abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141901361
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben naar. Ik zou niet kunnen stoppen met discussiëren over The Origin of Species :').
ik heb met een collega best interessante discussies gehad daarover. ^O^
compact en kleverig.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:19:25 #52
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901365
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo bedoel ik het niet, ik bedoel meer dat mensen die geloven daar soms echt wel hun best moeten doen en twijfelen aan het bestaan van een God.
dan zou je de film a tree of life eens moeten kijken
die behandelt dat zeer goed
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:19:48 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901376
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb met een collega best interessante discussies gehad daarover. ^O^
Ik ook wel eens met een strenggelovige. Het resulteerde in een enorme huilbui bij die laatste ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:20:08 #54
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901386
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Ik denk eerder dat hel ijskoud is. Maar goed, die interpretaties verschillen sowieso. Naar de hemel ga ik sowieso niet :').
ik ook niet gezien mijn levensstijl :P
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141901404
Ik snap niet waarom God niet kan beoordelen dat je een goed mens bent geweest in je leven en je dan, ondanks dat je niet gelooft, naar de hemel zou kunnen laten gaan.
Waarom móet je geloven? Als je zonder te geloven goed doet en een goed mens bent, mag je de hemel ook niet in, wat is dat voor onzin ;(
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:21:32 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901450
Ik geloof niet in God, dus ik ga ook zijn wegen niet doorgronden... Ik kan me wel indenken waarom iemand wil geloven. Maar zelf doe ik het niet en ik hoef al helemaal niet bekeerd te worden :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141901452
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ook wel eens met een strenggelovige. Het resulteerde in een enorme huilbui bij die laatste ;(.
ik zou niet zo ver gaan dat ik mensen aan het huilen maak en ik vind het bovendien wel interessant en heb geen hekel aan het geloof ofzo. Ik snap het wel.
compact en kleverig.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:22:26 #58
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901493
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap niet waarom God niet kan beoordelen dat je een goed mens bent geweest in je leven en je dan, ondanks dat je niet gelooft, naar de hemel zou kunnen laten gaan.
Waarom móet je geloven? Als je zonder te geloven goed doet en een goed mens bent, mag je de hemel ook niet in, wat is dat voor onzin ;(
precies dat inderdaad
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141901507
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet in God, dus ik ga ook zijn wegen niet doorgronden... Ik kan me wel indenken waarom iemand wil geloven. Maar zelf doe ik het niet en ik hoef al helemaal niet bekeerd te worden :').
nee, ik ook niet, maar erover praten vind ik geen probleem.

En ik vind dat dus krom :{ dat je móet geloven. :{
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:23:06 #60
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141901528
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap niet waarom God niet kan beoordelen dat je een goed mens bent geweest in je leven en je dan, ondanks dat je niet gelooft, naar de hemel zou kunnen laten gaan.
Waarom móet je geloven? Als je zonder te geloven goed doet en een goed mens bent, mag je de hemel ook niet in, wat is dat voor onzin ;(
Ik geloof uberhaupt niet in een hemel of een hel.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141901558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik geloof uberhaupt niet in een hemel of een hel.
ik ook niet.

Maar gelovigen doen dat wel en zij geloven ook dat je daar dus alleen kan komen als je zelf gelovig wordt, in de hemel.
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:24:20 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901569
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zou niet zo ver gaan dat ik mensen aan het huilen maak en ik vind het bovendien wel interessant en heb geen hekel aan het geloof ofzo. Ik snap het wel.
Nou, dat was ook niet de bedoeling. Maar ze kon mijn wetenschappelijke bewijs niet handelen. Nou ja, daar kan ik ook niks aan doen... Dan moet je de discussie niet aangaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:24:57 #63
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141901593
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ook niet.

Maar gelovigen doen dat wel en zij geloven ook dat je daar dus alleen kan komen als je zelf gelovig wordt, in de hemel.
:Y
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:25:02 #64
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik geloof uberhaupt niet in een hemel of een hel.
ik ook niet
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:25:11 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901601
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ook niet.

Maar gelovigen doen dat wel en zij geloven ook dat je daar dus alleen kan komen als je zelf gelovig wordt, in de hemel.
En alleen daarom al zou ik niet naar de hemel willen. Zit je na je dood ook nog met die huilerds opgescheept. Dank je feestelijk.

Overigens denk ik dat een groot deel van de gelovigen ook de hemel niet in komt :'). Hypocriete lui, vaak.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141901602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, dat was ook niet de bedoeling. Maar ze kon mijn wetenschappelijke bewijs niet handelen. Nou ja, daar kan ik ook niks aan doen... Dan moet je de discussie niet aangaan.
hij ontkende het wetenschappelijke bewijs gewoon :')
Dino's hebben bv nooit bestaan :{w
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:25:44 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901622
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hij ontkende het wetenschappelijke bewijs gewoon :')
Dino's hebben bv nooit bestaan :{w
Ja, dat deed zij dus ook. En toen werd ik wat cynisch. En toen kwamen de waterwerken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141901633
Ik ken genoeg gelovigen die niet hypocriet of opdringerig zijn gelukkig ^O^
compact en kleverig.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:26:21 #69
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901644
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

En alleen daarom al zou ik niet naar de hemel willen. Zit je na je dood ook nog met die huilerds opgescheept. Dank je feestelijk.

Overigens denk ik dat een groot deel van de gelovigen ook de hemel niet in komt :'). Hypocriete lui, vaak.
ik heb naast een gerformeerde school gewerkt
je kent het wel meiden in rokken etc
in de pauze kwamen ze vaak bij ons dingen doen die god echt niet zou kunnen waarderen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_141901647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat deed zij dus ook. En toen werd ik wat cynisch. En toen kwamen de waterwerken.
o nee, als het zo diep zit, dan laat ik t er gewoon bij :')
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:26:53 #71
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141901680
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken genoeg gelovigen die niet hypocriet of opdringerig zijn gelukkig ^O^
Ook dit :Y

Ik heb respect voor mensen die geloven, zolang de mensen die geloven respect hebben voor het feit dat ik niet geloof :)
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141901708
Ach, je hebt gelovigen en je hebt mensen die zo opgevoed zijn en er nooit zelf voor hebben gekozen. Die neem ik het niet kwalijk dat ze zich ook niet aan de regeltjes houden.
pi_141901731
Ik sprak iemand die haar zoontje thuis onderwijst.
Zij gaf aan dat ze het soms lastig vindt om daarover te praten, omdat er zoveel mensen zijn die daar vooroordelen over hebben.
Ik kan me ook voorstellen dat dat bij geloven in n God soms lastig is.
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:28:47 #74
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901751
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o nee, als het zo diep zit, dan laat ik t er gewoon bij :')
Het kwam nogal onverwachts :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:29:21 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901780
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken genoeg gelovigen die niet hypocriet of opdringerig zijn gelukkig ^O^
Mwa... De gematigd gelovigen zijn echt heel goed te doen. Het zijn vaak de streng gelovigen...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:29:42 #76
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901799
mijn ouders hebben zwaar gelovige mensen naast hun wonen
super vriendelijke mensen die ook niemand lastig vallen met hun geloof
dus het kan ook wel anders inderdaad
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:30:31 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901833
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik sprak iemand die haar zoontje thuis onderwijst.
Zij gaf aan dat ze het soms lastig vindt om daarover te praten, omdat er zoveel mensen zijn die daar vooroordelen over hebben.
Ik kan me ook voorstellen dat dat bij geloven in n God soms lastig is.
Alleen al om het sociale aspect zou ik daar zelf niet voor kiezen. Maar ik heb er verder geen problemen mee of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:31:36 #78
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901886
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik sprak iemand die haar zoontje thuis onderwijst.
Zij gaf aan dat ze het soms lastig vindt om daarover te praten, omdat er zoveel mensen zijn die daar vooroordelen over hebben.
Ik kan me ook voorstellen dat dat bij geloven in n God soms lastig is.
mag dat zomaar of hoe werkt dat hier in nederland als je thuis les geeft
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:32:14 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901908
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef Giertje het volgende:

[..]

mag dat zomaar of hoe werkt dat hier in nederland als je thuis les geeft
Onder bepaalde voorwaarden. Vanwege geloofsovertuiging mag het. Er mag heel veel wegens geloofsovertuiging :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:32:47 #80
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901932
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Onder bepaalde voorwaarden. Vanwege geloofsovertuiging mag het. Er mag heel veel wegens geloofsovertuiging :').
mja soms zelfs iets teveel in mijn optiek maar goed
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:33:02 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901949
Hmmmm, ene Dude232 vindt mijn fobo erg leuk, blijkbaar :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:33:40 #82
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141901975
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm, ene Dude232 vindt mijn fobo erg leuk, blijkbaar :').
je hebt een stalker :P
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:33:51 #83
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141901989
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm, ene Dude232 vindt mijn fobo erg leuk, blijkbaar :').
Bij mij ene Zuidplasboy en List-O-Anarchy :')
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:33:52 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141901990
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef Giertje het volgende:

[..]

mja soms zelfs iets teveel in mijn optiek maar goed
Thuisscholing kan ik nog in komen, maar zo is er ook een groep gelovigen dat geen zorgverzekering heeft. Tenminste, dat is op een andere manier geregeld. Gaat ook nergens over :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:34:13 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141902002
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Bij mij ene Zuidplasboy en List-O-Anarchy :')
Vooral die eerste klinkt als een keeper :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:34:38 #86
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141902013
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vooral die eerste klinkt als een keeper :').
Echt he :')
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:34:49 #87
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141902021
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Thuisscholing kan ik nog in komen, maar zo is er ook een groep gelovigen dat geen zorgverzekering heeft. Tenminste, dat is op een andere manier geregeld. Gaat ook nergens over :').
klopt dat is in de bijbel gordel heel erg
maar hun betalen dan een ander soort belasting geloof ik
ik heb dat ooit wel eens uitgezocht
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:35:32 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141902050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef Giertje het volgende:

[..]

klopt dat is in de bijbel gordel heel erg
maar hun betalen dan een ander soort belasting geloof ik
ik heb dat ooit wel eens uitgezocht
Ja, klopt. Dus uiteindelijk maakt het geen verschil. Behalve dan dat het omslachtig moet, enkel omdat ze geloven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:36:52 #89
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141902096
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, klopt. Dus uiteindelijk maakt het geen verschil. Behalve dan dat het omslachtig moet, enkel omdat ze geloven.
ach nou ja als het zo voor hun werkt dan is het wat mij betreft wel best
ik zat een tijdje terug op tv te kijken naar een docu over de amish
dat is helemaal over de top apart
maar ook wel sneu die dochter werd gewoon verstoten door der familie
omdat ze geen amish wou zijn
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:37:30 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141902120
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:36 schreef Giertje het volgende:

[..]

ach nou ja als het zo voor hun werkt dan is het wat mij betreft wel best
ik zat een tijdje terug op tv te kijken naar een docu over de amish
dat is helemaal over de top apart
maar ook wel sneu die dochter werd gewoon verstoten door der familie
omdat ze geen amish wou zijn
Ja, die lui zijn knetterhard.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:38:03 #91
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141902155
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, die lui zijn knetterhard.
klopt ik vond het ergens wel zielig voor der
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:41:15 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141902321
Gewoon afschaffen religie, nummer 1 oorzaak van veel ellende.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:42:54 #93
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141902400
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon afschaffen religie, nummer 1 oorzaak van veel ellende.
Omdat er extremistische idioten zijn hoef je nog niet religie in zijn geheel te gaan afschaffen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:43:29 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141902426
Knollen voeren :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2014 @ 20:45:09 #95
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141902494
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
Knollen voeren :W.
bye :W
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:47:51 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141902605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat er extremistische idioten zijn hoef je nog niet religie in zijn geheel te gaan afschaffen.
Als het duizenden levens spaart zou de keuze voor mij makkelijk zijn.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:48:53 #97
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_141902657
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als het duizenden levens spaart zou de keuze voor mij makkelijk zijn.
Dan kun je beter de mensheid an sich afschaffen :')
Als er geen religie is, vinden mensen wel iets anders om het over oneens te zijn :)
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_141902851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Onder bepaalde voorwaarden. Vanwege geloofsovertuiging mag het. Er mag heel veel wegens geloofsovertuiging :').
ze zijn niet gelovig ;)
compact en kleverig.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:55:55 #99
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_141902928
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:00:14 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141903057
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Dan kun je beter de mensheid an sich afschaffen :')
Als er geen religie is, vinden mensen wel iets anders om het over oneens te zijn :)
Dat zou ook niet eens een verkeerd idee zijn nee, allicht een beetje extreem maar goed. Uiteindelijk nuken we de boel toch wel kapot hier, kan je gewoon op wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')