abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:57:14 #226
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141895476
Amai, ik heb lekker gekookt :9. Nou ja, Appie en Maggie, maar ik heb het samen gegooid en kruiden toegevoegd :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141895568
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik heb lekker gekookt :9. Nou ja, Appie en Maggie, maar ik heb het samen gegooid en kruiden toegevoegd :+.
Wat heb je gemaakt ?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:04:56 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141895820
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:59 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat heb je gemaakt ?
Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsaus :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141896229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsaus :).
Klinkt goed :9 eet smakelijk :Y)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:18:03 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141896291
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Klinkt goed :9 eet smakelijk :Y)
Ik heb 't al op :@. Morgen eet ik het nog een keertje, ideaal na een dag werken, alleen opwarmen en gaan met die banaan :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141896442
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb 't al op :@. Morgen eet ik het nog een keertje, ideaal na een dag werken, alleen opwarmen en gaan met die banaan :9.
Ideaal is dat ja :Y
pi_141896509
Halloooooooo :*
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 18:26:25 #233
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141896537
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooooooo :*
:W hoi
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:30:41 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141896708
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe haar O+. Wel een crappy foto :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:31:11 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141896730
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooooooo :*
Joehoe :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141896761
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooooooo :*
Hoi :*
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 18:32:36 #237
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141896775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe haar O+. Wel een crappy foto :').
staat je leuk :)
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141896784
Ik ben gesloopt _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe haar O+. Wel een crappy foto :').
Leuk hoor :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Joehoe :*.
:*
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hoi :*
:*

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 18:33:01 ]
pi_141896803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe haar O+. Wel een crappy foto :').
Nieuw haar ja :o Staat je goed :Y

En die bril heb ik ook. :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:35:24 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141896868
Thanks :D.

@Vinnie, lijkt me vreemd, dit is een vrouwenbril :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141896976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Thanks :D.

@Vinnie, lijkt me vreemd, dit is een vrouwenbril :+.
Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijn :+ Maar zeker weten doe ik het niet :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:41:33 #242
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141897134
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:37 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijn :+ Maar zeker weten doe ik het niet :P
Deze is van Red or Dead, zwart met roze accenten :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141897189
Echte mannen dragen roze O+
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:46:14 #244
202014 JJH
Knetter. O+
pi_141897292
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Echte mannen dragen roze O+
pi_141897443
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:46 schreef JJH het volgende:

[..]

ohai :D

zo schaaltje yoghurt .. geen trek verder in eten met dat warme benauwde weer
pi_141897447
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Deze is van Red or Dead, zwart met roze accenten :+.
Oh, nee dat heb ik niet inderdaad :+
pi_141897481
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger :')
pi_141897522
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger :')
Zo simpel en lekker :9

neem een bakje oikos... dat vult man pff

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 18:52:18 ]
pi_141897563
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger :')
Beetje weinig hoor :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_141897572
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zo simpel en lekker :9

neem een bakje oikos... dat vult man pff
Wat is dat? Klinkt als een soa :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')