abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141901361
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben naar. Ik zou niet kunnen stoppen met discussiëren over The Origin of Species :').
ik heb met een collega best interessante discussies gehad daarover. ^O^
compact en kleverig.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:19:25 #52
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901365
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo bedoel ik het niet, ik bedoel meer dat mensen die geloven daar soms echt wel hun best moeten doen en twijfelen aan het bestaan van een God.
dan zou je de film a tree of life eens moeten kijken
die behandelt dat zeer goed
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:19:48 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901376
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb met een collega best interessante discussies gehad daarover. ^O^
Ik ook wel eens met een strenggelovige. Het resulteerde in een enorme huilbui bij die laatste ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:20:08 #54
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901386
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Ik denk eerder dat hel ijskoud is. Maar goed, die interpretaties verschillen sowieso. Naar de hemel ga ik sowieso niet :').
ik ook niet gezien mijn levensstijl :P
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141901404
Ik snap niet waarom God niet kan beoordelen dat je een goed mens bent geweest in je leven en je dan, ondanks dat je niet gelooft, naar de hemel zou kunnen laten gaan.
Waarom móet je geloven? Als je zonder te geloven goed doet en een goed mens bent, mag je de hemel ook niet in, wat is dat voor onzin ;(
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:21:32 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901450
Ik geloof niet in God, dus ik ga ook zijn wegen niet doorgronden... Ik kan me wel indenken waarom iemand wil geloven. Maar zelf doe ik het niet en ik hoef al helemaal niet bekeerd te worden :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141901452
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ook wel eens met een strenggelovige. Het resulteerde in een enorme huilbui bij die laatste ;(.
ik zou niet zo ver gaan dat ik mensen aan het huilen maak en ik vind het bovendien wel interessant en heb geen hekel aan het geloof ofzo. Ik snap het wel.
compact en kleverig.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:22:26 #58
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901493
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap niet waarom God niet kan beoordelen dat je een goed mens bent geweest in je leven en je dan, ondanks dat je niet gelooft, naar de hemel zou kunnen laten gaan.
Waarom móet je geloven? Als je zonder te geloven goed doet en een goed mens bent, mag je de hemel ook niet in, wat is dat voor onzin ;(
precies dat inderdaad
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141901507
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet in God, dus ik ga ook zijn wegen niet doorgronden... Ik kan me wel indenken waarom iemand wil geloven. Maar zelf doe ik het niet en ik hoef al helemaal niet bekeerd te worden :').
nee, ik ook niet, maar erover praten vind ik geen probleem.

En ik vind dat dus krom :{ dat je móet geloven. :{
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:23:06 #60
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141901528
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap niet waarom God niet kan beoordelen dat je een goed mens bent geweest in je leven en je dan, ondanks dat je niet gelooft, naar de hemel zou kunnen laten gaan.
Waarom móet je geloven? Als je zonder te geloven goed doet en een goed mens bent, mag je de hemel ook niet in, wat is dat voor onzin ;(
Ik geloof uberhaupt niet in een hemel of een hel.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141901558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik geloof uberhaupt niet in een hemel of een hel.
ik ook niet.

Maar gelovigen doen dat wel en zij geloven ook dat je daar dus alleen kan komen als je zelf gelovig wordt, in de hemel.
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:24:20 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901569
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zou niet zo ver gaan dat ik mensen aan het huilen maak en ik vind het bovendien wel interessant en heb geen hekel aan het geloof ofzo. Ik snap het wel.
Nou, dat was ook niet de bedoeling. Maar ze kon mijn wetenschappelijke bewijs niet handelen. Nou ja, daar kan ik ook niks aan doen... Dan moet je de discussie niet aangaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:24:57 #63
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141901593
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ook niet.

Maar gelovigen doen dat wel en zij geloven ook dat je daar dus alleen kan komen als je zelf gelovig wordt, in de hemel.
:Y
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:25:02 #64
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik geloof uberhaupt niet in een hemel of een hel.
ik ook niet
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:25:11 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901601
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ook niet.

Maar gelovigen doen dat wel en zij geloven ook dat je daar dus alleen kan komen als je zelf gelovig wordt, in de hemel.
En alleen daarom al zou ik niet naar de hemel willen. Zit je na je dood ook nog met die huilerds opgescheept. Dank je feestelijk.

Overigens denk ik dat een groot deel van de gelovigen ook de hemel niet in komt :'). Hypocriete lui, vaak.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141901602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, dat was ook niet de bedoeling. Maar ze kon mijn wetenschappelijke bewijs niet handelen. Nou ja, daar kan ik ook niks aan doen... Dan moet je de discussie niet aangaan.
hij ontkende het wetenschappelijke bewijs gewoon :')
Dino's hebben bv nooit bestaan :{w
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:25:44 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901622
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hij ontkende het wetenschappelijke bewijs gewoon :')
Dino's hebben bv nooit bestaan :{w
Ja, dat deed zij dus ook. En toen werd ik wat cynisch. En toen kwamen de waterwerken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141901633
Ik ken genoeg gelovigen die niet hypocriet of opdringerig zijn gelukkig ^O^
compact en kleverig.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:26:21 #69
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901644
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

En alleen daarom al zou ik niet naar de hemel willen. Zit je na je dood ook nog met die huilerds opgescheept. Dank je feestelijk.

Overigens denk ik dat een groot deel van de gelovigen ook de hemel niet in komt :'). Hypocriete lui, vaak.
ik heb naast een gerformeerde school gewerkt
je kent het wel meiden in rokken etc
in de pauze kwamen ze vaak bij ons dingen doen die god echt niet zou kunnen waarderen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141901647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat deed zij dus ook. En toen werd ik wat cynisch. En toen kwamen de waterwerken.
o nee, als het zo diep zit, dan laat ik t er gewoon bij :')
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:26:53 #71
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141901680
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken genoeg gelovigen die niet hypocriet of opdringerig zijn gelukkig ^O^
Ook dit :Y

Ik heb respect voor mensen die geloven, zolang de mensen die geloven respect hebben voor het feit dat ik niet geloof :)
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141901708
Ach, je hebt gelovigen en je hebt mensen die zo opgevoed zijn en er nooit zelf voor hebben gekozen. Die neem ik het niet kwalijk dat ze zich ook niet aan de regeltjes houden.
pi_141901731
Ik sprak iemand die haar zoontje thuis onderwijst.
Zij gaf aan dat ze het soms lastig vindt om daarover te praten, omdat er zoveel mensen zijn die daar vooroordelen over hebben.
Ik kan me ook voorstellen dat dat bij geloven in n God soms lastig is.
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:28:47 #74
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901751
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o nee, als het zo diep zit, dan laat ik t er gewoon bij :')
Het kwam nogal onverwachts :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:29:21 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901780
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken genoeg gelovigen die niet hypocriet of opdringerig zijn gelukkig ^O^
Mwa... De gematigd gelovigen zijn echt heel goed te doen. Het zijn vaak de streng gelovigen...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')