abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141909663
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben geheel neutraal in deze wedstrijd.
Aha, okay!
(she/her)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:01:34 #202
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141909685
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat is daar?
Een goddelijke aardbei
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141909701
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nee ;( heb ook al bitchfight gehad met Tamashii. Sorry. Mijn goddelijke bierbuik zal je niet meeten.

Nee andere plannen. Het leek me op zich wel wat, maar de zolderkamer zei 'Nee'. Ben in Friesland dit weekend ;)
:'(
pi_141909713
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef Fera het volgende:

[..]

:')
sgatj jwt :@ kusjkroel
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:02:24 #205
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909721
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef yats het volgende:

[..]

Eh, op de bbq? Is dat niet wat ongepast als fax en jij ineens 'weg' zijn?

[..]

Morgenochtend nog wat dingen regelen, dan fitnessen, dan naar de bbq bij tamas en uiteindelijk Nederland kijken in Arnhem. En zondag is de verjaardag van mijn zwager en mijn nichtje tegelijk. Helaas geen juicy verhalen verder, sorry
Klinkt inderdaad niet heel spannend. :@ Maar veel plezier gewenst hoor. :D (serieus)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:02:27 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141909727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef yats het volgende:

[..]

Een goddelijke aardbei
Nee, ben niet afgereisd. Ga ik ook niet op korte termijn doen. ;)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:02:42 #207
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909742
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:

[..]

sgatj jwt :@ kusjkroel
Rawr. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:03:22 #208
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141909779
Pfff, veel te warm en benauwd op de slaapkamer
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:03:29 #209
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141909787
Zo, thuis :O
pi_141909791
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

:'(
Ja ik moest wat dingen doen. :)
Ook leuke dingen hoor. Maar goed, nu dus in Fryslân bij m'n ouders. Morgen voetbal kijken bij vrienden en dan zondag weer naar huis, naar Zwollywood
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:03:45 #211
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141909800
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad niet heel spannend. :@ Maar veel plezier gewenst hoor. :D (serieus)
Ik heb ook geen spannend leven, dat weet je toch? k hou een 'onthoudingswedstrijd met kaneel, die ik natuurlijk ruim ga winnen

quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, ben niet afgereisd. Ga ik ook niet op korte termijn doen. ;)
Ja maar kaneel, zo kan ik nooit van jou winnen qua onthouding
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:05:01 #212
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909874
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb ook geen spannend leven, dat weet je toch? k hou een 'onthoudingswedstrijd met kaneel, die ik natuurlijk ruim ga winnen

[..]

Ja maar kaneel, zo kan ik nooit van jou winnen qua onthouding
Als dat je ding is. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141909879
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:

[..]

Rawr. :9
Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.
pi_141909893
Ik ga slapen, morgen vroeg wakker :*
pi_141909906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg wakker :*
Dieren slachten voor de bbq?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:05:51 #216
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141909911
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:

[..]

Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.
Ben jij dik ja? :o

Ach, ik ook. En toch zeer geliefd. 8-) :7
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141909913
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg wakker :*
Slaaplekkerr
(she/her)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:05:57 #218
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141909915
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg wakker :*
Kusjekroel xoxoxo
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:06:08 #219
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141909929
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:

[..]

Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.
Pics mogen in m'n dm :9
pi_141909932
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dieren slachten voor de bbq?
Nee het waait :P
pi_141909955
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben jij dik ja? :o

Ach, ik ook. En toch zeer geliefd. 8-) :7
ja, diameter van 1,5 meter. Ronde trol
pi_141909956
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Pics mogen in m'n dm :9
sletje
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:07:16 #223
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141909983
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Als dat je ding is. :D
Eh, nee...Eigenlijk totaal niet... :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:

[..]

Artelligence: de adonis van Fok! 30 jaar, kleine dikkerd, maar toch... Onweerstaanbare berichten typende held.
Zo dik ben je toch niet?

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg wakker :*
Truste en tot morgen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:07:28 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141909995
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:03 schreef yats het volgende:

[..]

Ja maar kaneel, zo kan ik nooit van jou winnen qua onthouding
Nou, zal ik dan morgen maar mijn pielemuis in een kutje steken voor je?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141910007
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Pics mogen in m'n dm :9
...gestuurd :@
pi_141910020
Nick heeft chips gepakt.
(she/her)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:08:03 #227
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141910022
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben jij dik ja? :o

Ach, ik ook. En toch zeer geliefd. 8-) :7
dikke mensen zijn gezellige mensen he
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:08:05 #228
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910025
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

sletje
Duh, als ik op jou moet wachten :(

Moet toch aan m'n trekken komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141910028
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nou, zal ik dan morgen maar mijn pielemuis in een kutje steken voor je?
In de mijne? :@
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:08:41 #230
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910054
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

...gestuurd :@
Beetje meer vleesch had wel gemogen -O-
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:08:45 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910058
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nou, zal ik dan morgen maar mijn pielemuis in een kutje steken voor je?
Alleen als je dan aan mij denkt
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141910066
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Duh, als ik op jou moet wachten :(

Moet toch aan m'n trekken komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry :'(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:09:08 #233
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910079
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:

[..]

ja, diameter van 1,5 meter. Ronde trol
Lekkere chubby seks. :9~
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910081
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef yats het volgende:

[..]

Eh, nee...Eigenlijk totaal niet... :D

[..]

Zo dik ben je toch niet?

[..]

Truste en tot morgen
Hoe weet jij dat? Je hebt pics gezien van 2007 gezien zeker?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:09:32 #235
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910102
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

dikke mensen zijn gezellige mensen he
Zeg jij dat of je buikje? :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910105
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Lekkere chubby seks. :9~
Lekker ROLleBOLlen
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:09:56 #237
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141910120
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:

[..]

In de mijne? :@
Oké :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef yats het volgende:

[..]

Alleen als je dan aan mij denkt
Nee sorry. Altijd aan Loka.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:10:17 #238
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910131
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Lekker ROLleBOLlen
Lekker zweten en door het bed heen zakken. _O_
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:10:18 #239
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910133
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Sorry :'(
En ik maar wachten.... voor niets dus ;(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:10:20 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141910134
Haha nee grapje. Ik heb nooit seks.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141910175
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Lekker zweten en door het bed heen zakken. _O_
ja nu ben ik geil ;(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:11:18 #242
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910186
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Je hebt pics gezien van 2007 gezien zeker?
Ik mag mijn bronnen niet prijs geven, maar het is een kleine ronde Indo uit Zwolle die me dat influisterde.

quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

Nee sorry. Altijd aan Loka.
Tsss, ik denk dat jij de wedstrijd dan maar moet winnen. Eens zien of ik een vrijwilligster kan vinden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:11:23 #243
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910192
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef artelligence het volgende:

[..]

ja nu ben ik geil ;(
Sorry. Dirty talk is voor mij tweede natuur. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:11:33 #244
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141910201
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Zeg jij dat of je buikje? :D
Mijn buik gromt
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:11:48 #245
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910214
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Mijn buik gromt
Hear me roar!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910216
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef yats het volgende:

[..]

Ik mag mijn bronnen niet prijs geven, maar het is een kleine ronde Indo uit Zwolle die me dat influisterde.

[..]

Tsss, ik denk dat jij de wedstrijd dan maar moet winnen. Eens zien of ik een vrijwilligster kan vinden.
Ik heb je niets ingefluisterd ;)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:11:50 #247
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910218
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Sorry. Dirty talk is voor mij tweede natuur. :@
_O_ Leer het mij eens? :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141910231
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Sorry. Dirty talk is voor mij tweede natuur. :@
Poep :@
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:12:44 #249
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910268
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik heb je niets ingefluisterd ;)
Niet? Ow, dan zal ik het me vast weer eens ingebeeld hebben, dat komt vaker voor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:12:53 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141910278
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef yats het volgende:

[..]

Tsss, ik denk dat jij de wedstrijd dan maar moet winnen. Eens zien of ik een vrijwilligster kan vinden.
Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:13:13 #251
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910297
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef yats het volgende:

[..]

_O_ Leer het mij eens? :D
Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Poep :@
Nat geworden. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:13:49 #252
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910334
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten. :)

[..]

Nat geworden. :@
Hoelaat ben je hier :7
pi_141910338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En ik maar wachten.... voor niets dus ;(
Op wat?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:13:55 #254
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141910340
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten. :)

[..]

Nat geworden. :@
Voor alleen praten?
Over genaaid worden gesproken zeg.
pi_141910347
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn. :)
Bedoel je nu artelligence? Dat is de grootse fok!slet die ik ken
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:14:20 #256
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910360
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoelaat ben je hier :7
Het is alleen 'talk' hè. :7
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:14:40 #257
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910376
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voor alleen praten?
Over genaaid worden gesproken zeg.
Je wordt juist niet genaaid.

8-) 8-) 8-)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910379
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten. :)

[..]

Nat geworden. :@
Laat het druppen op m'n gezicht schatje


Ok, dat gaat te furrrr. Het is geen kpd
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:14:52 #259
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910391
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn vast wel FOK!sters te vinden die makkelijk genoeg zijn. :)
Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of fax

quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:

Is goed. Ik reken 450 Euro per 40-45 minuten. :)

Prima, ik reken andersom 500 puur aan voorrijkosten. Je woont immers aardig in the middle of nowhere.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:15:07 #260
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910408
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:

[..]

Laat het druppen op m'n gezicht schatje

Ok, dat gaat te furrrr. Het is geen kpd
_O- :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:15:38 #261
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910437
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef yats het volgende:

[..]

Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of fax

[..]

Prima, ik reken andersom 500 puur aan voorrijkosten. Je woont immers aardig in the middle of nowhere.
Ik kan ook naar jou toe komen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:15:53 #262
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910449
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Het is alleen 'talk' hè. :7
Deceptie....



quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Op wat?
Op jou!

En je kwam maar niet ;(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:16:02 #263
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141910456
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:

[..]

Bedoel je nu artelligence? Dat is de grootse fok!slet die ik ken
Ik heb gehoord dat hij een prachtige penis heeft. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef yats het volgende:

[..]

Dat lukt alleen meesterhosselaars als art of fax

Fera schijnt er ook goed in te zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141910462
Wie wil mijn micropenis zien?
pi_141910472
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef artelligence het volgende:
Wie wil mijn micropenis zien?
iedereen
(she/her)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:16:20 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141910475
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef artelligence het volgende:
Wie wil mijn micropenis zien?
Altijd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141910488
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Deceptie....

[ afbeelding ]

[..]

Op jou!

En je kwam maar niet ;(
Ik kwam wel. Alleen zonder jou :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:16:41 #268
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141910489
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik kan ook naar jou toe komen.
Je spuit het zo in zijn richting?
pi_141910502
Ok, ff TC kanaal aanmaken. Moment...
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:17:22 #270
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910534
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef artelligence het volgende:
Wie wil mijn micropenis zien?
Red ik dat met 400x zoom? Of is dat te weinig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik kwam wel. Alleen zonder jou :D
Dat betwijfel ik :7
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:17:52 #271
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910562
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef artelligence het volgende:
Wie wil mijn micropenis zien?
Mijn DM staat altijd open. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:17:54 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910565
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik kan ook naar jou toe komen.
Hm, interessant...

quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

Fera schijnt er ook goed in te zijn.
Daarom vraag ik feer ook om me les te geven.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:18:15 #273
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je spuit het zo in zijn richting?
Je gaat te ver, Roy. Te ver. :N
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910600
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Mijn DM staat altijd open. :)
Je hebt DM :@
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:18:47 #275
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910611
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef yats het volgende:

[..]

Hm, interessant...

[..]

Daarom vraag ik feer ook om me les te geven.
Misschien moet ik serieus hier mijn beroep van maken. Ik heb verder geen talenten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:18:59 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141910618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je hebt DM :@
Ik ook pls :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:19:00 #277
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910620
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je hebt DM :@
Leugens. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:19:02 #278
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910621
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je hebt DM :@
En waar blijft mijn DM?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141910630
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Red ik dat met 400x zoom? Of is dat te weinig.

[..]

Dat betwijfel ik :7
waarom?
pi_141910640
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Fera het volgende:

[..]

Leugens. ;(
Zie je 'm niet? Ik zei ook: MICROpenis
pi_141910657
Niet zoveel dmen hoor ik zit mobiel
pi_141910664
Ik word gewoon genegeerd hier.
(she/her)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:20:00 #283
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910677
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zie je 'm niet? Ik zei ook: MICROpenis
Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel. :Y
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910681
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Niet zoveel dmen hoor ik zit mobiel
Ik zit ook op mijn mobiel :@
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:20:18 #285
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910693
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien moet ik serieus hier mijn beroep van maken. Ik heb verder geen talenten.
Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:20:23 #286
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141910701
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Je gaat te ver, Roy. Te ver. :N
Valt best mee toch
pi_141910713
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel. :Y
You like? *gluiperd smiley*
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:20:51 #288
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
Ik word gewoon genegeerd hier.
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910748
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren. :@
Misschien dat iemand wel mee wou eten. :')
(she/her)
pi_141910765
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren. :@
Ik pak hier alle credits
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:21:40 #291
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910774
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

waarom?
Omdat geen bewijs, ik kan toch niet zomaar alles aannemen hier wat er gezegd wordt!
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:22:14 #292
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef yats het volgende:

[..]

Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen. :'( Gaat vanzelf.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Valt best mee toch
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken. :{w

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef artelligence het volgende:

[..]

You like? *gluiperd smiley*
More pls. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:22:25 #293
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:

[..]

Misschien dat iemand wel mee wou eten. :')
Wat voor chips?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:22:27 #294
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_141910810
Een hele goeie avond O+

Mijn dm zat ook weer vol met vage plaatjes :@
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_141910827
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat voor chips?
Ham-Kaas, maar als je iets anders wilt? :D
(she/her)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:22:57 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141910832
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen. :'( Gaat vanzelf.

[..]

Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken. :{w

[..]

More pls. :9
Tsss, je overschat jezelf
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:23:13 #297
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ham-Kaas, maar als je iets anders wilt? :D
Hamka's. _O_

Je hebt een erepunt bij me gescoord. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:23:39 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910875
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken. :{w
Wel filmen dan, or it didn't happen!
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:23:53 #299
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Tsss, je overschat jezelf
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. :D Meestal is het juist andersom. :@ Maar ja, IRL ben ik ook een zielige zolderkamerautist. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910899
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Hamka's. _O_

Je hebt een erepunt bij me gescoord. :)
Yes! O+
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')