Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten.quote:
Nat geworden.quote:
Hoelaat ben je hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten.
[..]
Nat geworden.
Op wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik maar wachten.... voor niets dus
Voor alleen praten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Nat geworden.
Bedoel je nu artelligence? Dat is de grootse fok!slet die ik kenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn.
Het is alleen 'talk' hè.quote:
Je wordt juist niet genaaid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor alleen praten?
Over genaaid worden gesproken zeg.
Laat het druppen op m'n gezicht schatjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Nat geworden.
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of faxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn.
Prima, ik reken andersom 500 puur aan voorrijkosten. Je woont immers aardig in the middle of nowhere.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat het druppen op m'n gezicht schatje
Ok, dat gaat te furrrr. Het is geen kpd
Ik kan ook naar jou toe komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of fax
[..]
Prima, ik reken andersom 500 puur aan voorrijkosten. Je woont immers aardig in the middle of nowhere.
Ik heb gehoord dat hij een prachtige penis heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedoel je nu artelligence? Dat is de grootse fok!slet die ik ken
Fera schijnt er ook goed in te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of fax
Ik kwam wel. Alleen zonder jouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deceptie....
[ afbeelding ]
[..]
Op jou!
En je kwam maar niet
Mijn DM staat altijd open.quote:
Hm, interessant...quote:
Daarom vraag ik feer ook om me les te geven.quote:
Je gaat te ver, Roy. Te ver.quote:
Misschien moet ik serieus hier mijn beroep van maken. Ik heb verder geen talenten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, interessant...
[..]
Daarom vraag ik feer ook om me les te geven.
Leugens.quote:
En waar blijft mijn DM?quote:
waarom?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Red ik dat met 400x zoom? Of is dat te weinig.
[..]
Dat betwijfel ik
Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zie je 'm niet? Ik zei ook: MICROpenis
Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik serieus hier mijn beroep van maken. Ik heb verder geen talenten.
You like? *gluiperd smiley*quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel.
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren.quote:
Misschien dat iemand wel mee wou eten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren.
Ik pak hier alle creditsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren.
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken.quote:
More pls.quote:
Wat voor chips?quote:
Tsss, je overschat jezelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen.Gaat vanzelf.
[..]
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken.
[..]
More pls.
Hamka's.quote:
Wel filmen dan, or it didn't happen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken.
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.quote:
Yes!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hamka's.
Je hebt een erepunt bij me gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |