Daar red je je niet meer uit fax, sorryquote:
Faxerd.quote:
Geen idee, ik heb het op de achtergrond aangezet maar ik ben net thuis.quote:
Avond feerquote:
yatseflats.quote:
Hoe is jouw weekend?quote:
Ik zit te FOK!ken op vrijdagavond. 'nuff said.quote:
Join the group...Komt Hep niet langs?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit te FOK!ken op vrijdagavond. 'nuff said.
Morgen waarschijnlijk.quote:
Prima weekend dan toch?quote:
Dat ligt in de toekomst.quote:
Komt vast goed. Ik moet zeggen, ik was liever ook nog 'op pad geweest' vanavond maar helaas.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt in de toekomst.Ik kan alleen over het hier en nu spreken. En het verleden.
Ja, gelijk heb je!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Redelijk ja
Lange en vooral warme dag geweest..
Haha, boefje. Nee, ik weet de schuldige.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ze een ban? Terecht!!! Al m'n TR's hebben dus geholpen!
Wow.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ze een ban? Terecht!!! Al m'n TR's hebben dus geholpen!
Je weet nooit wat er kan gebeuren. Daarom zeg ik pas dat het een prima weekend is, als deze op dat moment prima is of is geweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Komt vast goed. Ik moet zeggen, ik was liever ook nog 'op pad geweest' vanavond maar helaas.
Whahahahaha.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
Fas is een schatje. Als ik lesbisch was had ik het wel geweten. Lekker met elkaars stalpootjes verstrengeld in elkaar supersoakeren. Nomnomnom
Ah, i get the point. Voor mij zal het iig een druk weekend zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er kan gebeuren. Daarom zeg ik pas dat het een prima weekend is, als deze op dat moment prima is of is geweest.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
Fas is een schatje. Als ik lesbisch was had ik het wel geweten. Lekker met elkaars stalpootjes verstrengeld in elkaar supersoakeren. Nomnomnom
quote:
Omdat ik in m'n broek pis van het lachen?quote:
Verteeeeeel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, i get the point. Voor mij zal het iig een druk weekend zijn.
Eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Leuke wedstrijd tussen Brazilië en Colombia.
Ben je nog met slagroom naar Utrecht afgereisd?quote:
Neequote:
Jij.quote:
Voor wie ben je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Leuke wedstrijd tussen Brazilië en Colombia.
watersportsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik in m'n broek pis van het lachen?
quote:
Eh, op de bbq? Is dat niet wat ongepast als fax en jij ineens 'weg' zijn?quote:
Morgenochtend nog wat dingen regelen, dan fitnessen, dan naar de bbq bij tamas en uiteindelijk Nederland kijken in Arnhem. En zondag is de verjaardag van mijn zwager en mijn nichtje tegelijk. Helaas geen juicy verhalen verder, sorryquote:
Wat is daar?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je nog met slagroom naar Utrecht afgereisd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |