Een ban. Gefeliciteerd!quote:
Fax is leuker dan jou hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ontwijk het onbewust
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Het lijkt me wel wat, die behoefte niet hebben. Het scheelt veel 'gedoe' denk ik.
[..]
Dat ik leuk ben?
In de afgelopen? Dag? Week? Maand?quote:
Tss, je kent me niet eensquote:
Dat zegt nog steeds niet zo heel veel.quote:
waarvoor dat dan?quote:
Ohquote:
okquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Elke keer trap ik er weer inLekker half litertje drinken in de lunch, daarna een uur als een beest werken en daarna volledig inkakken en hopen dat het gebouw waarin ik werkzaam bovenop mij neerstort
Dat eerste klopt, dat tweede betwijfel ik ten zeerstequote:
Gelukkig over drie kwartier al klaar met werken. Overwerken heeft soms nog wel eens z'n nut, laterquote:
Ik weet genoeg om te weten dat ik Jouw minder interessant vind als faxmanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, dat tweede betwijfel ik ten zeerste
Ben ik toch benieuwd naar wat dat dan is dat jij weet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te weten dat ik Jouw minder interessant vind als faxman
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd naar wat dat dan is dat jij weet.
Ik weet dat yats zijn spellingskwaliteiten minder slecht zijn dan die van jou.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te weten dat ik Jouw minder interessant vind als faxman
Stuur maar doorquote:
Ik ken dat zooooquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Elke keer trap ik er weer inLekker half litertje drinken in de lunch, daarna een uur als een beest werken en daarna volledig inkakken en hopen dat het gebouw waarin ik werkzaam bovenop mij neerstort
En ik ben nog zo'n goede werknemer dat ik alleen op kantoor ben en alsnog gewoon de laatste 40 minuten nog uit zitquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Oh dat herken ik dan weer niet. Maar je hebt vast leuk werk danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
En ik ben nog zo'n goede werknemer dat ik alleen op kantoor ben en alsnog gewoon de laatste 40 minuten nog uit zit
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laatste 3jaar 2 oid. Rest is van daarvoor.
Nee. Dat niet eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat herken ik dan weer niet. Maar je hebt vast leuk werk dan
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Dat niet eens
Maar ik kan FOK!ken. Dat maakt een hoop goed.
Beetje babbelen met de contacten.quote:
1 van de 170 is trouwens een positieve note dus zo erg is het nu ook weer niet.quote:
Ongetwijfeld. Maar ik niet deze vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, vast wel iemand te vinden die meer rebels is deze tijd.
aah oke ja dat zijn van die dingen die je niet snel wintquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegen een mod ingaan geloof ik. Maarja ik had gelijk dus tja, principekwestie.
Klinkt als een ideale baan, zoeken ze daar nog mensen?quote:
We zoeken alleen nog mensen die bereid zijn te werken voor een 500 euro's op maandbasis en met nachtdiensten dus pas goed op met wat je zegtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale baan, zoeken ze daar nog mensen?
En wat ben je daar gemiddeld kwijt aan vaste lasten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
We zoeken alleen nog mensen die bereid zijn te werken voor een 500 euro's op maandbasis en met nachtdiensten dus pas goed op met wat je zegt
Oh dan valt het wel mee jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
1 van de 170 is trouwens een positieve note dus zo erg is het nu ook weer niet.
Dat verschilt. Voor 35 euro kan je al ergens wonenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
En wat ben je daar gemiddeld kwijt aan vaste lasten?
Best te doen lijkt me. Nog goedkoper dan hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat verschilt. Voor 35 euro kan je al ergens wonen
Ik ben zo'n 175 euro kwijt. Maar ik woon vrij riant.
Kortom, met 500 in de maand kun je vrij aardig leven?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat verschilt. Voor 35 euro kan je al ergens wonen
Ik ben zo'n 175 euro kwijt. Maar ik woon vrij riant.
Nouja, het is niet slecht. Maar ik kom er mijn bed niet voor uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Kortom, met 500 in de maand kun je vrij aardig leven?
Jep. Zoals gezegd, dat huis wat ik inmiddels gekocht heb was in totaal 20.000 euroquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best te doen lijkt me. Nog goedkoper dan hier
Dat snap ik. Mijn zwager verdiend overigens 500 in de maand, maar dan in een ander Oostblok-landquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is niet slecht. Maar ik kom er mijn bed niet voor uit
Ен йе моет евен хет алфабет лерен натуурлийкquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik. Mijn zwager verdiend overigens 500 in de maand, maar dan in een ander Oostblok-land
Hij hoeft geen Cyrillisch te leren. Alles wat hij doet gebeurt in het Engelsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ен йе моет евен хет алфабет лерен натуурлийк
Is toch wel handig wanneer je het Cyrillisch kent wanneer je in een land met cyrillisch schrift woontquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Hij hoeft geen Cyrillisch te leren. Alles wat hij doet gebeurt in het Engels
Niet alle Oostblok-landen hebben het Cyrillisch als hoofdtaal. Met name een stuk noord-westelijk van jou niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Is toch wel handig wanneer je het Cyrillisch kent wanneer je in een land met cyrillisch schrift woont
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik zal wel n note bij hebben nu
Wat n onzin
"Aandachtshoer" mag ook al nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Heb ik iets gemist?
Ik vind het belachelijk, ik zwijg er maar over.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Aandachtshoer" mag ook al niet![]()
Alleen sekshoeren
Jij sekshoer!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk, ik zwijg er maar over.
Gaan ze naar de brugklas?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben bijna alle schoolspullen inmiddels in huis voor de kinderen![]()
Das wel lekker, straks alleen nog n paar dingen van de action en n etui en rekenmachine.
Godver, beter is die klotetinderslet maandag geil en gewillig want ik MOET seksquote:
Jij fokt meer dan dat je rijdt op het moment nietwaar?quote:
Daar had ik net last van..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver, beter is die klotetinderslet maandag geil en gewillig want ik MOET seks
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver, beter is die klotetinderslet maandag geil en gewillig want ik MOET seks
Ja maar jouw sekspartner is nu niet druk met compleet losgaan op een festival ergensquote:
Leg uit?quote:
Rijden? Waarom moet ik rijden? Ik ben vrij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij fokt meer dan dat je rijdt op het moment nietwaar?
Nee, ik ging los op haarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jouw sekspartner is nu niet druk met compleet losgaan op een festival ergens
Ik wil ook los op iemandquote:
Ow! Lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rijden? Waarom moet ik rijden? Ik ben vrij.
Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.quote:
Uhmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.
Wat dacht je, Samzz werkt zeven dagen per weekquote:
Toe maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de jongste, de oudste naar de tweede
ja, want als de buurman zijn been heeft gebroken, mag je zelf niet klagen als je in je vinger snijdtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.
haha, fijn toch als het zo goed gaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toe maar![]()
Mijne gaat naar de derde![]()
En ik snap niet hoe hij het doet, echt met 2 vingers in zn neus allemaal
Zware struggles voor huppelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm![]()
Ik heb dus geen probleem met een paar weken droogstand.
Ik ben nu gewoon zo geil als boter, zit nog net niet te druppelen hier. Zal door het weer komen ofzo. Of door de appjes die ik krijg.
Hoe dan ook, Ik MOET seks.
Belgie toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je, Samzz werkt zeven dagen per week? Ik mag morgen weer.
Ja, kut is datquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm![]()
Ik heb dus geen probleem met een paar weken droogstand.
Ik ben nu gewoon zo geil als boter, zit nog net niet te druppelen hier. Zal door het weer komen ofzo. Of door de appjes die ik krijg.
Hoe dan ook, Ik MOET seks.
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, want als de buurman zijn been heeft gebroken, mag je zelf niet klagen als je in je vinger snijdt
Hij maakt nooit huiswerk, krijgt het voor elkaar om alles op school af te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, fijn toch als het zo goed gaat
Ik vraag gelukkig niet om medelijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, kut is dat
[..]
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.
Hoe ben je daar terechtgekomen? Baan?quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terechtgekomen? Baan?
Ok, zo kwam het wel over.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag gelukkig niet om medelijden
ik ook niet, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te meldenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, kut is dat
[..]
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.
Seksuele frustratie johquote:
In de psychiatrie noemen ze het spiegelen geloof ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij mij niet, ligt aan hoe je leest dus
Jij hebt net seks gehad, jij mag dus ook niet klagenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te melden
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik werk voor een Olympisch ruiter
. Erg tof om te doen. Krijg ook gratis les en mijn paard staat hier ook gratis.
Baasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij maakt nooit huiswerk, krijgt het voor elkaar om alles op school af te krijgen.
ELKE leraar is fan van hem, maar dan ook echt fan he. Ze hebben thuis een Huppelpuberaltaar dit dat alles.
Het ettertje krijgt ook alles voor elkaar van de leraren.
Een voorbeeld:
Tijdje terug een tripje naar Rotterdam voor de Nederlandse les.
Nederlands werd gegeven in een geschiedenislokaal, daar stond een ridder met zwaard. Huppelpuber pakt dat zwaard en gaat staan zoals die ridder.
Lerares: als je dat de hele les volhoudt betaal ik je tripje naar Rotterdam.
Puber: ok
Lerares: lukt je toch niet!!
Puber:je kent mij duidelijk niet.
Kwartier later.
Lerares: gaat het nog?
Puber: prima!
Lerares naar de klas: het lukt hem toch niet hoor![]()
20 minuten later.
Lerares: uhm puber, ga maar zitten, jij hebt gewonnen. Respect hoor jongen!
Puber:
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt net seks gehad, jij mag dus ook niet klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |