Daarom eet ik ze. Voor mijn pielekequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso geen pinda's voor mij, pinda's zijn vet en maken je dik
Daar worden ze dik van volgens Veer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
pielekes kunnen niet goed tegen dat zout?
Toevallig, ben echt nt klaar met dit lezen (3 minuten ofzo): http://animalnewyork.com/(...)otherhood-jumps-you/quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:06 schreef Germano het volgende:
Rellen in Egypte. Niet geschikt voor mensen die niet tegen geweld kunnen.
Hier begint het wel bizar te wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toevallig, ben echt nt klaar met dit lezen (3 minuten ofzo): http://animalnewyork.com/(...)otherhood-jumps-you/
[ afbeelding ]
Lijkt me fucking eng.
quote:I swing my camera down, cradling it like a football. He’s aiming for the camera, but he’s spraying my neck and face. Next thing I know, twenty people surround me. Hands on my arms, on my legs, around my neck. They’re trying to tear me apart.
Echt, nooit van m'n leven dat ik alleen al in de buurt van dat soort oorden ga vertoeven, al helemaal niet vrijwilligquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier begint het wel bizar te worden.
[..]
Is in allemaal die landen dat je je beter in het toeristisch gebied op kunt houden. Daarbuiten is het allemaal armoede en criminaliteit zo ongeveer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt, nooit van m'n leven dat ik alleen al in de buurt van dat soort oorden ga vertoeven, al helemaal niet vrijwillig.
VROUEWN!!1quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
sommige volken moeten gewoon echt stevig onderdrukt worden.
A no kan yere.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, wist oprecht niet dat het zonder h was.inb4 lijst
Jij studeert toch 'iets met medische shit'?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, wist oprecht niet dat het zonder h was.inb4 lijst
Geneeskunde ja. Maar zo schrijf ik het altijdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij studeert toch 'iets met medische shit'?
Lesstof in het Engels is natuurlijk 'leesstof', duh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geneeskunde ja. Maar zo schrijf ik het altijdnet als rheumatoide arthritis, is ook zonder h's in het NL
maarja, alle leesstof is in het Engels enzo..
Bronchitis als klein kindje, ja. Kno-arts heeft daar alleen niks over gezegd nu, maar wellicht de longarts wel. Ben benieuwd. Was alweer bang dat ik misschien longkanker had ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:49 schreef CristinaYang het volgende:
Veer, heb je als kind last van asthma ofzo gehad? En zitten longaandoeningen in de familie?
Die kans is echt 0.000000000001% ofzo. Tenzij je dagelijks liters bloed ophoest, dan ben je de sjaak. Maar dan denk ik dat je bronchitis wellicht opspeelt, gebeurt wel vaker op latere leeftijd. Heb je ook koorts gehad of dat je je ziek voelde?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bronchitis als klein kindje, ja. Kno-arts heeft daar alleen niks over gezegd nu, maar wellicht de longarts wel. Ben benieuwd. Was alweer bang dat ik misschien longkanker had ofzo
Ik heb soms als ik meer dan 5x ben klaargekomen het gevoel dat m'n lul op knappen staat, is dit normaal?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die kans is echt 0.000000000001% ofzo. Tenzij je dagelijks liters bloed ophoest, dan ben je de sjaak. Maar dan denk ik dat je bronchitis wellicht opspeelt, gebeurt wel vaker op latere leeftijd. Heb je ook koorts gehad of dat je je ziek voelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |