abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141892283
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
Tuig, nu opens 16.
[ afbeelding ]
BWAHAHAHAHAHAHA
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141892451
ik lig bij m'n vriendin in bed
(she/her)
pi_141892606
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:34:38 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141892720
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
:D
Netjes hoor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:34:53 #205
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141892730
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
Ik zoek een scooter.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:35:37 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141892750
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

doe ik ook niet. Nergens over trouwens.

Behalve dan over die nieuwe note }:|
Ik zit me te bedenken waarom jij een note zou moeten krijgen :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141892795
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
_O_
pi_141892798
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:25 schreef Fylax het volgende:
ik lig bij m'n vriendin in bed
Ik heb foto's gezien
pi_141892799
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:D
Netjes hoor.
Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"

Maar mijn dag bestond uit hapjes eten en cocktails drinken op een boot. Dus eigenlijk was mijn dag al pretty awesome. :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:38:47 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141892850
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"

Maar mijn dag bestond uit hapjes eten en cocktails drinken op een boot. Dus eigenlijk was mijn dag al pretty awesome. :D
Hahaha, Zo lekker. _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:39:59 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141892899
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
Whuuuut, awesome _O_!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:42:17 #212
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141892986
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
Waarom win jij altijd zoveel? :o Als ik aan dat soort dingen meedoe win ik nooit. Ik heb nog nooit wat gewonnen ;(
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:43:14 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141893026
Ik win ook nooit wat. Nu doe ik ook niet aan win-acties mee. Maar dat is omdat ik nooit wat win :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141893039
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
*O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141893194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Waarom win jij altijd zoveel? :o Als ik aan dat soort dingen meedoe win ik nooit. Ik heb nog nooit wat gewonnen ;(
Ik doe aan enorm veel acties mee. :@ Beetje aan verslaafd. Ooit eens casual meegedaan en toen won ik een mooie BBQ. Toen besloot ik vaker mee te doen en won ik een laptop. En sinds dat ben ik erg fanatiek overal aan mee gaan doen. Kleinere dingetjes gewonnen en nu dus het grootste ooit. O+
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:49:50 #216
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141893257
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik doe aan enorm veel acties mee. :@ Beetje aan verslaafd. Ooit eens casual meegedaan en toen won ik een mooie BBQ. Toen besloot ik vaker mee te doen en won ik een laptop. En sinds dat ben ik erg fanatiek overal aan mee gaan doen. Kleinere dingetjes gewonnen en nu dus het grootste ooit. O+
Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan? :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141893325
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan? :D
Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.

En ik volg heel veel blogs, niet speciaal voor de winacties overigens. Maar die hebben ook wel eens winacties.
pi_141893438
Dit was bijvoorbeeld een actie van de glamour: http://www.glamour.nl/zom(...)-van-agm-t-w-v-e1195

"Zomer weggeefmaand" dan kun je elke dag inschrijven voor een prijs maar die is nu afgelopen. Zoiets hebben ze vaak rond kerst ook, dan noemen ze het een adventkalender. Rond kerst had ik een heel scherm, met allemaal verschillende tabjes van verschillende websites die zo'n kalender hadden en dat ging ik dan elke dag af. :')

De laatste tijd doe ik het minder fanatiek overigens. Maar het geeft gewoon zo'n kick als je iets wint. :D
pi_141893991
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
Whut :D
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:13:17 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141894030
Zo, getrouwd stel nummer vijf die deze maand foto's komt maken op stal :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141894074
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
Zo, getrouwd stel nummer vijf die deze maand foto's komt maken op stal :D.
Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?

Ik zou stiekem alleen foto's willen maken ergens waar ik normaal ook wel eens kom of iets van een band mee heb.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:17:39 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141894156
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?

Ik zou stiekem alleen foto's willen maken ergens waar ik normaal ook wel eens kom of iets van een band mee heb.
Beide. De vrouw die er op moment is heeft hier les met haar paard (die ook mee is). Maar er zijn ook veel stellen die puur voor de unieke locatie en idyllische sfeer (waar vind je nu een ronde stalling met binnentuin en kroonluchters?) foto's komen maken. Wel heeft ieder paar iets met paarden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141894278
Godverdomme :r

Maandag auto weggebracht voor LPG-installatie, zou 2 hooguit 3 dagen duren. Nou, tank moest besteld worden, zou woensdag geleverd worden. Nog niks gehoord dus gebeld, ja tank komt morgen (donderdag) pas.
Werd ik vandaag gebeld dat die tank vanmiddag pas geleverd werd en dat ze het niet af krijgen :r :(
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:34:25 #224
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141894721
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.

En ik volg heel veel blogs, niet speciaal voor de winacties overigens. Maar die hebben ook wel eens winacties.
Klinkt goed. Ook maar eens dat soort dingen op gaan zoeken dan :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:36:56 #225
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141894778
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

doe ik ook niet. Nergens over trouwens.

Behalve dan over die nieuwe note }:|
_O- Wat een heerlijke wereld

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:25 schreef Fylax het volgende:
ik lig bij m'n vriendin in bed
Leuk voor je

quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! Ik heb een scooter gewonnen :D
^O^
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')