Wat?quote:
JA jonge ik bedoel een anderequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat?Ja, kijk dat filmpje
Al die dieren zijn nep. dus ook van die reclame.
of je bedoelt een andere reclame?
quote:
Mijn anniversary? Nee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
It's your anniversary, isn't it?
And you ain't getting anal, right?
vadsig beest eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef VeerEli het volgende:
HAHAHAHAAHAHAH IK HEB HEM GEVONDEN EINDELIJK
dat is gewoon queen toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef VeerEli het volgende:
HAHAHAHAAHAHAH IK HEB HEM GEVONDEN EINDELIJK
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
* Panzermaus heeft een mental image van VeerEli die als een zeehondje met haar randje achter de pc zit en haar ogen dichtknijpt terwijl ze sereen meeneuriet met Beautiful Day
tja met jou weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:41 schreef VeerEli het volgende:
JullieTuurlijk weet ik van welke organisatie, dat staat er op het eind van die commercial bij.
![]()
quote:
GELD VERDIENEN OVER DE RUGGEN VAN DIE ARME BEESTJES JA?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:41 schreef VeerEli het volgende:
JullieTuurlijk weet ik van welke organisatie, dat staat er op het eind van die commercial bij.
![]()
Oh en Mur, als het kon als betaald werk ipv vrijwilliger, zou ik me zéker inzetten voor dierenrechten en dierenleed. Om eerlijk te zijn, lijkt dat mijn droombaan en als ik ooit de kans krijg om dat te gaan doen, ga ik dat doen.
Bedoel gewoon dat ik zoiets niet fulltime kan doen zonder geld te verdienen, moet toch rondkomen jonguquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
GELD VERDIENEN OVER DE RUGGEN VAN DIE ARME BEESTJES JA?
Dude stfuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zou je voor de grap eens een gesprek tussen de Muis en de Poes moeten proberen te volgen.
dat doen die diertjes toch ook niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoel gewoon dat ik zoiets niet fulltime kan doen zonder geld te verdienen, moet toch rondkomen jongu
Geen zorgen. Ik zal het erbij doen, ambassadeur van het ambachtelijke zeehondenknuppelaarsgilde 'Het Randje'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoel gewoon dat ik zoiets niet fulltime kan doen zonder geld te verdienen, moet toch rondkomen jongu
Wat is dat toch met het randje, wat bedoel je daarmeequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik zal het erbij doen, ambassadeur van het ambachtelijke zeehondenknuppelaarsgilde 'Het Randje'.
Sowieso dat nodig zijn voor your en you'requote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zal maar te dom zijn om het even door google translate te halen.
wowquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso dat nodig zijn voor your en you're
Inb4 Veer jokes....
[ afbeelding ]
Snel afleiden met een grappig gifje hihihiheuhuwhwuhhua
Vraag me altijd af of die artists dat ook niet in de gaten hebben.. teringquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zal maar te dom zijn om het even door google translate te halen.
die zijn ook niet tatoeerder geworden omdat ze een talenknobbel hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of die artists dat ook niet in de gaten hebben.. tering
Ja dan zoek je het toch al helemaal even opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn ook niet tatoeerder geworden omdat ze een talenknobbel hebben
Zelfs als ze zelf geen Engels kunnen raden ze toch wel met klem aan om het door iemand die het wel goed kan te laten controleren lijkt me?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of die artists dat ook niet in de gaten hebben.. tering
ja, maar van de andere kant: als een iemand zegt "ik wil dit hebben" dan hoef je daar niet over in discussie te gaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan zoek je het toch al helemaal even op
Ja dit dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs als ze zelf geen Engels kunnen raden ze toch wel met klem aan om het door iemand die het wel goed kan te laten controleren lijkt me?
Ja dat is misschien de reden waarom ik geen tattoo artist ben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar van de andere kant: als een iemand zegt "ik wil dit hebben" dan hoef je daar niet over in discussie te gaan
Juist, vind ik ook. En komop, het is Engels, geen Chinees of Japans ofzo. Dan kan ik me nog voorstellen dat zo'n artist zegt van ja vogel het zelf even uitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dit dusIs ook goede reclame voor jezelf als je van dat soort blunders maakt.
dat lijkt me ook kut ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is misschien de reden waarom ik geen tattoo artist ben.
