Een ban. Gefeliciteerd!quote:
Fax is leuker dan jou hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ontwijk het onbewust
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Het lijkt me wel wat, die behoefte niet hebben. Het scheelt veel 'gedoe' denk ik.
[..]
Dat ik leuk ben?
In de afgelopen? Dag? Week? Maand?quote:
Tss, je kent me niet eensquote:
Dat zegt nog steeds niet zo heel veel.quote:
waarvoor dat dan?quote:
Ohquote:
okquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Elke keer trap ik er weer inLekker half litertje drinken in de lunch, daarna een uur als een beest werken en daarna volledig inkakken en hopen dat het gebouw waarin ik werkzaam bovenop mij neerstort
Dat eerste klopt, dat tweede betwijfel ik ten zeerstequote:
Gelukkig over drie kwartier al klaar met werken. Overwerken heeft soms nog wel eens z'n nut, laterquote:
Ik weet genoeg om te weten dat ik Jouw minder interessant vind als faxmanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, dat tweede betwijfel ik ten zeerste
Ben ik toch benieuwd naar wat dat dan is dat jij weet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te weten dat ik Jouw minder interessant vind als faxman
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd naar wat dat dan is dat jij weet.
Ik weet dat yats zijn spellingskwaliteiten minder slecht zijn dan die van jou.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te weten dat ik Jouw minder interessant vind als faxman
Stuur maar doorquote:
Ik ken dat zooooquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Elke keer trap ik er weer inLekker half litertje drinken in de lunch, daarna een uur als een beest werken en daarna volledig inkakken en hopen dat het gebouw waarin ik werkzaam bovenop mij neerstort
En ik ben nog zo'n goede werknemer dat ik alleen op kantoor ben en alsnog gewoon de laatste 40 minuten nog uit zitquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Elke keer trap ik er weer inLekker half litertje drinken in de lunch, daarna een uur als een beest werken en daarna volledig inkakken en hopen dat het gebouw waarin ik werkzaam bovenop mij neerstort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |