Aha, okay!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben geheel neutraal in deze wedstrijd.
Een goddelijke aardbeiquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeheb ook al bitchfight gehad met Tamashii. Sorry. Mijn goddelijke bierbuik zal je niet meeten.
Nee andere plannen. Het leek me op zich wel wat, maar de zolderkamer zei 'Nee'. Ben in Friesland dit weekend
Klinkt inderdaad niet heel spannend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, op de bbq? Is dat niet wat ongepast als fax en jij ineens 'weg' zijn?
[..]
Morgenochtend nog wat dingen regelen, dan fitnessen, dan naar de bbq bij tamas en uiteindelijk Nederland kijken in Arnhem. En zondag is de verjaardag van mijn zwager en mijn nichtje tegelijk. Helaas geen juicy verhalen verder, sorry
Nee, ben niet afgereisd. Ga ik ook niet op korte termijn doen.quote:
Rawr.quote:
Ja ik moest wat dingen doen.quote:
Ik heb ook geen spannend leven, dat weet je toch? k hou een 'onthoudingswedstrijd met kaneel, die ik natuurlijk ruim ga winnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet heel spannend.Maar veel plezier gewenst hoor.
(serieus)
Ja maar kaneel, zo kan ik nooit van jou winnen qua onthoudingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben niet afgereisd. Ga ik ook niet op korte termijn doen.
Als dat je ding is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ook geen spannend leven, dat weet je toch? k hou een 'onthoudingswedstrijd met kaneel, die ik natuurlijk ruim ga winnen
[..]
Ja maar kaneel, zo kan ik nooit van jou winnen qua onthouding
Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.quote:
Ben jij dik ja?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.
Pics mogen in m'n dmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.
ja, diameter van 1,5 meter. Ronde trolquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij dik ja?
Ach, ik ook. En toch zeer geliefd.![]()
Eh, nee...Eigenlijk totaal niet...quote:
Zo dik ben je toch niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Truste en tot morgenquote:
Nou, zal ik dan morgen maar mijn pielemuis in een kutje steken voor je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar kaneel, zo kan ik nooit van jou winnen qua onthouding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |