Daar red je je niet meer uit fax, sorryquote:
Faxerd.quote:
Geen idee, ik heb het op de achtergrond aangezet maar ik ben net thuis.quote:
Avond feerquote:
yatseflats.quote:
Hoe is jouw weekend?quote:
Ik zit te FOK!ken op vrijdagavond. 'nuff said.quote:
Join the group...Komt Hep niet langs?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit te FOK!ken op vrijdagavond. 'nuff said.
Morgen waarschijnlijk.quote:
Prima weekend dan toch?quote:
Dat ligt in de toekomst.quote:
Komt vast goed. Ik moet zeggen, ik was liever ook nog 'op pad geweest' vanavond maar helaas.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt in de toekomst.Ik kan alleen over het hier en nu spreken. En het verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |