dikke mensen zijn gezellige mensen hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij dik ja?
Ach, ik ook. En toch zeer geliefd.![]()
Duh, als ik op jou moet wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de mijne?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan morgen maar mijn pielemuis in een kutje steken voor je?
Alleen als je dan aan mij denktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan morgen maar mijn pielemuis in een kutje steken voor je?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duh, als ik op jou moet wachten
Moet toch aan m'n trekken komen.SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkere chubby seks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja, diameter van 1,5 meter. Ronde trol
Hoe weet jij dat? Je hebt pics gezien van 2007 gezien zeker?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee...Eigenlijk totaal niet...
[..]
Zo dik ben je toch niet?
[..]
Truste en tot morgen
Zeg jij dat of je buikje?quote:
Lekker zweten en door het bed heen zakken.quote:
ja nu ben ik geilquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker zweten en door het bed heen zakken.
Ik mag mijn bronnen niet prijs geven, maar het is een kleine ronde Indo uit Zwolle die me dat influisterde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je hebt pics gezien van 2007 gezien zeker?
Tsss, ik denk dat jij de wedstrijd dan maar moet winnen. Eens zien of ik een vrijwilligster kan vinden.quote:
Sorry. Dirty talk is voor mij tweede natuur.quote:
Hear me roar!quote:
Ik heb je niets ingefluisterdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag mijn bronnen niet prijs geven, maar het is een kleine ronde Indo uit Zwolle die me dat influisterde.
[..]
Tsss, ik denk dat jij de wedstrijd dan maar moet winnen. Eens zien of ik een vrijwilligster kan vinden.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Dirty talk is voor mij tweede natuur.
Poepquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Dirty talk is voor mij tweede natuur.
Niet? Ow, dan zal ik het me vast weer eens ingebeeld hebben, dat komt vaker voor.quote:
Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Tsss, ik denk dat jij de wedstrijd dan maar moet winnen. Eens zien of ik een vrijwilligster kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |