BWAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik zoek een scooter.quote:
Ik zit me te bedenken waarom jij een note zou moeten krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.
Behalve dan over die nieuwe note
Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"quote:
Hahaha, Zo lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"
Maar mijn dag bestond uit hapjes eten en cocktails drinken op een boot. Dus eigenlijk was mijn dag al pretty awesome.
Waarom win jij altijd zoveel?quote:
quote:
Ik doe aan enorm veel acties mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom win jij altijd zoveel?Als ik aan dat soort dingen meedoe win ik nooit. Ik heb nog nooit wat gewonnen
Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe aan enorm veel acties mee.Beetje aan verslaafd. Ooit eens casual meegedaan en toen won ik een mooie BBQ. Toen besloot ik vaker mee te doen en won ik een laptop. En sinds dat ben ik erg fanatiek overal aan mee gaan doen. Kleinere dingetjes gewonnen en nu dus het grootste ooit.
Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan?
Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
Zo, getrouwd stel nummer vijf die deze maand foto's komt maken op stal.
Beide. De vrouw die er op moment is heeft hier les met haar paard (die ook mee is). Maar er zijn ook veel stellen die puur voor de unieke locatie en idyllische sfeer (waar vind je nu een ronde stalling met binnentuin en kroonluchters?) foto's komen maken. Wel heeft ieder paar iets met paarden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?
Ik zou stiekem alleen foto's willen maken ergens waar ik normaal ook wel eens kom of iets van een band mee heb.
Klinkt goed. Ook maar eens dat soort dingen op gaan zoeken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.
En ik volg heel veel blogs, niet speciaal voor de winacties overigens. Maar die hebben ook wel eens winacties.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.
Behalve dan over die nieuwe note
Leuk voor jequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |