Wat heb je gemaakt ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik heb lekker gekookt. Nou ja, Appie en Maggie, maar ik heb het samen gegooid en kruiden toegevoegd
.
Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsausquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsaus.
Ik heb 't al opquote:
Ideaal is dat jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't al op. Morgen eet ik het nog een keertje, ideaal na een dag werken, alleen opwarmen en gaan met die banaan
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
staat je leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
quote:quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 18:33:01 ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
Nieuw haar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
Staat je goed
En die bril heb ik ook.![]()
Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Thanks.
@Vinnie, lijkt me vreemd, dit is een vrouwenbril.
Deze is van Red or Dead, zwart met roze accentenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijnMaar zeker weten doe ik het niet
Oh, nee dat heb ik niet inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze is van Red or Dead, zwart met roze accenten.
Zo simpel en lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger
Beetje weinig hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger
Wat is dat? Klinkt als een soaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo simpel en lekker
neem een bakje oikos... dat vult man pff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |