Is toch wel handig wanneer je het Cyrillisch kent wanneer je in een land met cyrillisch schrift woontquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Hij hoeft geen Cyrillisch te leren. Alles wat hij doet gebeurt in het Engels
Niet alle Oostblok-landen hebben het Cyrillisch als hoofdtaal. Met name een stuk noord-westelijk van jou niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Is toch wel handig wanneer je het Cyrillisch kent wanneer je in een land met cyrillisch schrift woont
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik zal wel n note bij hebben nu
Wat n onzin
"Aandachtshoer" mag ook al nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Heb ik iets gemist?
Ik vind het belachelijk, ik zwijg er maar over.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Aandachtshoer" mag ook al niet![]()
Alleen sekshoeren
Jij sekshoer!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk, ik zwijg er maar over.
Gaan ze naar de brugklas?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben bijna alle schoolspullen inmiddels in huis voor de kinderen![]()
Das wel lekker, straks alleen nog n paar dingen van de action en n etui en rekenmachine.
Godver, beter is die klotetinderslet maandag geil en gewillig want ik MOET seksquote:
Jij fokt meer dan dat je rijdt op het moment nietwaar?quote:
Daar had ik net last van..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver, beter is die klotetinderslet maandag geil en gewillig want ik MOET seks
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver, beter is die klotetinderslet maandag geil en gewillig want ik MOET seks
Ja maar jouw sekspartner is nu niet druk met compleet losgaan op een festival ergensquote:
Leg uit?quote:
Rijden? Waarom moet ik rijden? Ik ben vrij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij fokt meer dan dat je rijdt op het moment nietwaar?
Nee, ik ging los op haarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jouw sekspartner is nu niet druk met compleet losgaan op een festival ergens
Ik wil ook los op iemandquote:
Ow! Lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rijden? Waarom moet ik rijden? Ik ben vrij.
Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |