mwah dat hangt er vanaf hoe je het zelf invultquote:
Duurde verdomme anderhalfuur. Wat een hersenspoelerij.quote:
Ik vind het 200% onzin wat er gezegd word.quote:
mja datteh ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het 200% onzin wat er gezegd word.
Wauw, dat is wel langquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Duurde verdomme anderhalfuur. Wat een hersenspoelerij.
Voornamelijk; vertrouw op God en niet je eigen inzicht. En je lichaam is de tempel van God BLABLABLABLABLA fuck off.quote:
Gebaseerd op de bijbel, dus logischquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het 200% onzin wat er gezegd word.
Ulgh. Weglopen was geen optie zekerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voornamelijk; vertrouw op God en niet je eigen inzicht. En je lichaam is de tempel van God BLABLABLABLABLA fuck off.
oef dat moet ik echt niet hebben dat soort gepreekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voornamelijk; vertrouw op God en niet je eigen inzicht. En je lichaam is de tempel van God BLABLABLABLABLA fuck off.
Ja, dat dacht jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dat moet ik echt niet hebben dat soort gepreek
ik ben in controle over mijn eigen leven en door niemand anders
als god zou bestaan en ik zou dood gaan en hem te spreken krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht je. Alleen is het niet god die de controle heeft, mocht ie willen.
Als als als..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
als god zou bestaan en ik zou dood gaan en hem te spreken krijgen
dan heb ik nog wel flink wat vragen voor hem
whehehe inderdaad als als alsquote:
je hebt niet overal controle overquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dat moet ik echt niet hebben dat soort gepreek
ik ben in controle over mijn eigen leven en door niemand anders
niet altijd nee en daar kan ik soms wel slecht tegenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt niet overal controle over
ja, ik kan ook niet overal even goed tegen, maar goed, je zal je er toch bij neer moeten leggen..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet altijd nee en daar kan ik soms wel slecht tegen
ik ben wat dat betreft wel een controlfreak
nou ja ik heb een zwaar gelovige collegaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen denken altijd dat geloven gemakkelijk is, maar volgens mij is dat nog best lastig voor veel mensen
klopt en dat ben ik mezelf nu aan het aanlerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik kan ook niet overal even goed tegen, maar goed, je zal je er toch bij neer moeten leggen..
Ik ben naar. Ik zou niet kunnen stoppen met discussiėren over The Origin of Speciesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik heb een zwaar gelovige collega
en die laat ik ook wel in haar waarde omdat zij echt gelukkig is met wat ze gelooft
wie ben ik om haar dat af te nemen
ze begon op een bepaald moment over de hell en vuur en al die onzinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben naar. Ik zou niet kunnen stoppen met discussiėren over The Origin of Species.
zo bedoel ik het niet, ik bedoel meer dat mensen die geloven daar soms echt wel hun best moeten doen en twijfelen aan het bestaan van een God.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik heb een zwaar gelovige collega
en die laat ik ook wel in haar waarde omdat zij echt gelukkig is met wat ze gelooft
wie ben ik om haar dat af te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |