abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141903269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Voornamelijk; vertrouw op God en niet je eigen inzicht. En je lichaam is de tempel van God BLABLABLABLABLA fuck off.
Wat voor kerk was dat? :'). Als ik ooit ga trouwen, ben ik ook niet van plan om voor de kerk te gaan trouwen. Maar mijn zusje bijvoorbeeld is wel voor de kerk getrouwd. Haar schoonfamilie echt zo'n streng christelijke familie (rokken en zo, ouderwets). Mijn zusje dus totaal niet en hun kerkdienst was dan ook niet zo als jij beschrijft :'). Ze trouwden niet voor de gemeente waar haar schoonouders bij behoren, maar de gemeente waar mijn moeder bij zit (hervormd ipv christelijk gereformeerd of wat het dan ook is).
pi_141903316
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Bij mij ene Zuidplasboy en List-O-Anarchy :')
Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:07:59 #103
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141903347
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
Nu je het zegt.. :')
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:09:32 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141903407
Goedenavond :W
Weekend *O*
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:11:06 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903467
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als het duizenden levens spaart zou de keuze voor mij makkelijk zijn.
Ja, enkel religie is een reden om te moorden :+.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ze zijn niet gelovig ;)
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:11:32 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903486
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
Staat jouw derde been ook in KPD :9?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903492
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, enkel religie is een reden om te moorden :+.

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
weet ik, ik gaf gewoon aan dat dat niet hun reden is :P
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:12:00 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903501
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

weet ik, ik gaf gewoon aan dat dat niet hun reden is :P
Weet je wat hun reden is? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903522
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Staat jouw derde been ook in KPD :9?
Dat kleine ding van mij? Als je m al kunt vinden op een naaktfoto van mij... :'(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:13:47 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903580
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dat kleine ding van mij? Als je m al kunt vinden op een naaktfoto van mij... :'(
Ai, is het zo erg ;(? Voordeel is wel dat ze niet op je pik kunnen trappen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903584
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Weet je wat hun reden is? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
zij heeft in t onderwijs gezeten en vindt de ontwikkelingen in het onderwijs zó slecht dat ze er gewoon helemaal niet meer in gelooft.
Ze vindt oa dat er teveel druk op kinderen wordt gelegd.
compact en kleverig.
pi_141903612
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ai, is het zo erg ;(? Voordeel is wel dat ze niet op je pik kunnen trappen.
hahahahaha :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:15:13 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903650
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zij heeft in t onderwijs gezeten en vindt de ontwikkelingen in het onderwijs zó slecht dat ze er gewoon helemaal niet meer in gelooft.
Ze vindt oa dat er teveel druk op kinderen wordt gelegd.
Kan ik me in vinden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903726
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan ik me in vinden.
ik vind het wat te zwaar gesteld, maar vind het wel een betere reden dan geloof ;)
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:17:54 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903812
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het wat te zwaar gesteld, maar vind het wel een betere reden dan geloof ;)
Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:20:42 #116
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141903929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
Eens :)
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141903976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
ik vind dat lastig, weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Onze kinderen doen het goed en dat is wmb het belangrijkst :@

Alleen dat studeren straks :X
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:25:13 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904146
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind dat lastig, weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Onze kinderen doen het goed en dat is wmb het belangrijkst :@

Alleen dat studeren straks :X
Logischerwijs is dat voor jullie het belangrijkste. Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand ervoor kiest thuis les te geven omdat het onderwijs op scholen niet aanstaat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:25:43 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904165
Ik heb echt een grandioze bult dankzij een daas O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904229
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Logischerwijs is dat voor jullie het belangrijkste. Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand ervoor kiest thuis les te geven omdat het onderwijs op scholen niet aanstaat.
ja, ik dus ook :Y
Ik heb ook wel kanttekeningen erbij, maar dat heb je bij elke vorm van onderwijs :')
En bij de meeste andere dingen ook trouwens :+

Ik twijfel of ik nog een kopje koffie zal nemen :@
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:28:03 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904284
Ik heb net een roombol op. Wel lekker, maar ik dacht dat ik een Berliner bol gekocht had, dus ik zat met smart te wachten op de jam :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:28:13 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904288
Die dus niet kwam ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904378
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een grandioze bult dankzij een daas O+.
o jippie, rotbeesten zijn het. }:|

Zeg, vraagje, het paard waar ik nu op rijd, maakt soms struikelpasjes, nu vroeg ik aan de lerares hoe dat komt en zij gaf aan dat ik niet actief genoeg rijd (kan ik ook nog niet, want mn tiende les ofzo) en dat ze daarom haar benen niet genoeg optilt. Het paard verwacht dat ik haar álles voorkauw zodra ik op haar rug zit en ik vertel haar niet dat ze haar benen op moet tillen zeg maar.
Maar ik heb ook geen enkel idee wat actief rijden nou eigenlijk is :')

Wat bedoelt ze daarmee? (Aan fysieke dingen die je doet dus, ik snap de term wel)
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:32:46 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904485
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o jippie, rotbeesten zijn het. }:|

Zeg, vraagje, het paard waar ik nu op rijd, maakt soms struikelpasjes, nu vroeg ik aan de lerares hoe dat komt en zij gaf aan dat ik niet actief genoeg rijd (kan ik ook nog niet, want mn tiende les ofzo) en dat ze daarom haar benen niet genoeg optilt. Het paard verwacht dat ik haar álles voorkauw zodra ik op haar rug zit en ik vertel haar niet dat ze haar benen op moet tillen zeg maar.
Maar ik heb ook geen enkel idee wat actief rijden nou eigenlijk is :')

Wat bedoelt ze daarmee? (Aan fysieke dingen die je doet dus, ik snap de term wel)
Dat je meer van achter naar voor moet gaan rijden. De achterhand actief maken door veel (schijn)overgangen te rijden en tempowisselingen in te bouwen. Daardoor wordt ze achter actiever waardoor het paard voor gaat dragen en over de gele linie de benen meer optilt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een roombol op. Wel lekker, maar ik dacht dat ik een Berliner bol gekocht had, dus ik zat met smart te wachten op de jam :').
ik neem geen koffie meer, maar dadelijk wel caramel popcorn denk ik :@
compact en kleverig.
pi_141904772
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat je meer van achter naar voor moet gaan rijden. De achterhand actief maken door veel (schijn)overgangen te rijden en tempowisselingen in te bouwen. Daardoor wordt ze achter actiever waardoor het paard voor gaat dragen en over de gele linie de benen meer optilt :).
ok, dat klinkt wel 'logisch' voor mij als leek ja, dank je! ^O^
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:39:01 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904791
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ok, dat klinkt wel logisch ja, dank je! ^O^
Graag gedaan :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:40:28 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904855
Amai, het regent O+. Het is nu zo heerlijk aan het afkoelen O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904865
Dat was nog voor mn edit
compact en kleverig.
pi_141904880
Waarom verkopen ze Radler niet in kratten? ;(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:43:48 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141905027
Ik ga in bed een serie kijken O+. Tot morgen :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:00:14 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141906026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, enkel religie is een reden om te moorden :+.

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
Ik zei dat het vaak de oorzaak was, niet de reden.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:09:20 #133
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141906690
Avond
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:13:28 #134
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907016
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:09 schreef yats het volgende:
Avond
dat is het ja, hoi
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:13:49 #135
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef zeefje het volgende:

[..]

dat is het ja, hoi
_O- Ik was al aan het wachten wie hem zou maken
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:14:20 #136
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907071
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Ik was al aan het wachten wie hem zou maken
*)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:14:50 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907104
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef zeefje het volgende:

[..]

*)
And we have a winnneeeer
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:15:24 #138
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907135
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef yats het volgende:

[..]

And we have a winnneeeer
watkrijg ik nu?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:15:41 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907151
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef zeefje het volgende:

[..]

watkrijg ik nu?
Wat wil je hebben?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141907362
O+
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:19:55 #141
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef yats het volgende:

[..]

Wat wil je hebben?
een eigen huis een plek onder de zon
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
O+
hoi O+
hoe is het met je maag :@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141907435
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:19 schreef zeefje het volgende:

[..]

een eigen huis een plek onder de zon

[..]

hoi O+
hoe is het met je maag :@
Hij's alweer bekomen :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:21:36 #143
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij's alweer bekomen :P
Fijn O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:21:41 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907472
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:19 schreef zeefje het volgende:

een eigen huis een plek onder de zon

Dat kan ik je (nog) niet bieden, sorry. Ik heb eventueel wel wat liefde van fax in de aanbieding?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:22:26 #145
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907524
f
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:

[..]

Dat kan ik je (nog) niet bieden, sorry. Ik heb eventueel wel wat liefde van fax in de aanbieding?
fax vind liefde bah lees ik net
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:23:40 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef zeefje het volgende:
f

[..]

fax vind liefde bah lees ik net
Fax doet een fopje
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:25:38 #147
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907691
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef yats het volgende:

[..]

Fax doet een fopje
fax is een groot fopje :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141907778
Nietes :@
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:29:16 #149
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907888
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Nietes :@
misschien een ding niet nee :@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:31:08 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:29 schreef zeefje het volgende:

[..]

misschien een ding niet nee :@
_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')