Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten.quote:
Nat geworden.quote:
Hoelaat ben je hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten.
[..]
Nat geworden.
Op wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik maar wachten.... voor niets dus
Voor alleen praten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten.
[..]
Nat geworden.
Bedoel je nu artelligence? Dat is de grootse fok!slet die ik kenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn.
Het is alleen 'talk' hè.quote:
Je wordt juist niet genaaid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor alleen praten?
Over genaaid worden gesproken zeg.
Laat het druppen op m'n gezicht schatjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten.
[..]
Nat geworden.
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of faxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn.
Prima, ik reken andersom 500 puur aan voorrijkosten. Je woont immers aardig in the middle of nowhere.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat het druppen op m'n gezicht schatje
Ok, dat gaat te furrrr. Het is geen kpd
Ik kan ook naar jou toe komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of fax
[..]
Prima, ik reken andersom 500 puur aan voorrijkosten. Je woont immers aardig in the middle of nowhere.
Ik heb gehoord dat hij een prachtige penis heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedoel je nu artelligence? Dat is de grootse fok!slet die ik ken
Fera schijnt er ook goed in te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of fax
Ik kwam wel. Alleen zonder jouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deceptie....
[ afbeelding ]
[..]
Op jou!
En je kwam maar niet
Mijn DM staat altijd open.quote:
Hm, interessant...quote:
Daarom vraag ik feer ook om me les te geven.quote:
Je gaat te ver, Roy. Te ver.quote:
Misschien moet ik serieus hier mijn beroep van maken. Ik heb verder geen talenten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, interessant...
[..]
Daarom vraag ik feer ook om me les te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |