Zou ik het vragen als het duidelijk was?quote:
en 4 maanden geleden al in een opslagloodsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pepernoten lagen 2 weken geleden al in de supermarkt hoor
Nee, want krijg er toch niks voorquote:
Verbranden.. Is vast van vorig jaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pepernoten lagen 2 weken geleden al in de supermarkt hoor
schijnbaar wel hequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou ik het vragen als het duidelijk was?
Wel als je bezopen bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou ik het vragen als het duidelijk was?
Ohquote:
Ik moet gewoon poepen hoor ;squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je bezopen bent.
Like always.
Ik zit nog steeds met dat naar je wc-papier kijken als je je reet hebt afgeveegd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je bezopen bent.
Like always.
Hahaha schijtwijf ben je hahahaaa aahhahhaahha aahhaahaquote:
die kan je gewoon doorspoelen als je klaar bent hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met dat naar je wc-papier kijken als je je reet hebt afgeveegd.
Mensen die dat niet doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met dat naar je wc-papier kijken als je je reet hebt afgeveegd.
Zal ik gaan doen.. Speciaal voor jullie, maar ik ga er niet aan ruikenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik zelf ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik zelf ook.Maar dan eerst gewoon een paar keer vegen en dan daarna kijken of je uitgeveegd bent enzo.
Besefte dat nooit zo.
thank god for thatquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik zelf ook.Maar dan eerst gewoon een paar keer vegen en dan daarna kijken of je uitgeveegd bent enzo.
Besefte dat nooit zo.
Ja gvd, moet toch kijken of m'n anus schoon is voordat ik alles weer aantrek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat.
![]()
![]()
.
Ik heb een nieuwe sig, dankje.
Hoe heb je je dat niet eerder beseft? Stinkt jouw schijt zodanig dat je er met je kop niet bij bent? Hoe wou je er anders achter komen of je dampende moedervlekken rond je anus reeds zijn ontdaan van een schijtspoor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd, moet toch kijken of m'n anus schoon is voordat ik alles weer aantrek.
Hard geworden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd, moet toch kijken of m'n anus schoon is voordat ik alles weer aantrek.
Hahaha gvd. Nee, omdat ik niet na elke keer dat ik veeg ga kijken hoeveel schijt er op het wc-papier zit, maar pas na een paar keer vegen kijk en dan is het meestal goed. Ik inspecteer niet uitbundig het wc-papier na elke veeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heb je je dat niet eerder beseft? Stinkt jouw schijt zodanig dat je er met je kop niet bij bent? Hoe wou je er anders achter komen of je dampende moedervlekken rond je anus reeds zijn ontdaan van een schijtspoor?
Niet efficiënt je reet vegenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha gvd. Nee, omdat ik niet na elke keer dat ik veeg ga kijken hoeveel schijt er op het wc-papier zit, maar pas na een paar keer vegen kijk en dan is het meestal goed. Ik inspecteer niet uitbundig het wc-papier na elke veeg.
Of dat je 2x moet doortrekken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En Chloro, heb je soms ook het gevoel dat je een pijl aan het uitschijten bent? Of dat je denkt dat je een berg hebt gepoept maar dat ineens reuze meevalt? Of dat je letters vormt op je plateau? Of dat je shirt nog naar je drol dampt?
Wat heeft dat met efficiënt te maken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet efficiënt je reet vegen. Schrale arie zal jij hebben, zeg. En met of zonder vochtig toiletpapier als je klaar bent
?
Je shirt?! Hahaha wtkk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En Chloro, heb je soms ook het gevoel dat je een pijl aan het uitschijten bent? Of dat je denkt dat je een berg hebt gepoept maar dat ineens reuze meevalt? Of dat je letters vormt op je plateau? Of dat je shirt nog naar je drol dampt?
Of dat je meer dan één kleur schijt schijt, Van Dyck brown en een deel met okertinten.quote:
Nee hoor, helemaal niet, vind dit interessante materiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft dat met efficiënt te maken?Je probeert gewoon weer iets te vinden waar je over kunt zeiken, maar dat gaat niet op in dit geval, want ik kan prima mijn anus schoonhouden
![]()
Oh ongetwijfeld. Ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, vind dit interessante materie.
Welnee. Overwerk krijg je hier toch niet betaald dus zou niet weten waarom ik dat zou doen.quote:
Jij die blonde, sowieso.quote:
Heerlijke bezigheidquote:
zou me niet verbazen van sommige figuren hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende stap is foto's als je een letter gepoept hebt
RICKOquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Wie had er toen foto's gemaakt van zijn drol die hij uit de plee had gevist?Dat was wel echt sick.
Oh ja, godverdomme man.quote:
waarom ga je je drol uit de wc halen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Wie had er toen foto's gemaakt van zijn drol die hij uit de plee had gevist?Dat was wel echt sick.
Hallo ik vroeg iets :Squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand trouwens dat filmpje gezien van die slang die onthoofd was, z'n lichaam nog nabewoog, toen zijn staart in de buurt kwam van z'n bek en hij zichzelf aanviel en beet?Te bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |