abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141903269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Voornamelijk; vertrouw op God en niet je eigen inzicht. En je lichaam is de tempel van God BLABLABLABLABLA fuck off.
Wat voor kerk was dat? :'). Als ik ooit ga trouwen, ben ik ook niet van plan om voor de kerk te gaan trouwen. Maar mijn zusje bijvoorbeeld is wel voor de kerk getrouwd. Haar schoonfamilie echt zo'n streng christelijke familie (rokken en zo, ouderwets). Mijn zusje dus totaal niet en hun kerkdienst was dan ook niet zo als jij beschrijft :'). Ze trouwden niet voor de gemeente waar haar schoonouders bij behoren, maar de gemeente waar mijn moeder bij zit (hervormd ipv christelijk gereformeerd of wat het dan ook is).
pi_141903316
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Bij mij ene Zuidplasboy en List-O-Anarchy :')
Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:07:59 #103
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141903347
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
Nu je het zegt.. :')
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:09:32 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141903407
Goedenavond :W
Weekend *O*
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:11:06 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903467
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als het duizenden levens spaart zou de keuze voor mij makkelijk zijn.
Ja, enkel religie is een reden om te moorden :+.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ze zijn niet gelovig ;)
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:11:32 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903486
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zuidplasboy is die negert met dat derde been uit kpd toch?
Staat jouw derde been ook in KPD :9?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903492
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, enkel religie is een reden om te moorden :+.

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het onder bepaalde voorwaarden mag. Geloofsovertuiging is zo'n voorwaarde, bijvoorbeeld.
weet ik, ik gaf gewoon aan dat dat niet hun reden is :P
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:12:00 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903501
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

weet ik, ik gaf gewoon aan dat dat niet hun reden is :P
Weet je wat hun reden is? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903522
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Staat jouw derde been ook in KPD :9?
Dat kleine ding van mij? Als je m al kunt vinden op een naaktfoto van mij... :'(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:13:47 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903580
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dat kleine ding van mij? Als je m al kunt vinden op een naaktfoto van mij... :'(
Ai, is het zo erg ;(? Voordeel is wel dat ze niet op je pik kunnen trappen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903584
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Weet je wat hun reden is? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
zij heeft in t onderwijs gezeten en vindt de ontwikkelingen in het onderwijs zó slecht dat ze er gewoon helemaal niet meer in gelooft.
Ze vindt oa dat er teveel druk op kinderen wordt gelegd.
compact en kleverig.
pi_141903612
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ai, is het zo erg ;(? Voordeel is wel dat ze niet op je pik kunnen trappen.
hahahahaha :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:15:13 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903650
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zij heeft in t onderwijs gezeten en vindt de ontwikkelingen in het onderwijs zó slecht dat ze er gewoon helemaal niet meer in gelooft.
Ze vindt oa dat er teveel druk op kinderen wordt gelegd.
Kan ik me in vinden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141903726
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan ik me in vinden.
ik vind het wat te zwaar gesteld, maar vind het wel een betere reden dan geloof ;)
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:17:54 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141903812
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het wat te zwaar gesteld, maar vind het wel een betere reden dan geloof ;)
Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:20:42 #116
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141903929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
Eens :)
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141903976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er helemaal niet in geloven is misschien wat te ver, ja. Maar ik geloof wel dat de ontwikkelingen niet al te best zijn, eigenlijk.
ik vind dat lastig, weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Onze kinderen doen het goed en dat is wmb het belangrijkst :@

Alleen dat studeren straks :X
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:25:13 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904146
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind dat lastig, weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Onze kinderen doen het goed en dat is wmb het belangrijkst :@

Alleen dat studeren straks :X
Logischerwijs is dat voor jullie het belangrijkste. Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand ervoor kiest thuis les te geven omdat het onderwijs op scholen niet aanstaat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:25:43 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904165
Ik heb echt een grandioze bult dankzij een daas O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904229
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Logischerwijs is dat voor jullie het belangrijkste. Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand ervoor kiest thuis les te geven omdat het onderwijs op scholen niet aanstaat.
ja, ik dus ook :Y
Ik heb ook wel kanttekeningen erbij, maar dat heb je bij elke vorm van onderwijs :')
En bij de meeste andere dingen ook trouwens :+

Ik twijfel of ik nog een kopje koffie zal nemen :@
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:28:03 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904284
Ik heb net een roombol op. Wel lekker, maar ik dacht dat ik een Berliner bol gekocht had, dus ik zat met smart te wachten op de jam :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:28:13 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904288
Die dus niet kwam ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904378
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een grandioze bult dankzij een daas O+.
o jippie, rotbeesten zijn het. }:|

Zeg, vraagje, het paard waar ik nu op rijd, maakt soms struikelpasjes, nu vroeg ik aan de lerares hoe dat komt en zij gaf aan dat ik niet actief genoeg rijd (kan ik ook nog niet, want mn tiende les ofzo) en dat ze daarom haar benen niet genoeg optilt. Het paard verwacht dat ik haar álles voorkauw zodra ik op haar rug zit en ik vertel haar niet dat ze haar benen op moet tillen zeg maar.
Maar ik heb ook geen enkel idee wat actief rijden nou eigenlijk is :')

Wat bedoelt ze daarmee? (Aan fysieke dingen die je doet dus, ik snap de term wel)
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:32:46 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141904485
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o jippie, rotbeesten zijn het. }:|

Zeg, vraagje, het paard waar ik nu op rijd, maakt soms struikelpasjes, nu vroeg ik aan de lerares hoe dat komt en zij gaf aan dat ik niet actief genoeg rijd (kan ik ook nog niet, want mn tiende les ofzo) en dat ze daarom haar benen niet genoeg optilt. Het paard verwacht dat ik haar álles voorkauw zodra ik op haar rug zit en ik vertel haar niet dat ze haar benen op moet tillen zeg maar.
Maar ik heb ook geen enkel idee wat actief rijden nou eigenlijk is :')

Wat bedoelt ze daarmee? (Aan fysieke dingen die je doet dus, ik snap de term wel)
Dat je meer van achter naar voor moet gaan rijden. De achterhand actief maken door veel (schijn)overgangen te rijden en tempowisselingen in te bouwen. Daardoor wordt ze achter actiever waardoor het paard voor gaat dragen en over de gele linie de benen meer optilt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141904500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een roombol op. Wel lekker, maar ik dacht dat ik een Berliner bol gekocht had, dus ik zat met smart te wachten op de jam :').
ik neem geen koffie meer, maar dadelijk wel caramel popcorn denk ik :@
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')