BWAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik zoek een scooter.quote:
Ik zit me te bedenken waarom jij een note zou moeten krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.
Behalve dan over die nieuwe note
Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"quote:
Hahaha, Zo lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"
Maar mijn dag bestond uit hapjes eten en cocktails drinken op een boot. Dus eigenlijk was mijn dag al pretty awesome.
Waarom win jij altijd zoveel?quote:
quote:
Ik doe aan enorm veel acties mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom win jij altijd zoveel?Als ik aan dat soort dingen meedoe win ik nooit. Ik heb nog nooit wat gewonnen
Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe aan enorm veel acties mee.Beetje aan verslaafd. Ooit eens casual meegedaan en toen won ik een mooie BBQ. Toen besloot ik vaker mee te doen en won ik een laptop. En sinds dat ben ik erg fanatiek overal aan mee gaan doen. Kleinere dingetjes gewonnen en nu dus het grootste ooit.
Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan?
Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
Zo, getrouwd stel nummer vijf die deze maand foto's komt maken op stal.
Beide. De vrouw die er op moment is heeft hier les met haar paard (die ook mee is). Maar er zijn ook veel stellen die puur voor de unieke locatie en idyllische sfeer (waar vind je nu een ronde stalling met binnentuin en kroonluchters?) foto's komen maken. Wel heeft ieder paar iets met paarden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?
Ik zou stiekem alleen foto's willen maken ergens waar ik normaal ook wel eens kom of iets van een band mee heb.
Klinkt goed. Ook maar eens dat soort dingen op gaan zoeken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.
En ik volg heel veel blogs, niet speciaal voor de winacties overigens. Maar die hebben ook wel eens winacties.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.
Behalve dan over die nieuwe note
Leuk voor jequote:
quote:
Wat heb je gemaakt ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik heb lekker gekookt. Nou ja, Appie en Maggie, maar ik heb het samen gegooid en kruiden toegevoegd
.
Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsausquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsaus.
Ik heb 't al opquote:
Ideaal is dat jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't al op. Morgen eet ik het nog een keertje, ideaal na een dag werken, alleen opwarmen en gaan met die banaan
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
staat je leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
quote:quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 18:33:01 ]
Nieuw haar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
Staat je goed
En die bril heb ik ook.![]()
Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Thanks.
@Vinnie, lijkt me vreemd, dit is een vrouwenbril.
Deze is van Red or Dead, zwart met roze accentenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijnMaar zeker weten doe ik het niet
Oh, nee dat heb ik niet inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze is van Red or Dead, zwart met roze accenten.
Zo simpel en lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger
Beetje weinig hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger
Wat is dat? Klinkt als een soaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo simpel en lekker
neem een bakje oikos... dat vult man pff
Waar/wat heb je gegetenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb mezelf mee uit eten genomen hier in de stad
dat vulde em ook wel flink af
Ken ik heul nie joh. Ik kom nooit bij de toetjes in de supermarktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.snackoikos.nl/(...)GG_w_wcB#Introductie
bij de ierse pub een burger van hun en patatjesquote:
Waar heb je gegeten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb mezelf mee uit eten genomen hier in de stad
dat vulde em ook wel flink af
finnegansquote:
Finnegansquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij de ierse pub een burger van hun en patatjes
Misschien moet je dat eens doen... is goed voor jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken ik heul nie joh. Ik kom nooit bij de toetjes in de supermarkt
in mijn optiek de leukste tent van heel apeldoornquote:
Nee want ik vergeet altijd dat ik toetjes heb als ik het een keer wel haalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens doen... is goed voor je
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want ik vergeet altijd dat ik toetjes heb als ik het een keer wel haal
Ben ik mee eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
in mijn optiek de leukste tent van heel apeldoorn
en anders de graaf van vlaanderen die is ook zeer goed te doenquote:
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
en anders de graaf van vlaanderen die is ook zeer goed te doen
zolang je van de peper jenever afblijft
die tent niet? die ligt echt recht tegenover de finnquote:
eet smakelijkquote:
connect the dotsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Oh auw... ik ben verbrand... en ik had een top aan met kant en stippen... nu heb ik vast stippen op mijn rug![]()
Ben ik druk mee bezig hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he?
Ga vetjes kweken, scharminkel
Oh, wist ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
die tent niet? die ligt echt recht tegenover de finn
quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Oh auw... ik ben verbrand... en ik had een top aan met kant en stippen... nu heb ik vast stippen op mijn rug![]()
Lekkere Chick is datquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
yummm
[ afbeelding ]
[..]
Whahaha ja idd
sterrenstelsel
[..]
Wil je wat van mij![]()
Risico als je zoiets aantrektquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik vraag me af waarom ik armbanden om had gedaan. Ik heb nu witte polsen.Wel lekker bruin geworden.
wie is die chick eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
yummm
[ afbeelding ]
[..]
Whahaha ja idd
sterrenstelsel
[..]
Wil je wat van mij![]()
ooow okequote:
Easy Aquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow okegeen idee waar ik haar van moet kennen eigenlijk
is dat een film of een serie?quote:
Filmquote:
Ik heb 'm inmiddels al vier of vijf keer gezienquote:
ik zal wel eens keer kieken of ik er tijd voor hebquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Film. Leuk.
[..]
Ik heb 'm inmiddels al vier of vijf keer gezien. Blijft leuk.
dat is zeker een goed berichtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
280 euro terug krijgen van Essent is leuk bericht
Ik ging 'm kijken omdat er laatst ook al de vraag was waarvan 'oeh, burn' gifje wasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Film. Leuk.
[..]
Ik heb 'm inmiddels al vier of vijf keer gezien. Blijft leuk.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
280 euro terug krijgen van Essent is leuk bericht
Easy Aquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging 'm kijken omdat er laatst ook al de vraag was waarvan 'oeh, burn' gifje was
Jij bent een koukleum he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |