Leugens.quote:
En waar blijft mijn DM?quote:
waarom?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Red ik dat met 400x zoom? Of is dat te weinig.
[..]
Dat betwijfel ik
Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zie je 'm niet? Ik zei ook: MICROpenis
Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik serieus hier mijn beroep van maken. Ik heb verder geen talenten.
You like? *gluiperd smiley*quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest 500% inzoomen, maar nu zie ik een pixel.
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren.quote:
Misschien dat iemand wel mee wou eten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren.
Ik pak hier alle creditsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien iets interessants posten? Zeggen dat je chips hebt gepakt geeft niet veel ruimte om erop te reageren.
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Als het jou lukt om mij tot een succesvolle hosselaar om te vormen denk ik dat je inderdaad aan een carriereswitch moet gaan denken.
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken.quote:
More pls.quote:
Wat voor chips?quote:
Tsss, je overschat jezelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen.Gaat vanzelf.
[..]
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken.
[..]
More pls.
Hamka's.quote:
Wel filmen dan, or it didn't happen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas maar op. Als ik ergens heen spuit kan ik jou nog het beste raken.
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.quote:
Yes!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hamka's.
Je hebt een erepunt bij me gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |