abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:18:59 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141910618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je hebt DM :@
Ik ook pls :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:19:00 #277
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910620
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je hebt DM :@
Leugens. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:19:02 #278
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910621
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je hebt DM :@
En waar blijft mijn DM?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141910630
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Red ik dat met 400x zoom? Of is dat te weinig.

[..]

Dat betwijfel ik :7
waarom?
pi_141910640
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Fera het volgende:

[..]

Leugens. ;(
Zie je 'm niet? Ik zei ook: MICROpenis
pi_141910657
Niet zoveel dmen hoor ik zit mobiel
pi_141910664
Ik word gewoon genegeerd hier.
(she/her)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:20:00 #283
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910677
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zie je 'm niet? Ik zei ook: MICROpenis
Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel. :Y
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910681
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Niet zoveel dmen hoor ik zit mobiel
Ik zit ook op mijn mobiel :@
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:20:18 #285
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141910693
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien moet ik serieus hier mijn beroep van maken. Ik heb verder geen talenten.
Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:20:23 #286
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141910701
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Je gaat te ver, Roy. Te ver. :N
Valt best mee toch
pi_141910713
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel. :Y
You like? *gluiperd smiley*
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:20:51 #288
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
Ik word gewoon genegeerd hier.
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910748
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren. :@
Misschien dat iemand wel mee wou eten. :')
(she/her)
pi_141910765
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren. :@
Ik pak hier alle credits
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:21:40 #291
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910774
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

waarom?
Omdat geen bewijs, ik kan toch niet zomaar alles aannemen hier wat er gezegd wordt!
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:22:14 #292
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef yats het volgende:

[..]

Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen. :'( Gaat vanzelf.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Valt best mee toch
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken. :{w

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef artelligence het volgende:

[..]

You like? *gluiperd smiley*
More pls. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:22:25 #293
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:

[..]

Misschien dat iemand wel mee wou eten. :')
Wat voor chips?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:22:27 #294
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_141910810
Een hele goeie avond O+

Mijn dm zat ook weer vol met vage plaatjes :@
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_141910827
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat voor chips?
Ham-Kaas, maar als je iets anders wilt? :D
(she/her)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:22:57 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141910832
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen. :'( Gaat vanzelf.

[..]

Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken. :{w

[..]

More pls. :9
Tsss, je overschat jezelf
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:23:13 #297
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ham-Kaas, maar als je iets anders wilt? :D
Hamka's. _O_

Je hebt een erepunt bij me gescoord. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:23:39 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141910875
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken. :{w
Wel filmen dan, or it didn't happen!
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:23:53 #299
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141910894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Tsss, je overschat jezelf
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. :D Meestal is het juist andersom. :@ Maar ja, IRL ben ik ook een zielige zolderkamerautist. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141910899
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Hamka's. _O_

Je hebt een erepunt bij me gescoord. :)
Yes! O+
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')