Toen ik die van mezelf liet zetten kwam er ook zo'n meisje met zo'n ontwerp en die artist was echt niet blij.
"Vind je het echt heel erg als ik hem wat aanpas, ik heb dit al zooo vaak moeten zetten he..."
Haha van die artists die expres bullshit neerzetten als iemand om z'n naam in het Chinees vraagtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juist, vind ik ook. En komop, het is Engels, geen Chinees of Japans ofzo. Dan kan ik me nog voorstellen dat zo'n artist zegt van ja vogel het zelf even uit
Ik heb dat .quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me ook kut ja.
oh, jij wilt een tribal boven je reet? origineel
tevens: jij een tattoo?
Joa op m'n pols. Staat niet op foto'squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me ook kut ja.
oh, jij wilt een tribal boven je reet? origineel
tevens: jij een tattoo?
oke, pics van je cum-catcherquote:
bescheiden aarsgeweiquote:
Ja. Nog niet gelezen, maar ga het boek denk ik maar gewoon bestellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Fascination het volgende:
Chai, je had trouwens nog m'n dm gezien over die link naar een stuk uit dat boek?
Denk al hoe kan die kleine text daar zo bij staanquote:
gelukkigquote:
Yayy.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Nog niet gelezen, maar ga het boek denk ik maar gewoon bestellen.
Hehe jawel. Meest pauperige kleding die ik had aangedaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig
maar dat ben jij toch ook niet he?
hoerrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hehe jawel. Meest pauperige kleding die ik had aangedaan.
goed schrobben danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef Robophatt het volgende:
Had een keer een tattoofeestje in een studentenhuis. Drama met watervaste stiften... Ik was op den duur bezopen en besloot een schildpad op m'n wang te tekenen zonder spiegel![]()
Watervast
Nee gewoon thuis. En ben nooit slet geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoerrrrrrrrrrrr
was je op slettenvakantie naar renesse?
Ja dat was nog een hele klus.quote:
iedereen maakt foutenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis. En ben nooit slet geweest.
hmm, zo'n feestje heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat was nog een hele klus.
Vriend van me had die mike tyson tattoo op z'n gezicht laten tekenen was ook erg mooiDat soort feestjes lopen altijd uit de hand en uiteindelijk ziet iedereen er als een mongool uit.
Wow deze bil lacked vormquote:
quote:
Ah, een tent/schuurfeest? Was Annemarie er ook toevallig?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, zo'n feestje heb ik nooit gehad
wel zo'n boerenfeesten dat ze iedereen volkladden met varkensstiften, das ook rotzooi
vast wel, ik ga echt niet aan iedereen vragen hoe ze hetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, een tent/schuurfeest? Was Annemarie er ook toevallig?
Ach, kijk eens wie we daar hebbenquote:
De meesten daar gewoon Dirkje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel, ik ga echt niet aan iedereen vragen hoe ze heten
ik woon niet bij chai in de buurtquote:
Van In De Vlaamsche Pot.quote:
niemand woont bij chai in de buurtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon niet bij chai in de buurt
Niet ;squote:
Wel ;squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niemand woont bij chai in de buurt
Laat Qnod het maar niet lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
Veer je wilde toch geld verdienen met inzetten voor een goed doel?
Vingeren voor het goede doel
Dat doe ik allang joh.. Alleen krijg ik er niks voor, beetje jammer :$quote:
blijf lachen om dezequote:
Dqod en Tamashiiquote:
quote:
quote:
Sinterklaasquote:
Nee Bobby, volgende maand komen de pepernoten terug en DAN pas Sinterklaas.. En nu niet gaan huilenquote:
Wie is wie?quote:
is toch duidelijk?quote:
Heb je een prijslijst?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doe ik allang joh.. Alleen krijg ik er niks voor, beetje jammer :$
pepernoten lagen 2 weken geleden al in de supermarkt hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee Bobby, volgende maand komen de pepernoten terug en DAN pas Sinterklaas.. En nu niet gaan huilen
Zou ik het vragen als het duidelijk was?quote:
en 4 maanden geleden al in een opslagloodsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pepernoten lagen 2 weken geleden al in de supermarkt hoor
Nee, want krijg er toch niks voorquote:
Verbranden.. Is vast van vorig jaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pepernoten lagen 2 weken geleden al in de supermarkt hoor
schijnbaar wel hequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou ik het vragen als het duidelijk was?
Wel als je bezopen bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou ik het vragen als het duidelijk was?
Ohquote:
Ik moet gewoon poepen hoor ;squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je bezopen bent.
Like always.
uiteraard, het is tenslotte weer 12 uur geweestquote:
Ik zit nog steeds met dat naar je wc-papier kijken als je je reet hebt afgeveegd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je bezopen bent.
Like always.
Hahaha schijtwijf ben je hahahaaa aahhahhaahha aahhaahaquote:
die kan je gewoon doorspoelen als je klaar bent hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met dat naar je wc-papier kijken als je je reet hebt afgeveegd.
Mensen die dat niet doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met dat naar je wc-papier kijken als je je reet hebt afgeveegd.
zijn rans apenquote:
Zal ik gaan doen.. Speciaal voor jullie, maar ik ga er niet aan ruikenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik zelf ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik zelf ook.Maar dan eerst gewoon een paar keer vegen en dan daarna kijken of je uitgeveegd bent enzo.
Besefte dat nooit zo.
thank god for thatquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik zelf ook.Maar dan eerst gewoon een paar keer vegen en dan daarna kijken of je uitgeveegd bent enzo.
Besefte dat nooit zo.
Ja gvd, moet toch kijken of m'n anus schoon is voordat ik alles weer aantrek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat.
![]()
![]()
.
Ik heb een nieuwe sig, dankje.
Hoe heb je je dat niet eerder beseft? Stinkt jouw schijt zodanig dat je er met je kop niet bij bent? Hoe wou je er anders achter komen of je dampende moedervlekken rond je anus reeds zijn ontdaan van een schijtspoor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd, moet toch kijken of m'n anus schoon is voordat ik alles weer aantrek.
Hard geworden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd, moet toch kijken of m'n anus schoon is voordat ik alles weer aantrek.
Hahaha gvd. Nee, omdat ik niet na elke keer dat ik veeg ga kijken hoeveel schijt er op het wc-papier zit, maar pas na een paar keer vegen kijk en dan is het meestal goed. Ik inspecteer niet uitbundig het wc-papier na elke veeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heb je je dat niet eerder beseft? Stinkt jouw schijt zodanig dat je er met je kop niet bij bent? Hoe wou je er anders achter komen of je dampende moedervlekken rond je anus reeds zijn ontdaan van een schijtspoor?
Niet efficiënt je reet vegenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha gvd. Nee, omdat ik niet na elke keer dat ik veeg ga kijken hoeveel schijt er op het wc-papier zit, maar pas na een paar keer vegen kijk en dan is het meestal goed. Ik inspecteer niet uitbundig het wc-papier na elke veeg.
Of dat je 2x moet doortrekken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En Chloro, heb je soms ook het gevoel dat je een pijl aan het uitschijten bent? Of dat je denkt dat je een berg hebt gepoept maar dat ineens reuze meevalt? Of dat je letters vormt op je plateau? Of dat je shirt nog naar je drol dampt?
Wat heeft dat met efficiënt te maken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet efficiënt je reet vegen. Schrale arie zal jij hebben, zeg. En met of zonder vochtig toiletpapier als je klaar bent
?
Je shirt?! Hahaha wtkk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En Chloro, heb je soms ook het gevoel dat je een pijl aan het uitschijten bent? Of dat je denkt dat je een berg hebt gepoept maar dat ineens reuze meevalt? Of dat je letters vormt op je plateau? Of dat je shirt nog naar je drol dampt?
Of dat je meer dan één kleur schijt schijt, Van Dyck brown en een deel met okertinten.quote:
Nee hoor, helemaal niet, vind dit interessante materiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft dat met efficiënt te maken?Je probeert gewoon weer iets te vinden waar je over kunt zeiken, maar dat gaat niet op in dit geval, want ik kan prima mijn anus schoonhouden
![]()
Oh ongetwijfeld. Ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, vind dit interessante materie.
Welnee. Overwerk krijg je hier toch niet betaald dus zou niet weten waarom ik dat zou doen.quote:
Jij die blonde, sowieso.quote:
volgende stap is foto's als je een letter gepoept hebtquote:
Heerlijke bezigheidquote:
zou me niet verbazen van sommige figuren hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende stap is foto's als je een letter gepoept hebt
RICKOquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Wie had er toen foto's gemaakt van zijn drol die hij uit de plee had gevist?Dat was wel echt sick.
Oh ja, godverdomme man.quote:
waarom ga je je drol uit de wc halen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Wie had er toen foto's gemaakt van zijn drol die hij uit de plee had gevist?Dat was wel echt sick.
Hallo ik vroeg iets :Squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand trouwens dat filmpje gezien van die slang die onthoofd was, z'n lichaam nog nabewoog, toen zijn staart in de buurt kwam van z'n bek en hij zichzelf aanviel en beet?Te bizar.
Heb ik gezien ja. Bizar inderdaad.quote:
holy fuckquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)g_bijt_zichzelf.html
Ja goh, het hoofd van een onthoofde slang wil nog weleens doorgaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar zie je nou halverwege ook echt die tand in/door zichzelf zitten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dafuqquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Z'n lichaam ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja goh, het hoofd van een onthoofde slang wil nog weleens doorgaan.
Gvdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_een_discussie.html
Hahahaha dWc, kijk deze.!
Die kop ook als ze dat schreeuwt, shiiit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd! DISGUSTANG en die stilte d'rna ook
.
Nee, jij ;squote:
deze manquote:
i love naya ook welquote:
Opbokken met die aidsfilmquote:
Zou rakenquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opbokken met die aidsfilm
[..]
Zou raken
Nat geworden :$quote:
TL;DR.. Maar wat is precies de connectie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
KLB / Wanhopige man
lees dit dan maar eens
tss, moet je maar lezen luie donderquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
TL;DR.. Maar wat is precies de connectie?
Ja, daaaagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tss, moet je maar lezen luie donder
zoals wat, heh?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, daaaagHeb wel wat beters te doen
Alles waarbij ik geen superlange teksten hoef te lezen om een bepaalde connectie te vinden waarvan ik vantevoren al weet dat 'ie er toch niet isquote:
ik probeer je toch ook alleen maar een beetje te vermaken, maar nee, mevrouw voelt zich daar weer te goed voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles waarbij ik geen superlange teksten hoef te lezen om een bepaalde connectie te vinden waarvan ik vantevoren al weet dat 'ie er toch niet is
Ben ik ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer je toch ook alleen maar een beetje te vermaken, maar nee, mevrouw voelt zich daar weer te goed voor
oke, still love you tho, you little bitchquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik ook
Maar goed, ik ga hier even opruimen, later peepz
wtfquote:
ik had je moeder anders verwacht..quote:
Typische C1/107/Aygo rijderquote:
ik zie paul de leeuw en sunchaser erin.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie paul de leeuw en sunchaser erin.
edit, in dat plaatje dan![]()
vraag me af welke ouder zoiets filmtquote:
Zo'n ouder zal Dqod worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vraag me af welke ouder zoiets filmt
die zou de kat nog aanmoedigen om harder aan te vallen jaquote:
chai, je bent te jong om de margriet te lezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef Chai het volgende:
Vrouwen niet meer geil te krijgen
Zo stond het helemaal niet in de Margriet.
Ze heeft er wel de schouders voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai, je bent te jong om de margriet te lezen
Is op zich nog een redelijk tijdschrift met af en toe een goed artikel. Wat vind jij een goed optioneel tijdschrift dan? Kom niet met de viva, die is wel grappig af en toe, maar heel erg herhalend en met baggerartikelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai, je bent te jong om de margriet te lezen
?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft er wel de schouders voor.
Quest. Panorama. Autoweek. Donald Duck.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Is op zich nog een redelijk tijdschrift met af en toe een goed artikel. Wat vind jij een goed optioneel tijdschrift dan? Kom niet met de viva, die is wel grappig af en toe, maar heel erg herhalend en met baggerartikelen.
Geen idee, weet niet wat breedgeschouderde vrouwen het liefst lezen. Was ook een fopje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Dan zou ik toch eerder autoweek of de playboy lezen?
ik ben niet zo thuis in de dames tijdschriften. weet alleen dat mn moeder altijd de flair hadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Is op zich nog een redelijk tijdschrift met af en toe een goed artikel. Wat vind jij een goed optioneel tijdschrift dan? Kom niet met de viva, die is wel grappig af en toe, maar heel erg herhalend en met baggerartikelen.
Ja hehe, had het over damestijdschriften.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Quest. Panorama. Autoweek. Donald Duck.
Tina.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe, had het over damestijdschriften.
Ofquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Dan zou ik toch eerder autoweek of de playboy lezen?
Neequote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:48 schreef VeerEli het volgende:
Omdat ik paar keer per week zware hoestaanvallen krijg icm benauwdheid en piepende stem en shit..
quote:
Zal wel de overgang zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeft ze niks over gezegd/gevraagd dus denk het niet
Heeft Modus al aangeboden je keeltje te smeren?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NeeOmdat ik een paar keer per week zware hoestaanvallen krijg icm benauwdheid en piepende stem en shit.. Al sinds een redelijk poosje, maar het wordt steeds erger. Dus vandaag door de KNO-arts doorverwezen naar de longarts. Ben benieuwd.
Wat, tegen aids?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:52 schreef Germano het volgende:
Moet je veel zoute pinda's eten, Veer. Dat hielp bij mij ook.
Sowieso geen pinda's voor mij, pinda's zijn vet en maken je dikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
pielekes kunnen niet goed tegen dat zout?
anorexialijerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso geen pinda's voor mij, pinda's zijn vet en maken je dik
Daarom eet ik ze. Voor mijn pielekequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso geen pinda's voor mij, pinda's zijn vet en maken je dik
Daar worden ze dik van volgens Veer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
pielekes kunnen niet goed tegen dat zout?
Toevallig, ben echt nét klaar met dit lezen (3 minuten ofzo): http://animalnewyork.com/(...)otherhood-jumps-you/quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:06 schreef Germano het volgende:
Rellen in Egypte. Niet geschikt voor mensen die niet tegen geweld kunnen.
Hier begint het wel bizar te wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toevallig, ben echt nét klaar met dit lezen (3 minuten ofzo): http://animalnewyork.com/(...)otherhood-jumps-you/
[ afbeelding ]
Lijkt me fucking eng.
quote:I swing my camera down, cradling it like a football. He’s aiming for the camera, but he’s spraying my neck and face. Next thing I know, twenty people surround me. Hands on my arms, on my legs, around my neck. They’re trying to tear me apart.
Echt, nooit van m'n leven dat ik alleen al in de buurt van dat soort oorden ga vertoeven, al helemaal niet vrijwilligquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier begint het wel bizar te worden.
[..]
Is in allemaal die landen dat je je beter in het toeristisch gebied op kunt houden. Daarbuiten is het allemaal armoede en criminaliteit zo ongeveer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt, nooit van m'n leven dat ik alleen al in de buurt van dat soort oorden ga vertoeven, al helemaal niet vrijwillig.
VROUEWN!!1quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
sommige volken moeten gewoon echt stevig onderdrukt worden.
A no kan yere.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, wist oprecht niet dat het zonder h was.inb4 lijst
Jij studeert toch 'iets met medische shit'?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, wist oprecht niet dat het zonder h was.inb4 lijst
Geneeskunde ja. Maar zo schrijf ik het altijdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij studeert toch 'iets met medische shit'?
Lesstof in het Engels is natuurlijk 'leesstof', duh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geneeskunde ja. Maar zo schrijf ik het altijdnet als rheumatoide arthritis, is ook zonder h's in het NL
maarja, alle leesstof is in het Engels enzo..
Bronchitis als klein kindje, ja. Kno-arts heeft daar alleen niks over gezegd nu, maar wellicht de longarts wel. Ben benieuwd. Was alweer bang dat ik misschien longkanker had ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:49 schreef CristinaYang het volgende:
Veer, heb je als kind last van asthma ofzo gehad? En zitten longaandoeningen in de familie?
Die kans is echt 0.000000000001% ofzo. Tenzij je dagelijks liters bloed ophoest, dan ben je de sjaak. Maar dan denk ik dat je bronchitis wellicht opspeelt, gebeurt wel vaker op latere leeftijd. Heb je ook koorts gehad of dat je je ziek voelde?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bronchitis als klein kindje, ja. Kno-arts heeft daar alleen niks over gezegd nu, maar wellicht de longarts wel. Ben benieuwd. Was alweer bang dat ik misschien longkanker had ofzo
Ik heb soms als ik meer dan 5x ben klaargekomen het gevoel dat m'n lul op knappen staat, is dit normaal?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die kans is echt 0.000000000001% ofzo. Tenzij je dagelijks liters bloed ophoest, dan ben je de sjaak. Maar dan denk ik dat je bronchitis wellicht opspeelt, gebeurt wel vaker op latere leeftijd. Heb je ook koorts gehad of dat je je ziek voelde?
Misschien zuigt CB te hardquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb soms als ik meer dan 5x ben klaargekomen het gevoel dat m'n lul op knappen staat, is dit normaal?
xxx Anoniempje
Lieve Anoniempje,quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb soms als ik meer dan 5x ben klaargekomen het gevoel dat m'n lul op knappen staat, is dit normaal?
xxx Anoniempje
Lieve Martha,quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lieve Anoniempje,
Nee, je hebt hooguit nog een week te leven.
Groetjes,
Martha van de vragencolumn
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lieve Martha,
Een week?!
Shit, mijn oprechte excuses als ik elke keer stom tegen je deed en voor alle botte dingen die ik tegen je heb gezegd. Vergeef me, oh vergeef me. Kan ik het ooit nog goed met je maken? Ik was mezelf niet, ik schaam me voor mezelf.
Oh, and tell Panzer to suck a dick up 'til he hicks up.
Groetjes,
YOLO'er
Hallo, ik heb een week, geen seizoenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
Of in person je excuses aanbieden aan iedereen die je ooit getrolld hebt op het internet.
fucked up, g.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geneeskunde ja. Maar zo schrijf ik het altijdnet als rheumatoide arthritis, is ook zonder h's in het NL
maarja, alle leesstof is in het Engels enzo..
Dude, dit is een gouden idee voor een serie. Net als My Name Is Earl, maar dan met een neger. En het is een universele wet dat alles altijd leuker als het hoofdpersoon zwart, dik of allebei is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo, ik heb een week, geen seizoen.
Errorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fucked up, g.
http://vocaroo.com/i/s0QyL46V1zTX
Vond ik net
Vaag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dude, dit is een gouden idee voor een serie. Net als My Name Is Earl, maar dan met een neger. En het is een universele wet dat alles altijd leuker als het hoofdpersoon zwart, dik of allebei is.
[..]
Error
Sorry, the requested media could not be found. It may have expired or been deleted.
Zelfde errorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vaag.
Deze dan?
http://vocaroo.com/i/s1LNSsaSTEJu
Als ik m'n royalties maar krijgquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dude, dit is een gouden idee voor een serie. Net als My Name Is Earl, maar dan met een neger. En het is een universele wet dat alles altijd leuker als het hoofdpersoon zwart, dik of allebei is.
Bij mij doen ze het wel, eerst een rappende Gorzalka en daarna een lachende krioquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
Was het dat liedje van Gorz over "Cristina in een gangbang" en shit?
Die eerstequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al lijkt de middelste op een vrouwelijke Vin Diesel_!
bij mij werkt de link gewoonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GODVER. Ik wil het horen!![]()
Ik mis Gorz
kkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zal wel door dat kk internet in de trein komen
Klopt, maar cutieface compenseert, derhalve hoor je mij er niet overquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die eersteDie sproetjes
De wenkbrauwen van die tweede
En die derde vind ik mooi, maar heeft die niet te weinig boobs voor jouw standards?
liever de eerstequote:
Beter maakt hij een kloon aan ofzo. En beter komt CB terug.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, maar cutieface compenseert, derhalve hoor je mij er niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |