abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141892283
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
Tuig, nu opens 16.
[ afbeelding ]
BWAHAHAHAHAHAHA
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141892451
ik lig bij m'n vriendin in bed
(she/her)
pi_141892606
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:34:38 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141892720
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
:D
Netjes hoor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:34:53 #205
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141892730
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
Ik zoek een scooter.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:35:37 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141892750
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

doe ik ook niet. Nergens over trouwens.

Behalve dan over die nieuwe note }:|
Ik zit me te bedenken waarom jij een note zou moeten krijgen :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141892795
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
_O_
pi_141892798
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:25 schreef Fylax het volgende:
ik lig bij m'n vriendin in bed
Ik heb foto's gezien
pi_141892799
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:D
Netjes hoor.
Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"

Maar mijn dag bestond uit hapjes eten en cocktails drinken op een boot. Dus eigenlijk was mijn dag al pretty awesome. :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:38:47 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141892850
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"

Maar mijn dag bestond uit hapjes eten en cocktails drinken op een boot. Dus eigenlijk was mijn dag al pretty awesome. :D
Hahaha, Zo lekker. _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:39:59 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141892899
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
Whuuuut, awesome _O_!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:42:17 #212
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141892986
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
Waarom win jij altijd zoveel? :o Als ik aan dat soort dingen meedoe win ik nooit. Ik heb nog nooit wat gewonnen ;(
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:43:14 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141893026
Ik win ook nooit wat. Nu doe ik ook niet aan win-acties mee. Maar dat is omdat ik nooit wat win :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141893039
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
*O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141893194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Waarom win jij altijd zoveel? :o Als ik aan dat soort dingen meedoe win ik nooit. Ik heb nog nooit wat gewonnen ;(
Ik doe aan enorm veel acties mee. :@ Beetje aan verslaafd. Ooit eens casual meegedaan en toen won ik een mooie BBQ. Toen besloot ik vaker mee te doen en won ik een laptop. En sinds dat ben ik erg fanatiek overal aan mee gaan doen. Kleinere dingetjes gewonnen en nu dus het grootste ooit. O+
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:49:50 #216
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141893257
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik doe aan enorm veel acties mee. :@ Beetje aan verslaafd. Ooit eens casual meegedaan en toen won ik een mooie BBQ. Toen besloot ik vaker mee te doen en won ik een laptop. En sinds dat ben ik erg fanatiek overal aan mee gaan doen. Kleinere dingetjes gewonnen en nu dus het grootste ooit. O+
Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan? :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141893325
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan? :D
Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.

En ik volg heel veel blogs, niet speciaal voor de winacties overigens. Maar die hebben ook wel eens winacties.
pi_141893438
Dit was bijvoorbeeld een actie van de glamour: http://www.glamour.nl/zom(...)-van-agm-t-w-v-e1195

"Zomer weggeefmaand" dan kun je elke dag inschrijven voor een prijs maar die is nu afgelopen. Zoiets hebben ze vaak rond kerst ook, dan noemen ze het een adventkalender. Rond kerst had ik een heel scherm, met allemaal verschillende tabjes van verschillende websites die zo'n kalender hadden en dat ging ik dan elke dag af. :')

De laatste tijd doe ik het minder fanatiek overigens. Maar het geeft gewoon zo'n kick als je iets wint. :D
pi_141893991
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
Whut :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:13:17 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141894030
Zo, getrouwd stel nummer vijf die deze maand foto's komt maken op stal :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141894074
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
Zo, getrouwd stel nummer vijf die deze maand foto's komt maken op stal :D.
Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?

Ik zou stiekem alleen foto's willen maken ergens waar ik normaal ook wel eens kom of iets van een band mee heb.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:17:39 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141894156
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?

Ik zou stiekem alleen foto's willen maken ergens waar ik normaal ook wel eens kom of iets van een band mee heb.
Beide. De vrouw die er op moment is heeft hier les met haar paard (die ook mee is). Maar er zijn ook veel stellen die puur voor de unieke locatie en idyllische sfeer (waar vind je nu een ronde stalling met binnentuin en kroonluchters?) foto's komen maken. Wel heeft ieder paar iets met paarden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141894278
Godverdomme :r

Maandag auto weggebracht voor LPG-installatie, zou 2 hooguit 3 dagen duren. Nou, tank moest besteld worden, zou woensdag geleverd worden. Nog niks gehoord dus gebeld, ja tank komt morgen (donderdag) pas.
Werd ik vandaag gebeld dat die tank vanmiddag pas geleverd werd en dat ze het niet af krijgen :r :(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:34:25 #224
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141894721
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.

En ik volg heel veel blogs, niet speciaal voor de winacties overigens. Maar die hebben ook wel eens winacties.
Klinkt goed. Ook maar eens dat soort dingen op gaan zoeken dan :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:36:56 #225
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141894778
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

doe ik ook niet. Nergens over trouwens.

Behalve dan over die nieuwe note }:|
_O- Wat een heerlijke wereld

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:25 schreef Fylax het volgende:
ik lig bij m'n vriendin in bed
Leuk voor je

quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
^O^
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:57:14 #226
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141895476
Amai, ik heb lekker gekookt :9. Nou ja, Appie en Maggie, maar ik heb het samen gegooid en kruiden toegevoegd :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141895568
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik heb lekker gekookt :9. Nou ja, Appie en Maggie, maar ik heb het samen gegooid en kruiden toegevoegd :+.
Wat heb je gemaakt ?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:04:56 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141895820
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:59 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat heb je gemaakt ?
Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsaus :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141896229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsaus :).
Klinkt goed :9 eet smakelijk :Y)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:18:03 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141896291
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Klinkt goed :9 eet smakelijk :Y)
Ik heb 't al op :@. Morgen eet ik het nog een keertje, ideaal na een dag werken, alleen opwarmen en gaan met die banaan :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141896442
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb 't al op :@. Morgen eet ik het nog een keertje, ideaal na een dag werken, alleen opwarmen en gaan met die banaan :9.
Ideaal is dat ja :Y
pi_141896509
Halloooooooo :*
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 18:26:25 #233
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141896537
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooooooo :*
:W hoi
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:30:41 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141896708
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe haar O+. Wel een crappy foto :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:31:11 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141896730
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooooooo :*
Joehoe :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141896761
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooooooo :*
Hoi :*
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 18:32:36 #237
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141896775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe haar O+. Wel een crappy foto :').
staat je leuk :)
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141896784
Ik ben gesloopt _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe haar O+. Wel een crappy foto :').
Leuk hoor :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Joehoe :*.
:*
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hoi :*
:*

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 18:33:01 ]
pi_141896803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe haar O+. Wel een crappy foto :').
Nieuw haar ja :o Staat je goed :Y

En die bril heb ik ook. :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:35:24 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141896868
Thanks :D.

@Vinnie, lijkt me vreemd, dit is een vrouwenbril :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141896976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Thanks :D.

@Vinnie, lijkt me vreemd, dit is een vrouwenbril :+.
Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijn :+ Maar zeker weten doe ik het niet :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:41:33 #242
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141897134
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:37 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijn :+ Maar zeker weten doe ik het niet :P
Deze is van Red or Dead, zwart met roze accenten :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141897189
Echte mannen dragen roze O+
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:46:14 #244
202014 JJH
Knetter. O+
pi_141897292
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Echte mannen dragen roze O+
pi_141897443
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:46 schreef JJH het volgende:

[..]

ohai :D

zo schaaltje yoghurt .. geen trek verder in eten met dat warme benauwde weer
pi_141897447
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Deze is van Red or Dead, zwart met roze accenten :+.
Oh, nee dat heb ik niet inderdaad :+
pi_141897481
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger :')
pi_141897522
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger :')
Zo simpel en lekker :9

neem een bakje oikos... dat vult man pff

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 18:52:18 ]
pi_141897563
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger :')
Beetje weinig hoor :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_141897572
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zo simpel en lekker :9

neem een bakje oikos... dat vult man pff
Wat is dat? Klinkt als een soa :')
pi_141897594
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Beetje weinig hoor :P
Ja ik weet het ;( maar ik at bij m'n ma en die had niet meer :')
pi_141897648
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat is dat? Klinkt als een soa :')
:6


http://www.snackoikos.nl/(...)GG_w_wcB#Introductie
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 18:56:12 #253
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141897683
ik heb mezelf mee uit eten genomen hier in de stad
dat vulde em ook wel flink af
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141897714
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb mezelf mee uit eten genomen hier in de stad
dat vulde em ook wel flink af
Waar/wat heb je gegeten
pi_141897737
quote:
Ken ik heul nie joh. Ik kom nooit bij de toetjes in de supermarkt :P
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 18:58:03 #256
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141897751
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:57 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Waar/wat heb je gegeten
bij de ierse pub een burger van hun en patatjes :)
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141897757
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb mezelf mee uit eten genomen hier in de stad
dat vulde em ook wel flink af
Waar heb je gegeten? :P
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 18:58:38 #258
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141897779
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waar heb je gegeten? :P
finnegans :)
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141897798
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef Giertje het volgende:

[..]

bij de ierse pub een burger van hun en patatjes :)
Finnegans _O_
pi_141897808
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:57 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ken ik heul nie joh. Ik kom nooit bij de toetjes in de supermarkt :P
Misschien moet je dat eens doen... is goed voor je :D
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 18:59:36 #261
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141897828
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Finnegans _O_
in mijn optiek de leukste tent van heel apeldoorn
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141897849
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Misschien moet je dat eens doen... is goed voor je :D
Nee want ik vergeet altijd dat ik toetjes heb als ik het een keer wel haal :P
pi_141897863
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee want ik vergeet altijd dat ik toetjes heb als ik het een keer wel haal :P
:|W
pi_141897866
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef Giertje het volgende:

[..]

in mijn optiek de leukste tent van heel apeldoorn
Ben ik mee eens :Y
pi_141897898
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:|W
Ja wat :6
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:01:22 #266
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141897904
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ben ik mee eens :Y
en anders de graaf van vlaanderen die is ook zeer goed te doen
zolang je van de peper jenever afblijft
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141897944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:

[..]

en anders de graaf van vlaanderen die is ook zeer goed te doen
zolang je van de peper jenever afblijft
Die ken ik niet :P
pi_141897962
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja wat :6
Niet zo bijdehand he? :(
Ga vetjes kweken, scharminkel :6
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:03:39 #269
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141897994
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:02 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die ken ik niet :P
die tent niet? die ligt echt recht tegenover de finn :)
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:04:18 #270
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141898018
Lasagne in de oven O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141898074
Oh auw... ik ben verbrand... en ik had een top aan met kant en stippen... nu heb ik vast stippen op mijn rug :') _O-
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:05:42 #272
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141898087
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lasagne in de oven O+
eet smakelijk :)
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:05:55 #273
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141898094
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef Giertje het volgende:

[..]

eet smakelijk :)
Thanks :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:06:08 #274
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141898102
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Oh auw... ik ben verbrand... en ik had een top aan met kant en stippen... nu heb ik vast stippen op mijn rug :') _O-
connect the dots :P
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141898107
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Niet zo bijdehand he? :(
Ga vetjes kweken, scharminkel :6
Ben ik druk mee bezig hoor ;(
pi_141898134
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Giertje het volgende:

[..]

die tent niet? die ligt echt recht tegenover de finn :)
Oh, wist ik niet _O-
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:07:59 #277
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141898178
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Oh, wist ik niet _O-
:')
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141898191
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Oh auw... ik ben verbrand... en ik had een top aan met kant en stippen... nu heb ik vast stippen op mijn rug :') _O-
Hahaha. :D

Ik vraag me af waarom ik armbanden om had gedaan. Ik heb nu witte polsen. :') Wel lekker bruin geworden. O+
pi_141898192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lasagne in de oven O+
yummm

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:06 schreef Giertje het volgende:

[..]

connect the dots :P
Whahaha ja idd _O-
sterrenstelsel :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ben ik druk mee bezig hoor ;(
Wil je wat van mij O-) :9
pi_141898219
Ik wil ook lasagne. ;( Maar ik heb al kippensoep op.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:09:41 #281
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141898236
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

yummm
[ afbeelding ]

:D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141898237
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

yummm
[ afbeelding ]

[..]

Whahaha ja idd _O-
sterrenstelsel :D

[..]

Wil je wat van mij O-) :9
Lekkere Chick is dat :9

Ja is goed :7
pi_141898252
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hahaha. :D

Ik vraag me af waarom ik armbanden om had gedaan. Ik heb nu witte polsen. :') Wel lekker bruin geworden. O+
Risico als je zoiets aantrekt :D

Het was goed warm vandaag ja O+
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:10:29 #284
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141898273
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

yummm
[ afbeelding ]

[..]

Whahaha ja idd _O-
sterrenstelsel :D

[..]

Wil je wat van mij O-) :9
wie is die chick eigenlijk?
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141898292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:10 schreef Giertje het volgende:

[..]

wie is die chick eigenlijk?
Emma Stone
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:13:03 #286
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141898368
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Emma Stone
ooow oke :) geen idee waar ik haar van moet kennen eigenlijk :@
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:18:31 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141898584
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:13 schreef Giertje het volgende:

[..]

ooow oke :) geen idee waar ik haar van moet kennen eigenlijk :@
Easy A *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:20:11 #288
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141898654
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Easy A *O*!
is dat een film of een serie?
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141898661
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Easy A *O*!
Die heb ik van de week gekeken :@
pi_141898675
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die heb ik van de week gekeken :@
+1 :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:25:41 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141898871
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:20 schreef Giertje het volgende:

[..]

is dat een film of een serie?
Film :D. Leuk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die heb ik van de week gekeken :@
Ik heb 'm inmiddels al vier of vijf keer gezien :D. Blijft leuk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:26:50 #292
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141898920
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Film :D. Leuk.

[..]

Ik heb 'm inmiddels al vier of vijf keer gezien :D. Blijft leuk.
ik zal wel eens keer kieken of ik er tijd voor heb
ben nu volop bezig met allo allo en deadliest catch
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:29:56 #293
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141899067
280 euro terug krijgen van Essent is leuk bericht *O*
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 19:32:22 #294
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141899190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
280 euro terug krijgen van Essent is leuk bericht *O*
dat is zeker een goed bericht :)
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141899205
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Film :D. Leuk.

[..]

Ik heb 'm inmiddels al vier of vijf keer gezien :D. Blijft leuk.
Ik ging 'm kijken omdat er laatst ook al de vraag was waarvan 'oeh, burn' gifje was :P
pi_141899226
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
280 euro terug krijgen van Essent is leuk bericht *O*
*O*

Doe mij ook zo'n bericht :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:33:11 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141899229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ging 'm kijken omdat er laatst ook al de vraag was waarvan 'oeh, burn' gifje was :P
Easy A *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:33:39 #298
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141899252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

*O*

Doe mij ook zo'n bericht :P
Jij bent een koukleum he? :P
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141899311
Wat enthousiasme *O*
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:35:43 #300
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141899344
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wat enthousiasme *O*
Ja *O*
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')