Wat?quote:
JA jonge ik bedoel een anderequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat?Ja, kijk dat filmpje
Al die dieren zijn nep. dus ook van die reclame.
of je bedoelt een andere reclame?
quote:
Mijn anniversary? Nee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
It's your anniversary, isn't it?
And you ain't getting anal, right?
vadsig beest eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef VeerEli het volgende:
HAHAHAHAAHAHAH IK HEB HEM GEVONDEN EINDELIJK
dat is gewoon queen toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef VeerEli het volgende:
HAHAHAHAAHAHAH IK HEB HEM GEVONDEN EINDELIJK
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
* Panzermaus heeft een mental image van VeerEli die als een zeehondje met haar randje achter de pc zit en haar ogen dichtknijpt terwijl ze sereen meeneuriet met Beautiful Day
tja met jou weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:41 schreef VeerEli het volgende:
JullieTuurlijk weet ik van welke organisatie, dat staat er op het eind van die commercial bij.
![]()
quote:
GELD VERDIENEN OVER DE RUGGEN VAN DIE ARME BEESTJES JA?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:41 schreef VeerEli het volgende:
JullieTuurlijk weet ik van welke organisatie, dat staat er op het eind van die commercial bij.
![]()
Oh en Mur, als het kon als betaald werk ipv vrijwilliger, zou ik me zéker inzetten voor dierenrechten en dierenleed. Om eerlijk te zijn, lijkt dat mijn droombaan en als ik ooit de kans krijg om dat te gaan doen, ga ik dat doen.
Bedoel gewoon dat ik zoiets niet fulltime kan doen zonder geld te verdienen, moet toch rondkomen jonguquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
GELD VERDIENEN OVER DE RUGGEN VAN DIE ARME BEESTJES JA?
Dude stfuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zou je voor de grap eens een gesprek tussen de Muis en de Poes moeten proberen te volgen.
dat doen die diertjes toch ook niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoel gewoon dat ik zoiets niet fulltime kan doen zonder geld te verdienen, moet toch rondkomen jongu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |