, dan fitnessen, dan naar de bbq bij tamas en uiteindelijk Nederland kijken in Arnhem. En zondag is de verjaardag van mijn zwager en mijn nichtje tegelijk. Helaas geen juicy verhalen verder, sorryquote:
Wat is daar?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je nog met slagroom naar Utrecht afgereisd?
Aha, okay!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben geheel neutraal in deze wedstrijd.
Een goddelijke aardbeiquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeheb ook al bitchfight gehad met Tamashii. Sorry. Mijn goddelijke bierbuik zal je niet meeten.
Nee andere plannen. Het leek me op zich wel wat, maar de zolderkamer zei 'Nee'. Ben in Friesland dit weekend
Klinkt inderdaad niet heel spannend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, op de bbq? Is dat niet wat ongepast als fax en jij ineens 'weg' zijn?
[..]
Morgenochtend nog wat dingen regelen, dan fitnessen, dan naar de bbq bij tamas en uiteindelijk Nederland kijken in Arnhem. En zondag is de verjaardag van mijn zwager en mijn nichtje tegelijk. Helaas geen juicy verhalen verder, sorry
Nee, ben niet afgereisd. Ga ik ook niet op korte termijn doen.quote:
Rawr.quote:
Ja ik moest wat dingen doen.quote:
Ik heb ook geen spannend leven, dat weet je toch? k hou een 'onthoudingswedstrijd met kaneel, die ik natuurlijk ruim ga winnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet heel spannend.Maar veel plezier gewenst hoor.
(serieus)
Ja maar kaneel, zo kan ik nooit van jou winnen qua onthoudingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben niet afgereisd. Ga ik ook niet op korte termijn doen.
Als dat je ding is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ook geen spannend leven, dat weet je toch? k hou een 'onthoudingswedstrijd met kaneel, die ik natuurlijk ruim ga winnen
[..]
Ja maar kaneel, zo kan ik nooit van jou winnen qua onthouding
Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.quote:
Ben jij dik ja?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.
Pics mogen in m'n dmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.
ja, diameter van 1,5 meter. Ronde trolquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij dik ja?
Ach, ik ook. En toch zeer geliefd.![]()
Eh, nee...Eigenlijk totaal niet...quote:
Zo dik ben je toch niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Truste en tot morgenquote:
Nou, zal ik dan morgen maar mijn pielemuis in een kutje steken voor je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar kaneel, zo kan ik nooit van jou winnen qua onthouding
dikke mensen zijn gezellige mensen hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij dik ja?
Ach, ik ook. En toch zeer geliefd.![]()
Duh, als ik op jou moet wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de mijne?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan morgen maar mijn pielemuis in een kutje steken voor je?
Alleen als je dan aan mij denktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan morgen maar mijn pielemuis in een kutje steken voor je?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duh, als ik op jou moet wachten
Moet toch aan m'n trekken komen.SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkere chubby seks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja, diameter van 1,5 meter. Ronde trol
Hoe weet jij dat? Je hebt pics gezien van 2007 gezien zeker?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee...Eigenlijk totaal niet...
[..]
Zo dik ben je toch niet?
[..]
Truste en tot morgen
Zeg jij dat of je buikje?quote:
Lekker zweten en door het bed heen zakken.quote:
ja nu ben ik geilquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker zweten en door het bed heen zakken.
Ik mag mijn bronnen niet prijs geven, maar het is een kleine ronde Indo uit Zwolle die me dat influisterde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je hebt pics gezien van 2007 gezien zeker?
Tsss, ik denk dat jij de wedstrijd dan maar moet winnen. Eens zien of ik een vrijwilligster kan vinden.quote:
Sorry. Dirty talk is voor mij tweede natuur.quote:
Hear me roar!quote:
Ik heb je niets ingefluisterdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag mijn bronnen niet prijs geven, maar het is een kleine ronde Indo uit Zwolle die me dat influisterde.
[..]
Tsss, ik denk dat jij de wedstrijd dan maar moet winnen. Eens zien of ik een vrijwilligster kan vinden.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Dirty talk is voor mij tweede natuur.
Poepquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Dirty talk is voor mij tweede natuur.
Niet? Ow, dan zal ik het me vast weer eens ingebeeld hebben, dat komt vaker voor.quote:
Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Tsss, ik denk dat jij de wedstrijd dan maar moet winnen. Eens zien of ik een vrijwilligster kan vinden.
Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten.quote:
Nat geworden.quote:
Hoelaat ben je hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten.
[..]
Nat geworden.
Op wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik maar wachten.... voor niets dus
Voor alleen praten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Nat geworden.
Bedoel je nu artelligence? Dat is de grootse fok!slet die ik kenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn.
Het is alleen 'talk' hè.quote:
Je wordt juist niet genaaid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor alleen praten?
Over genaaid worden gesproken zeg.
Laat het druppen op m'n gezicht schatjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Nat geworden.
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of faxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn.
Prima, ik reken andersom 500 puur aan voorrijkosten. Je woont immers aardig in the middle of nowhere.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat het druppen op m'n gezicht schatje
Ok, dat gaat te furrrr. Het is geen kpd
Ik kan ook naar jou toe komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of fax
[..]
Prima, ik reken andersom 500 puur aan voorrijkosten. Je woont immers aardig in the middle of nowhere.
Ik heb gehoord dat hij een prachtige penis heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedoel je nu artelligence? Dat is de grootse fok!slet die ik ken
Fera schijnt er ook goed in te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of fax
Ik kwam wel. Alleen zonder jouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deceptie....
[ afbeelding ]
[..]
Op jou!
En je kwam maar niet
Mijn DM staat altijd open.quote:
Hm, interessant...quote:
Daarom vraag ik feer ook om me les te geven.quote:
Je gaat te ver, Roy. Te ver.quote:
Misschien moet ik serieus hier mijn beroep van maken. Ik heb verder geen talenten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, interessant...
[..]
Daarom vraag ik feer ook om me les te geven.
Leugens.quote:
En waar blijft mijn DM?quote:
waarom?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Red ik dat met 400x zoom? Of is dat te weinig.
[..]
Dat betwijfel ik
Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zie je 'm niet? Ik zei ook: MICROpenis
Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik serieus hier mijn beroep van maken. Ik heb verder geen talenten.
You like? *gluiperd smiley*quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel.
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren.quote:
Misschien dat iemand wel mee wou eten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren.
Ik pak hier alle creditsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren.
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken.quote:
More pls.quote:
Wat voor chips?quote:
Tsss, je overschat jezelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen.Gaat vanzelf.
[..]
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken.
[..]
More pls.
Hamka's.quote:
Wel filmen dan, or it didn't happen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken.
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.quote:
Yes!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hamka's.
Je hebt een erepunt bij me gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |