Oh dat herken ik dan weer niet. Maar je hebt vast leuk werk danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
En ik ben nog zo'n goede werknemer dat ik alleen op kantoor ben en alsnog gewoon de laatste 40 minuten nog uit zit
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laatste 3jaar 2 oid. Rest is van daarvoor.
Nee. Dat niet eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat herken ik dan weer niet. Maar je hebt vast leuk werk dan
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Dat niet eens
Maar ik kan FOK!ken. Dat maakt een hoop goed.
Beetje babbelen met de contacten.quote:
1 van de 170 is trouwens een positieve note dus zo erg is het nu ook weer niet.quote:
Ongetwijfeld. Maar ik niet deze vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, vast wel iemand te vinden die meer rebels is deze tijd.
aah oke ja dat zijn van die dingen die je niet snel wintquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegen een mod ingaan geloof ik. Maarja ik had gelijk dus tja, principekwestie.
Klinkt als een ideale baan, zoeken ze daar nog mensen?quote:
We zoeken alleen nog mensen die bereid zijn te werken voor een 500 euro's op maandbasis en met nachtdiensten dus pas goed op met wat je zegtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale baan, zoeken ze daar nog mensen?
En wat ben je daar gemiddeld kwijt aan vaste lasten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
We zoeken alleen nog mensen die bereid zijn te werken voor een 500 euro's op maandbasis en met nachtdiensten dus pas goed op met wat je zegt
Oh dan valt het wel mee jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
1 van de 170 is trouwens een positieve note dus zo erg is het nu ook weer niet.
Dat verschilt. Voor 35 euro kan je al ergens wonenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
En wat ben je daar gemiddeld kwijt aan vaste lasten?
Best te doen lijkt me. Nog goedkoper dan hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat verschilt. Voor 35 euro kan je al ergens wonen
Ik ben zo'n 175 euro kwijt. Maar ik woon vrij riant.
Kortom, met 500 in de maand kun je vrij aardig leven?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat verschilt. Voor 35 euro kan je al ergens wonen
Ik ben zo'n 175 euro kwijt. Maar ik woon vrij riant.
Nouja, het is niet slecht. Maar ik kom er mijn bed niet voor uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Kortom, met 500 in de maand kun je vrij aardig leven?
Jep. Zoals gezegd, dat huis wat ik inmiddels gekocht heb was in totaal 20.000 euroquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best te doen lijkt me. Nog goedkoper dan hier
Dat snap ik. Mijn zwager verdiend overigens 500 in de maand, maar dan in een ander Oostblok-landquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is niet slecht. Maar ik kom er mijn bed niet voor uit
Ен йе моет евен хет алфабет лерен натуурлийкquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik. Mijn zwager verdiend overigens 500 in de maand, maar dan in een ander Oostblok-land
Hij hoeft geen Cyrillisch te leren. Alles wat hij doet gebeurt in het Engelsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ен йе моет евен хет алфабет лерен натуурлийк
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |