Uhmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.
Wat dacht je, Samzz werkt zeven dagen per weekquote:
Toe maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de jongste, de oudste naar de tweede
ja, want als de buurman zijn been heeft gebroken, mag je zelf niet klagen als je in je vinger snijdtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.
haha, fijn toch als het zo goed gaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toe maar![]()
Mijne gaat naar de derde![]()
En ik snap niet hoe hij het doet, echt met 2 vingers in zn neus allemaal
Zware struggles voor huppelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm![]()
Ik heb dus geen probleem met een paar weken droogstand.
Ik ben nu gewoon zo geil als boter, zit nog net niet te druppelen hier. Zal door het weer komen ofzo. Of door de appjes die ik krijg.
Hoe dan ook, Ik MOET seks.
Belgie toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je, Samzz werkt zeven dagen per week? Ik mag morgen weer.
Ja, kut is datquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm![]()
Ik heb dus geen probleem met een paar weken droogstand.
Ik ben nu gewoon zo geil als boter, zit nog net niet te druppelen hier. Zal door het weer komen ofzo. Of door de appjes die ik krijg.
Hoe dan ook, Ik MOET seks.
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, want als de buurman zijn been heeft gebroken, mag je zelf niet klagen als je in je vinger snijdt
Hij maakt nooit huiswerk, krijgt het voor elkaar om alles op school af te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, fijn toch als het zo goed gaat
Ik vraag gelukkig niet om medelijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, kut is dat
[..]
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.
Hoe ben je daar terechtgekomen? Baan?quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terechtgekomen? Baan?
Ok, zo kwam het wel over.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag gelukkig niet om medelijden
ik ook niet, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te meldenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, kut is dat
[..]
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.
Seksuele frustratie johquote:
In de psychiatrie noemen ze het spiegelen geloof ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij mij niet, ligt aan hoe je leest dus
Jij hebt net seks gehad, jij mag dus ook niet klagenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te melden
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik werk voor een Olympisch ruiter
. Erg tof om te doen. Krijg ook gratis les en mijn paard staat hier ook gratis.
Baasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij maakt nooit huiswerk, krijgt het voor elkaar om alles op school af te krijgen.
ELKE leraar is fan van hem, maar dan ook echt fan he. Ze hebben thuis een Huppelpuberaltaar dit dat alles.
Het ettertje krijgt ook alles voor elkaar van de leraren.
Een voorbeeld:
Tijdje terug een tripje naar Rotterdam voor de Nederlandse les.
Nederlands werd gegeven in een geschiedenislokaal, daar stond een ridder met zwaard. Huppelpuber pakt dat zwaard en gaat staan zoals die ridder.
Lerares: als je dat de hele les volhoudt betaal ik je tripje naar Rotterdam.
Puber: ok
Lerares: lukt je toch niet!!
Puber:je kent mij duidelijk niet.
Kwartier later.
Lerares: gaat het nog?
Puber: prima!
Lerares naar de klas: het lukt hem toch niet hoor![]()
20 minuten later.
Lerares: uhm puber, ga maar zitten, jij hebt gewonnen. Respect hoor jongen!
Puber:
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt net seks gehad, jij mag dus ook niet klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |