abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:54:00 #176
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141891311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef yats het volgende:

[..]

Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.
Uhm :')

Ik heb dus geen probleem met een paar weken droogstand.

Ik ben nu gewoon zo geil als boter, zit nog net niet te druppelen hier. Zal door het weer komen ofzo. Of door de appjes die ik krijg.
Hoe dan ook, Ik MOET seks.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:54:21 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141891322
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ow! Lekker :s)
Wat dacht je, Samzz werkt zeven dagen per week :7? Ik mag morgen weer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:54:40 #178
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141891334
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

de jongste, de oudste naar de tweede ^O^
Toe maar *O*

Mijne gaat naar de derde *O*
En ik snap niet hoe hij het doet, echt met 2 vingers in zn neus allemaal :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141891337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef yats het volgende:

[..]

Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.
ja, want als de buurman zijn been heeft gebroken, mag je zelf niet klagen als je in je vinger snijdt :')
compact en kleverig.
pi_141891360
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Toe maar *O*

Mijne gaat naar de derde *O*
En ik snap niet hoe hij het doet, echt met 2 vingers in zn neus allemaal :X
haha, fijn toch als het zo goed gaat ^O^
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:56:36 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141891407
Over gebak gesproken... Ik heb nog een Berliner bol :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141891425
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Uhm :')

Ik heb dus geen probleem met een paar weken droogstand.

Ik ben nu gewoon zo geil als boter, zit nog net niet te druppelen hier. Zal door het weer komen ofzo. Of door de appjes die ik krijg.
Hoe dan ook, Ik MOET seks.
Zware struggles voor huppel ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:57:06 #183
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_141891426
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat dacht je, Samzz werkt zeven dagen per week :7? Ik mag morgen weer.
Belgie toch?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:58:08 #184
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141891453
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Uhm :')

Ik heb dus geen probleem met een paar weken droogstand.

Ik ben nu gewoon zo geil als boter, zit nog net niet te druppelen hier. Zal door het weer komen ofzo. Of door de appjes die ik krijg.
Hoe dan ook, Ik MOET seks.
Ja, kut is dat

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, want als de buurman zijn been heeft gebroken, mag je zelf niet klagen als je in je vinger snijdt :')
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:59:08 #185
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141891495
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

haha, fijn toch als het zo goed gaat ^O^
Hij maakt nooit huiswerk, krijgt het voor elkaar om alles op school af te krijgen.
ELKE leraar is fan van hem, maar dan ook echt fan he. Ze hebben thuis een Huppelpuberaltaar dit dat alles.
Het ettertje krijgt ook alles voor elkaar van de leraren.
Een voorbeeld:

Tijdje terug een tripje naar Rotterdam voor de Nederlandse les.
Nederlands werd gegeven in een geschiedenislokaal, daar stond een ridder met zwaard. Huppelpuber pakt dat zwaard en gaat staan zoals die ridder.

Lerares: als je dat de hele les volhoudt betaal ik je tripje naar Rotterdam.
Puber: ok
Lerares: lukt je toch niet!!
Puber: :') je kent mij duidelijk niet.

Kwartier later.
Lerares: gaat het nog?
Puber: prima!
Lerares naar de klas: het lukt hem toch niet hoor :D

20 minuten later.
Lerares: uhm puber, ga maar zitten, jij hebt gewonnen. Respect hoor jongen!
Puber: :7
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:00:34 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141891562
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:57 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Belgie toch?
Jup.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:00:50 #187
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141891578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, kut is dat

[..]

Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.
Ik vraag gelukkig niet om medelijden *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141891631
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jup.
Hoe ben je daar terechtgekomen? Baan?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:02:58 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141891679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe ben je daar terechtgekomen? Baan?
Ja :D. Ik werk voor een Olympisch ruiter :). Erg tof om te doen. Krijg ook gratis les en mijn paard staat hier ook gratis.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:03:22 #190
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141891693
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik vraag gelukkig niet om medelijden *O*
Ok, zo kwam het wel over.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141891716
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, kut is dat

[..]

Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.
ik ook niet, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te melden :+
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:04:38 #192
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141891738
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:03 schreef yats het volgende:

[..]

Ok, zo kwam het wel over.
Seksuele frustratie joh :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141891751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:03 schreef yats het volgende:

[..]

Ok, zo kwam het wel over.
bij mij niet, ligt aan hoe je leest dus ^O^
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:06:07 #194
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141891781
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

bij mij niet, ligt aan hoe je leest dus ^O^
In de psychiatrie noemen ze het spiegelen geloof ik :P

En nu ga ik GvsE van het station halen :W
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:06:33 #195
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141891804
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ook niet, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te melden :+
Jij hebt net seks gehad, jij mag dus ook niet klagen :6
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:06:47 #196
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141891818
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Seksuele frustratie joh :D
Wat denk je zelf?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141891861
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja :D. Ik werk voor een Olympisch ruiter :). Erg tof om te doen. Krijg ook gratis les en mijn paard staat hier ook gratis.
:D! Tof! _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141891905
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hij maakt nooit huiswerk, krijgt het voor elkaar om alles op school af te krijgen.
ELKE leraar is fan van hem, maar dan ook echt fan he. Ze hebben thuis een Huppelpuberaltaar dit dat alles.
Het ettertje krijgt ook alles voor elkaar van de leraren.
Een voorbeeld:

Tijdje terug een tripje naar Rotterdam voor de Nederlandse les.
Nederlands werd gegeven in een geschiedenislokaal, daar stond een ridder met zwaard. Huppelpuber pakt dat zwaard en gaat staan zoals die ridder.

Lerares: als je dat de hele les volhoudt betaal ik je tripje naar Rotterdam.
Puber: ok
Lerares: lukt je toch niet!!
Puber: :') je kent mij duidelijk niet.

Kwartier later.
Lerares: gaat het nog?
Puber: prima!
Lerares naar de klas: het lukt hem toch niet hoor :D

20 minuten later.
Lerares: uhm puber, ga maar zitten, jij hebt gewonnen. Respect hoor jongen!
Puber: :7
Baas
pi_141891921
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:06 schreef yats het volgende:

[..]

Jij hebt net seks gehad, jij mag dus ook niet klagen :6
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.

Behalve dan over die nieuwe note }:|
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:14:35 #200
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141892111
Tuig, nu opens 16.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')