Joa op m'n pols. Staat niet op foto'squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me ook kut ja.
oh, jij wilt een tribal boven je reet? origineel
tevens: jij een tattoo?
Ja. Nog niet gelezen, maar ga het boek denk ik maar gewoon bestellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Fascination het volgende:
Chai, je had trouwens nog m'n dm gezien over die link naar een stuk uit dat boek?
Denk al hoe kan die kleine text daar zo bij staanquote:
Yayy.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Nog niet gelezen, maar ga het boek denk ik maar gewoon bestellen.
Hehe jawel. Meest pauperige kleding die ik had aangedaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig
maar dat ben jij toch ook niet he?
hoerrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hehe jawel. Meest pauperige kleding die ik had aangedaan.
goed schrobben danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef Robophatt het volgende:
Had een keer een tattoofeestje in een studentenhuis. Drama met watervaste stiften... Ik was op den duur bezopen en besloot een schildpad op m'n wang te tekenen zonder spiegel![]()
Watervast
Nee gewoon thuis. En ben nooit slet geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoerrrrrrrrrrrr
was je op slettenvakantie naar renesse?
Ja dat was nog een hele klus.quote:
iedereen maakt foutenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis. En ben nooit slet geweest.
hmm, zo'n feestje heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat was nog een hele klus.
Vriend van me had die mike tyson tattoo op z'n gezicht laten tekenen was ook erg mooiDat soort feestjes lopen altijd uit de hand en uiteindelijk ziet iedereen er als een mongool uit.
Wow deze bil lacked vormquote:
quote:
Ah, een tent/schuurfeest? Was Annemarie er ook toevallig?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, zo'n feestje heb ik nooit gehad
wel zo'n boerenfeesten dat ze iedereen volkladden met varkensstiften, das ook rotzooi
vast wel, ik ga echt niet aan iedereen vragen hoe ze hetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, een tent/schuurfeest? Was Annemarie er ook toevallig?
Ach, kijk eens wie we daar hebbenquote:
De meesten daar gewoon Dirkje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel, ik ga echt niet aan iedereen vragen hoe ze heten
Van In De Vlaamsche Pot.quote:
niemand woont bij chai in de buurtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon niet bij chai in de buurt
Niet ;squote:
Wel ;squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niemand woont bij chai in de buurt
Laat Qnod het maar niet lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
Veer je wilde toch geld verdienen met inzetten voor een goed doel?
Vingeren voor het goede doel
Dat doe ik allang joh.. Alleen krijg ik er niks voor, beetje jammer :$quote:
Dqod en Tamashiiquote:
quote:
quote:
Sinterklaasquote:
Nee Bobby, volgende maand komen de pepernoten terug en DAN pas Sinterklaas.. En nu niet gaan huilenquote:
Wie is wie?quote:
Heb je een prijslijst?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doe ik allang joh.. Alleen krijg ik er niks voor, beetje jammer :$
pepernoten lagen 2 weken geleden al in de supermarkt hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee Bobby, volgende maand komen de pepernoten terug en DAN pas Sinterklaas.. En nu niet gaan huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |