abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141903269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Voornamelijk; vertrouw op God en niet je eigen inzicht. En je lichaam is de tempel van God BLABLABLABLABLA fuck off.
Wat voor kerk was dat? :'). Als ik ooit ga trouwen, ben ik ook niet van plan om voor de kerk te gaan trouwen. Maar mijn zusje bijvoorbeeld is wel voor de kerk getrouwd. Haar schoonfamilie echt zo'n streng christelijke familie (rokken en zo, ouderwets). Mijn zusje dus totaal niet en hun kerkdienst was dan ook niet zo als jij beschrijft :'). Ze trouwden niet voor de gemeente waar haar schoonouders bij behoren, maar de gemeente waar mijn moeder bij zit (hervormd ipv christelijk gereformeerd of wat het dan ook is).
pi_141903316
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Bij mij ene Zuidplasboy en List-O-Anarchy :')
Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:07:59 #103
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141903347
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
Nu je het zegt.. :')
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:09:32 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141903407
Goedenavond :W
Weekend *O*
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:11:06 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903467
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als het duizenden levens spaart zou de keuze voor mij makkelijk zijn.
Ja, enkel religie is een reden om te moorden :+.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ze zijn niet gelovig ;)
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:11:32 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903486
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
Staat jouw derde been ook in KPD :9?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903492
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, enkel religie is een reden om te moorden :+.

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
weet ik, ik gaf gewoon aan dat dat niet hun reden is :P
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:12:00 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903501
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

weet ik, ik gaf gewoon aan dat dat niet hun reden is :P
Weet je wat hun reden is? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903522
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Staat jouw derde been ook in KPD :9?
Dat kleine ding van mij? Als je m al kunt vinden op een naaktfoto van mij... :'(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:13:47 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903580
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dat kleine ding van mij? Als je m al kunt vinden op een naaktfoto van mij... :'(
Ai, is het zo erg ;(? Voordeel is wel dat ze niet op je pik kunnen trappen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903584
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Weet je wat hun reden is? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
zij heeft in t onderwijs gezeten en vindt de ontwikkelingen in het onderwijs zó slecht dat ze er gewoon helemaal niet meer in gelooft.
Ze vindt oa dat er teveel druk op kinderen wordt gelegd.
compact en kleverig.
pi_141903612
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ai, is het zo erg ;(? Voordeel is wel dat ze niet op je pik kunnen trappen.
hahahahaha :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:15:13 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903650
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zij heeft in t onderwijs gezeten en vindt de ontwikkelingen in het onderwijs zó slecht dat ze er gewoon helemaal niet meer in gelooft.
Ze vindt oa dat er teveel druk op kinderen wordt gelegd.
Kan ik me in vinden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903726
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan ik me in vinden.
ik vind het wat te zwaar gesteld, maar vind het wel een betere reden dan geloof ;)
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:17:54 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903812
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het wat te zwaar gesteld, maar vind het wel een betere reden dan geloof ;)
Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:20:42 #116
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141903929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
Eens :)
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141903976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
ik vind dat lastig, weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Onze kinderen doen het goed en dat is wmb het belangrijkst :@

Alleen dat studeren straks :X
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:25:13 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904146
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind dat lastig, weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Onze kinderen doen het goed en dat is wmb het belangrijkst :@

Alleen dat studeren straks :X
Logischerwijs is dat voor jullie het belangrijkste. Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand ervoor kiest thuis les te geven omdat het onderwijs op scholen niet aanstaat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:25:43 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904165
Ik heb echt een grandioze bult dankzij een daas O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904229
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Logischerwijs is dat voor jullie het belangrijkste. Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand ervoor kiest thuis les te geven omdat het onderwijs op scholen niet aanstaat.
ja, ik dus ook :Y
Ik heb ook wel kanttekeningen erbij, maar dat heb je bij elke vorm van onderwijs :')
En bij de meeste andere dingen ook trouwens :+

Ik twijfel of ik nog een kopje koffie zal nemen :@
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:28:03 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904284
Ik heb net een roombol op. Wel lekker, maar ik dacht dat ik een Berliner bol gekocht had, dus ik zat met smart te wachten op de jam :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:28:13 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904288
Die dus niet kwam ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904378
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een grandioze bult dankzij een daas O+.
o jippie, rotbeesten zijn het. }:|

Zeg, vraagje, het paard waar ik nu op rijd, maakt soms struikelpasjes, nu vroeg ik aan de lerares hoe dat komt en zij gaf aan dat ik niet actief genoeg rijd (kan ik ook nog niet, want mn tiende les ofzo) en dat ze daarom haar benen niet genoeg optilt. Het paard verwacht dat ik haar álles voorkauw zodra ik op haar rug zit en ik vertel haar niet dat ze haar benen op moet tillen zeg maar.
Maar ik heb ook geen enkel idee wat actief rijden nou eigenlijk is :')

Wat bedoelt ze daarmee? (Aan fysieke dingen die je doet dus, ik snap de term wel)
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:32:46 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904485
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o jippie, rotbeesten zijn het. }:|

Zeg, vraagje, het paard waar ik nu op rijd, maakt soms struikelpasjes, nu vroeg ik aan de lerares hoe dat komt en zij gaf aan dat ik niet actief genoeg rijd (kan ik ook nog niet, want mn tiende les ofzo) en dat ze daarom haar benen niet genoeg optilt. Het paard verwacht dat ik haar álles voorkauw zodra ik op haar rug zit en ik vertel haar niet dat ze haar benen op moet tillen zeg maar.
Maar ik heb ook geen enkel idee wat actief rijden nou eigenlijk is :')

Wat bedoelt ze daarmee? (Aan fysieke dingen die je doet dus, ik snap de term wel)
Dat je meer van achter naar voor moet gaan rijden. De achterhand actief maken door veel (schijn)overgangen te rijden en tempowisselingen in te bouwen. Daardoor wordt ze achter actiever waardoor het paard voor gaat dragen en over de gele linie de benen meer optilt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een roombol op. Wel lekker, maar ik dacht dat ik een Berliner bol gekocht had, dus ik zat met smart te wachten op de jam :').
ik neem geen koffie meer, maar dadelijk wel caramel popcorn denk ik :@
compact en kleverig.
pi_141904772
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat je meer van achter naar voor moet gaan rijden. De achterhand actief maken door veel (schijn)overgangen te rijden en tempowisselingen in te bouwen. Daardoor wordt ze achter actiever waardoor het paard voor gaat dragen en over de gele linie de benen meer optilt :).
ok, dat klinkt wel 'logisch' voor mij als leek ja, dank je! ^O^
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:39:01 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904791
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ok, dat klinkt wel logisch ja, dank je! ^O^
Graag gedaan :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:40:28 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904855
Amai, het regent O+. Het is nu zo heerlijk aan het afkoelen O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904865
Dat was nog voor mn edit
compact en kleverig.
pi_141904880
Waarom verkopen ze Radler niet in kratten? ;(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:43:48 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141905027
Ik ga in bed een serie kijken O+. Tot morgen :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:00:14 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141906026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, enkel religie is een reden om te moorden :+.

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
Ik zei dat het vaak de oorzaak was, niet de reden.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:09:20 #133
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141906690
Avond
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:13:28 #134
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907016
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:09 schreef yats het volgende:
Avond
dat is het ja, hoi
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:13:49 #135
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef zeefje het volgende:

[..]

dat is het ja, hoi
_O- Ik was al aan het wachten wie hem zou maken
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:14:20 #136
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907071
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Ik was al aan het wachten wie hem zou maken
*)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:14:50 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907104
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef zeefje het volgende:

[..]

*)
And we have a winnneeeer
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:15:24 #138
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907135
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef yats het volgende:

[..]

And we have a winnneeeer
watkrijg ik nu?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:15:41 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907151
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef zeefje het volgende:

[..]

watkrijg ik nu?
Wat wil je hebben?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141907362
O+
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:19:55 #141
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:15 schreef yats het volgende:

[..]

Wat wil je hebben?
een eigen huis een plek onder de zon
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
O+
hoi O+
hoe is het met je maag :@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141907435
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:19 schreef zeefje het volgende:

[..]

een eigen huis een plek onder de zon

[..]

hoi O+
hoe is het met je maag :@
Hij's alweer bekomen :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:21:36 #143
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij's alweer bekomen :P
Fijn O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:21:41 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907472
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:19 schreef zeefje het volgende:

een eigen huis een plek onder de zon

Dat kan ik je (nog) niet bieden, sorry. Ik heb eventueel wel wat liefde van fax in de aanbieding?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:22:26 #145
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907524
f
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:

[..]

Dat kan ik je (nog) niet bieden, sorry. Ik heb eventueel wel wat liefde van fax in de aanbieding?
fax vind liefde bah lees ik net
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:23:40 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef zeefje het volgende:
f

[..]

fax vind liefde bah lees ik net
Fax doet een fopje
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:25:38 #147
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907691
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef yats het volgende:

[..]

Fax doet een fopje
fax is een groot fopje :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141907778
Nietes :@
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:29:16 #149
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141907888
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Nietes :@
misschien een ding niet nee :@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:31:08 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141907977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:29 schreef zeefje het volgende:

[..]

misschien een ding niet nee :@
_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141908089
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:

[..]

_O-
Wel groot, maar geen fopje bedoelt ze :(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:33:54 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141908117
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel groot, maar geen fopje bedoelt ze :(
Daar red je je niet meer uit fax, sorry
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:35:05 #153
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141908165
Is de rest voetbal kijken?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:36:35 #154
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141908254
Hoi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141908306
Allo :*
pi_141908323
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef zeefje het volgende:
Is de rest voetbal kijken?
Top gear kijken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 22:37:56 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:38:14 #157
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141908342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef Faxie het volgende:
Allo :*
Faxerd. :W
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:38:33 #158
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141908358
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef zeefje het volgende:
Is de rest voetbal kijken?
Geen idee, ik heb het op de achtergrond aangezet maar ik ben net thuis.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141908365
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Faxerd. :W
Feertje O+
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:39:40 #160
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141908436
Homo's.

Is Fas al unbanned?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:39:41 #161
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141908438
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
Hoi.
Avond feer
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:40:07 #162
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141908459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef yats het volgende:

[..]

Avond feer
yatseflats. :W
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:40:27 #163
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141908478
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Homo's.

Is Fas al unbanned?
ja
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:41:48 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141908564
Fasje. O+ _O_
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:42:08 #165
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141908586
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef Fera het volgende:

[..]

yatseflats. :W
Hoe is jouw weekend?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:42:58 #166
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141908628
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe is jouw weekend?
Ik zit te FOK!ken op vrijdagavond. 'nuff said. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:44:49 #167
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141908702
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zit te FOK!ken op vrijdagavond. 'nuff said. :D
Join the group...Komt Hep niet langs?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:45:35 #168
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141908755
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:44 schreef yats het volgende:

[..]

Join the group...Komt Hep niet langs?
Morgen waarschijnlijk. :Y
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:46:02 #169
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141908783
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Morgen waarschijnlijk. :Y
Prima weekend dan toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:46:44 #170
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141908828
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:

[..]

Prima weekend dan toch?
Dat ligt in de toekomst. :@ Ik kan alleen over het hier en nu spreken. En het verleden. :7
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:49:44 #171
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_141909007
:O
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_141909019
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
:O
Moe?
(she/her)
pi_141909023
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Homo's.

Is Fas al unbanned?
Had ze een ban? Terecht!!! Al m'n TR's hebben dus geholpen!

;)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:51:13 #174
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_141909089
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Fylax het volgende:

[..]

Moe?
Redelijk ja :Y
Lange en vooral warme dag geweest..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:51:31 #175
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141909117
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat ligt in de toekomst. :@ Ik kan alleen over het hier en nu spreken. En het verleden. :7
Komt vast goed. Ik moet zeggen, ik was liever ook nog 'op pad geweest' vanavond maar helaas.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141909124
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Redelijk ja :Y
Lange en vooral warme dag geweest..
Ja, gelijk heb je!
(she/her)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:52:16 #177
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141909153
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:

[..]

Had ze een ban? Terecht!!! Al m'n TR's hebben dus geholpen!

;)
Haha, boefje. Nee, ik weet de schuldige. ;)
Jij bent nog steeds tof.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:52:39 #178
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909173
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:

[..]

Had ze een ban? Terecht!!! Al m'n TR's hebben dus geholpen!

;)
Wow.

Nieuwe aartsvijand gespot.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141909202
Fas is een schatje. Als ik lesbisch was had ik het wel geweten. Lekker met elkaars stalpootjes verstrengeld in elkaar supersoakeren. Nomnomnom
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:53:49 #180
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909235
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef yats het volgende:

[..]

Komt vast goed. Ik moet zeggen, ik was liever ook nog 'op pad geweest' vanavond maar helaas.
Je weet nooit wat er kan gebeuren. Daarom zeg ik pas dat het een prima weekend is, als deze op dat moment prima is of is geweest. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:54:08 #181
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909248
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
Fas is een schatje. Als ik lesbisch was had ik het wel geweten. Lekker met elkaars stalpootjes verstrengeld in elkaar supersoakeren. Nomnomnom
Whahahahaha. _O- :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141909343
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Whahahahaha. _O- :')
I make bitches wet *fax smiley*
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:55:46 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141909353
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Je weet nooit wat er kan gebeuren. Daarom zeg ik pas dat het een prima weekend is, als deze op dat moment prima is of is geweest. :D
Ah, i get the point. Voor mij zal het iig een druk weekend zijn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:55:52 #184
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141909355
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
Fas is een schatje. Als ik lesbisch was had ik het wel geweten. Lekker met elkaars stalpootjes verstrengeld in elkaar supersoakeren. Nomnomnom
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:

[..]

Nat geworden :$
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141909394
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]


[..]

Leave. The. Booze. Alone
pi_141909396
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

I make bitches wet *fax smiley*
Kom je morgen ook? :@

Hihi kom :@
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:57:38 #187
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141909453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kom je morgen ook? :@

Hihi kom :@
Ik kom morgen :9
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:57:39 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141909455
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef artelligence het volgende:

[..]

Leave. The. Booze. Alone
Ben geheelonthouder. :{w
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:57:49 #189
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141909468
Leuke wedstrijd tussen Brazilië en Colombia.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:58:00 #190
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909477
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

I make bitches wet *fax smiley*
Omdat ik in m'n broek pis van het lachen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef yats het volgende:

[..]

Ah, i get the point. Voor mij zal het iig een druk weekend zijn.
Verteeeeeel. :o
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141909488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Leuke wedstrijd tussen Brazilië en Colombia.
Eens _O_
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:58:14 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141909492
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Ben je nog met slagroom naar Utrecht afgereisd?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141909499
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kom je morgen ook? :@

Hihi kom :@
Nee ;( heb ook al bitchfight gehad met Tamashii. Sorry. Mijn goddelijke bierbuik zal je niet meeten.

Nee andere plannen. Het leek me op zich wel wat, maar de zolderkamer zei 'Nee'. Ben in Friesland dit weekend ;)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 22:58:28 #194
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909503
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ben geheelonthouder. :{w
Jij.

HAHAHAHHA.

:)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141909561
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Leuke wedstrijd tussen Brazilië en Colombia.
Voor wie ben je?
(she/her)
pi_141909578
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Omdat ik in m'n broek pis van het lachen?
watersports :@
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:00:17 #197
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909612
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef artelligence het volgende:

[..]

watersports :@
:')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:00:35 #198
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141909628
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik kom morgen :9
Eh, op de bbq? Is dat niet wat ongepast als fax en jij ineens 'weg' zijn?

quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef Fera het volgende:

Verteeeeeel. :o
Morgenochtend nog wat dingen regelen, dan fitnessen, dan naar de bbq bij tamas en uiteindelijk Nederland kijken in Arnhem. En zondag is de verjaardag van mijn zwager en mijn nichtje tegelijk. Helaas geen juicy verhalen verder, sorry
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:00:53 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141909640
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef yats het volgende:

[..]

Ben je nog met slagroom naar Utrecht afgereisd?
Wat is daar?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:01:02 #200
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141909650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef Fylax het volgende:

[..]

Voor wie ben je?
Ik ben geheel neutraal in deze wedstrijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')