ok, dat klinkt wel 'logisch' voor mij als leek ja, dank je!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je meer van achter naar voor moet gaan rijden. De achterhand actief maken door veel (schijn)overgangen te rijden en tempowisselingen in te bouwen. Daardoor wordt ze achter actiever waardoor het paard voor gaat dragen en over de gele linie de benen meer optilt.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, dat klinkt wel logisch ja, dank je!
Ik zei dat het vaak de oorzaak was, niet de reden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, enkel religie is een reden om te moorden.
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]Ik was al aan het wachten wie hem zou maken
And we have a winnneeeerquote:
Wat wil je hebben?quote:
een eigen huis een plek onder de zonquote:
hoiquote:
Hij's alweer bekomenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
een eigen huis een plek onder de zon
[..]
hoi
hoe is het met je maag
Dat kan ik je (nog) niet bieden, sorry. Ik heb eventueel wel wat liefde van fax in de aanbieding?quote:
fax vind liefde bah lees ik netquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ik je (nog) niet bieden, sorry. Ik heb eventueel wel wat liefde van fax in de aanbieding?
Fax doet een fopjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |