Waar/wat heb je gegetenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb mezelf mee uit eten genomen hier in de stad
dat vulde em ook wel flink af
Ken ik heul nie joh. Ik kom nooit bij de toetjes in de supermarktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.snackoikos.nl/(...)GG_w_wcB#Introductie
bij de ierse pub een burger van hun en patatjesquote:
Waar heb je gegeten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb mezelf mee uit eten genomen hier in de stad
dat vulde em ook wel flink af
finnegansquote:
Finnegansquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij de ierse pub een burger van hun en patatjes
Misschien moet je dat eens doen... is goed voor jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken ik heul nie joh. Ik kom nooit bij de toetjes in de supermarkt
in mijn optiek de leukste tent van heel apeldoornquote:
Nee want ik vergeet altijd dat ik toetjes heb als ik het een keer wel haalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens doen... is goed voor je
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want ik vergeet altijd dat ik toetjes heb als ik het een keer wel haal
Ben ik mee eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
in mijn optiek de leukste tent van heel apeldoorn
en anders de graaf van vlaanderen die is ook zeer goed te doenquote:
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
en anders de graaf van vlaanderen die is ook zeer goed te doen
zolang je van de peper jenever afblijft
die tent niet? die ligt echt recht tegenover de finnquote:
eet smakelijkquote:
connect the dotsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Oh auw... ik ben verbrand... en ik had een top aan met kant en stippen... nu heb ik vast stippen op mijn rug![]()
Ben ik druk mee bezig hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he?
Ga vetjes kweken, scharminkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |