tss, moet je maar lezen luie donderquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
TL;DR.. Maar wat is precies de connectie?
Ja, daaaagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tss, moet je maar lezen luie donder
zoals wat, heh?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, daaaagHeb wel wat beters te doen
Alles waarbij ik geen superlange teksten hoef te lezen om een bepaalde connectie te vinden waarvan ik vantevoren al weet dat 'ie er toch niet isquote:
ik probeer je toch ook alleen maar een beetje te vermaken, maar nee, mevrouw voelt zich daar weer te goed voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles waarbij ik geen superlange teksten hoef te lezen om een bepaalde connectie te vinden waarvan ik vantevoren al weet dat 'ie er toch niet is
Ben ik ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer je toch ook alleen maar een beetje te vermaken, maar nee, mevrouw voelt zich daar weer te goed voor
oke, still love you tho, you little bitchquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik ook
Maar goed, ik ga hier even opruimen, later peepz
wtfquote:
Typische C1/107/Aygo rijderquote:
ik zie paul de leeuw en sunchaser erin.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie paul de leeuw en sunchaser erin.
edit, in dat plaatje dan![]()
Zo'n ouder zal Dqod worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vraag me af welke ouder zoiets filmt
chai, je bent te jong om de margriet te lezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:27 schreef Chai het volgende:
Vrouwen niet meer geil te krijgen
Zo stond het helemaal niet in de Margriet.
Ze heeft er wel de schouders voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai, je bent te jong om de margriet te lezen
Is op zich nog een redelijk tijdschrift met af en toe een goed artikel. Wat vind jij een goed optioneel tijdschrift dan? Kom niet met de viva, die is wel grappig af en toe, maar heel erg herhalend en met baggerartikelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai, je bent te jong om de margriet te lezen
?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft er wel de schouders voor.
Quest. Panorama. Autoweek. Donald Duck.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Is op zich nog een redelijk tijdschrift met af en toe een goed artikel. Wat vind jij een goed optioneel tijdschrift dan? Kom niet met de viva, die is wel grappig af en toe, maar heel erg herhalend en met baggerartikelen.
Geen idee, weet niet wat breedgeschouderde vrouwen het liefst lezen. Was ook een fopje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Dan zou ik toch eerder autoweek of de playboy lezen?
ik ben niet zo thuis in de dames tijdschriften. weet alleen dat mn moeder altijd de flair hadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Is op zich nog een redelijk tijdschrift met af en toe een goed artikel. Wat vind jij een goed optioneel tijdschrift dan? Kom niet met de viva, die is wel grappig af en toe, maar heel erg herhalend en met baggerartikelen.
Ja hehe, had het over damestijdschriften.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Quest. Panorama. Autoweek. Donald Duck.
Tina.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe, had het over damestijdschriften.
Ofquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Dan zou ik toch eerder autoweek of de playboy lezen?
Neequote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:48 schreef VeerEli het volgende:
Omdat ik paar keer per week zware hoestaanvallen krijg icm benauwdheid en piepende stem en shit..
quote:
Zal wel de overgang zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeft ze niks over gezegd/gevraagd dus denk het niet
Heeft Modus al aangeboden je keeltje te smeren?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NeeOmdat ik een paar keer per week zware hoestaanvallen krijg icm benauwdheid en piepende stem en shit.. Al sinds een redelijk poosje, maar het wordt steeds erger. Dus vandaag door de KNO-arts doorverwezen naar de longarts. Ben benieuwd.
Wat, tegen aids?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:52 schreef Germano het volgende:
Moet je veel zoute pinda's eten, Veer. Dat hielp bij mij ook.
Sowieso geen pinda's voor mij, pinda's zijn vet en maken je dikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
pielekes kunnen niet goed tegen dat zout?
anorexialijerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso geen pinda's voor mij, pinda's zijn vet en maken je dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |