SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!How can I make this topic about me?
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, stok ligt op een droog plekje en ik ben weer onderweg naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Maringo het volgende:
Voorbereid op mogelijke stortbui en komende stokken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek dan maar gelijk mijn lelijke plakbende eraf
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als ik hem heb, zal ik dat doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trek dan maar gelijk mijn lelijke plakbende eraf
Jep.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:10 schreef Maringo het volgende:
Je hebt de sleutel in de brievenbus gedaan?
Gelukkig zit de stok niet vast met een slotquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Rijnsburg rijden om gezeur of een boete te riskeren.
quote:Het spoorbedrijf heeft 55 bussen ingezet om passagiers naar de luchthaven te vervoeren. Helemaal soepel verloopt dat echter niet, omdat het door de afsluiting van de A4 extra druk is op omliggende wegen. "We moeten het vooral hebben van ons aangepaste reisadvies. Schiphol is bereikbaar, maar mensen moeten omreizen, extra overstappen en het duurt allemaal langer", zegt een woordvoerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klaar.![]()
Nee, het is een gleuf aan één kant van het hout, over de gehele lengte van de balk. Het enige wat het een gat maakt, is het strakgetrokken tape er overheen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus eventueel zit er een gat in om een slot door te doen, kwestie van even doorprikken?
Jullie hebben trouwens dezelfde keukentafel.
Het zou wel een bak zijn...Amerikaanse toestanden, waarop we op afstand de dief volgen en ambushen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Dat probleem ook weer opgelost
Met GPS dit keer?
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Dat probleem ook weer opgelost
Met GPS dit keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | # top 10 aantal verplaatsingen sinds 1 januari 2012. Maringo 20 zwarte_hand 11 Puala 9 kanovinnie 9 t-i-m 7 Nattekat 7 picodealion 6 m1st1g 6 gebrokenglas 5 Bart 5 TARAraboemdijee 5 NoBody122 5 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | # top 10 aantal verplaatsingen per kalenderjaar Broertie 2010 18 nijnja 2010 18 nijnja 2009 17 babybel 2009 15 babybel 2010 13 boertie 2010 12 zwarte_hand 2010 10 zwarte_hand 2011 10 Broertie 2009 8 JJH 2010 8 Maringo 2012 8 |
Nu al mijn stok slopen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:54 schreef Maringo het volgende:
Die gleuf had je beter kunnen opvullen, katje... Ik greep de stok en mn duim ging er meteen doorheen.
Die spreadsheet is ook nog niet bijgewerkt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:08 schreef Maringo het volgende:
Oh, ik zie wel dat ik de laatste verplaatsingen er nog moet inzetten.
Eerst ff de stok wegbrengen, komt dat daarna wel weer.
Ik had hem dan ook wel precies goed te pakken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu al mijn stok slopen?
Misschien had ik een waarschuwing moeten geven
Die heeft voor mij dan ook geen belang meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die spreadsheet is ook nog niet bijgewerkt.
Vind het lekkerder zoeken dan die sitequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die heeft voor mij dan ook geen belang meer.
Wat vind je er makkelijker aan dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind het lekkerder zoeken dan die site
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:36 schreef Maringo het volgende:
Verplaatsingen op de site bijgewerkt, en subrondes toegevoegd.
Extra leuk als de stokzoeker geen internet-abbo heeft en ter plaatste de stok niet kan vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso geen pinpoints meer, als je het niet kan vinden dm je maar.
Thuis op streetview bedoel ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Extra leuk als de stokzoeker geen internet-abbo heeft en ter plaatste de stok niet kan vinden.
Het bord staat wel op Streetview.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Barreltje het volgende:
juist.. ik wil em best op halen om em morgen een flinke slinger te geven ( richting friesland) , MAAR ik kan de pinpoint niet vinden
dus
voor de oranje fans: het streetview mannete is in oranje
en de meeste grenzen lijken geen bord te hebben![]()
Kwestie van vertrouwen. Maar of je mij moet vertrouwen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:47 schreef Barreltje het volgende:
de stok is nog netjes ingepakt..
en nu weet maringo met z'n GPS tracker waar ik woon![]()
Kwestie van de stok niet eerst mee naar huis nemen maar direct naar de nieuwe lokatie.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwestie van vertrouwen. Maar of je mij moet vertrouwen...
Honselersdijk was op ff Nieuwe Tuinen, vlakbij de Endeldijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aangezien hij nu opgehaald is uit beide plaatsen, kan ik de pinpoints hebben van Rijnsburg en Honselersdijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarna werd ie nog even in dezelfde gemeente neer gelegd,
met een WK tintje![]()
![]()
omgevingsfoto
de stok ligt naast het straatnaambordje wat tegenover het plaatsnaam bordje ligt.
let op er ligt wat gras over heen
good luck!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
+ Geld terug bij vertraging.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Meh, die dagkaart is nu dus officieel neit meer geldig (even wat navraag gedaan)... ik kan hooguit de helft van het aankoopbedrag terugkrijgen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef Barreltje het volgende:
zo..
de fokstok ging vandaag even bootjes kijken..Was het nog wat, die Tall Ships Races?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarna werd ie nog even in dezelfde gemeente neer gelegd,
met een WK tintje![]()
![]()
[ afbeelding ]
omgevingsfoto
[ afbeelding ]
de stok ligt naast het straatnaambordje wat tegenover het plaatsnaam bordje ligt.
let op er ligt wat gras over heen
good luck!Tevens -purist.
Anders scroll je eens een beetje naar boven toe?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:24 schreef FastFox91 het volgende:
Ligt die nog in Honselersdijk? (al een week?)
'k verbaas mij meer dat die er al bijna een week ligt of ik mis iets.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Anders scroll je eens een beetje naar boven toe?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
125 km op de teller maar ik kan hem niet vinden... ik ben wel bij het goede plaatsnaambord maar ik zie hem ool niet onder het gras
Jup, dat dus. Als het spel stil ligt voor een paar dagen/weekje dan kun je er donders op zeggen dat die verdwenen is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:47 schreef CookieSlikker het volgende:
Ach ja. Telkens als die een week ligt is die weg.
Of toch het spel evolueren naar een Sleutel spel, virtuele stok of iets totaal anders? Geocachen ala Fok ofzo. Alleen maar Coördinaten en that's it ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, dat dus. Als het spel stil ligt voor een paar dagen/weekje dan kun je er donders op zeggen dat die verdwenen is.
Misschien toch spel even stil leggen?
Met een virtuele stok haak ik af. En vast niet als enige.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Met een virtuele stok heb je dit gekloot niet.
En voor hoelang dan? Met de kans dat dit spelletje definitief afgelopen is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, dat dus. Als het spel stil ligt voor een paar dagen/weekje dan kun je er donders op zeggen dat die verdwenen is.
Misschien toch spel even stil leggen?
Sleutelbord in DM is lang geleden naar een doos met afgekeurde ideeën verbannen. Toch is dat het enige wat we nu nog kunnen doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:14 schreef tailfox het volgende:
Op naar ronde 10. Als we nu is een cijferslot op zetten die door gePM'd word?
een sleutel in de buurt werkt ook niet. Wat mis wel zou kunnen is een 3e partij waar je het wachtwoord zou kunnen krijgen. (bijvoorbeeld een website die je fok user name nodig heeft)weet je ook wie hem als laatste hadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sleutelbord in DM is lang geleden naar een doos met afgekeurde ideeën verbannen. Toch is dat het enige wat we nu nog kunnen doen.
Zoiets ja. Net als KolonelBroodje vantevoren aankondigde het ding te halen, dan de code PMmen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:14 schreef tailfox het volgende:
Op naar ronde 10. Als we nu is een cijferslot op zetten die door gePM'd word?
Geen idee, hoewel tussen ronde 2 en 3 ook aardig wat tijd zit (meer dan een jaar)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En voor hoelang dan? Met de kans dat dit spelletje definitief afgelopen is.
Zo was het 'raad de straat' topic ook best leuk maar ineens stopte het en ligt het al jaren stil.
Niet gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:21 schreef Buurpoes het volgende:
Op naar de volgende stok.
Was er nog mail, trouwens?
Perenijsjequote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Maringo het volgende:
Tape wat sateprikkers/lucifers/oud hout om elkaar en leg die ergens in of bij een plaatsnaambord. Niet moeilijk doen met sloten, iedereen kan wel iets van hout fabriceren. KolonelBroodje is bij het bord geweest, foto is gemaakt, lijkt me reëel als hij iets maakt en ergens neerlegt. De reis heeft ie sowieso gemaakt.
Is goed ik heb even snel wat in elkaar geflanst, het is misschien niet zo heel prachtig maar nu kan iedereen die de stok na mij heeft de stok mooi versieren o.i.d.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Maringo het volgende:
Tape wat sateprikkers/lucifers/oud hout om elkaar en leg die ergens in of bij een plaatsnaambord. Niet moeilijk doen met sloten, iedereen kan wel iets van hout fabriceren. KolonelBroodje is bij het bord geweest, foto is gemaakt, lijkt me reëel als hij iets maakt en ergens neerlegt. De reis heeft ie sowieso gemaakt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Is goed ik heb even snel wat in elkaar geflanst, het is misschien niet zo heel prachtig maar nu kan iedereen die de stok na mij heeft de stok mooi versieren o.i.d.
Dit is de nieuwe stok geworden:
[ afbeelding ]Lekker snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier nog een bouwpakket liggen indien nodig
100.000 katjes
Fuck the EBU!
als we zo gewoon het spel doen als stok weg is mag je een nieuwe maken en weg leggen (wel posten). Dan gaat spel door. Is het de lol eraf voor andere mensen. Wat willen we nogmeerquote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Maringo het volgende:
Dat dat jatten ophoudt.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
als we zo gewoon het spel doen als stok weg is mag je een nieuwe maken en weg leggen (wel posten). Dan gaat spel door. Is het de lol eraf voor andere mensen. Wat willen we nogmeer
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Is goed ik heb even snel wat in elkaar geflanst, het is misschien niet zo heel prachtig maar nu kan iedereen die de stok na mij heeft de stok mooi versieren o.i.d.
Dit is de nieuwe stok geworden:
[ afbeelding ]Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik (onder voorbehoud)quote:Op zondag 13 juli 2014 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dat jatten ophoudt.
Wildervank is niet te ver weg... Als niemand deze pakt neem ik 'm van de week wel...
Een oldtimerquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef nijnja het volgende:
Dat slot was het juist! Het zoeken naar een extra verstopplek voor de sleutel en die dan net kut leggen dat het je nog wat moeite kost ook!
Good ol' days
Vervelend, zijn het bekende lui die de stok kapen of is het steeds iets/iemand anders?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een oldtimer
Het slot komt wel weer terug, als die verdwijningen eindelijk ophouden
Vroegâh hadden de mensen ook ballen om te zeggen wie het was die dat deed en doorgaans ook de reden erbij. Nu zijn er al een aantal stokken gejat en we hebben niks van de echte jatter gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vervelend, zijn het bekende lui die de stok kapen of is het steeds iets/iemand anders?
Vroegâh weet ik dat een SC (ik meen VBL) ook wel eens liep te kutten met de stok.
Ik vond dat een leuk onderdeel maar niet essentieel. Als het spelletje zonder slot gewoon weer door kan gaan dan maak ik graag die opoffering in elk geval.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef nijnja het volgende:
Dat slot was het juist! Het zoeken naar een extra verstopplek voor de sleutel en die dan net kut leggen dat het je nog wat moeite kost ook!
Good ol' days
Essentieel is het wel, als er iemand is die de stok niet goed verborgen heeft dan is ie zo weg. Dat kan zomaar met de vorige zijn gebeurd, in plaats van de gebruikelijke stoknapper.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond dat een leuk onderdeel maar niet essentieel. Als het spelletje zonder slot gewoon weer door kan gaan dan maak ik graag die opoffering in elk geval.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Essentieel is het wel, als er iemand is die de stok niet goed verborgen heeft dan is ie zo weg. Dat kan zomaar met de vorige zijn gebeurd, in plaats van de gebruikelijke stoknapper.
Nog van plan iets te gaan doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dat jatten ophoudt.
Wildervank is niet te ver weg... Als niemand deze pakt neem ik 'm van de week wel...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer terug in de stad met de stok Ik ga hem nu naar zijn nieuwe plekje brengen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer terug in de stad met de stok Ik ga hem nu naar zijn nieuwe plekje brengen.
Ik had het aangekondigd en was nog flink wat later weg dan de bedoeling ook. Sorry..quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
shit... sta nu bij de boom....
nouja pech....
mooie omgeving wel. rustig naar huis nu, raampjes open, muziekje.. t is mooi weer
SPOILER: Foto's etcOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Nu heb je een herkansingquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
't Had het even vantevoren moeten checken. Ik zat op mijn werk en ik kan het niet maken op mijn werk te gaan FOK!ken. Dus achnouja.
Jawel hoor. Ik heb m wel kunnen vinden. 't niet in Groningen zelf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Google maps erkent die plaats niet
Ging meer om wat ie me nu laat zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb m wel kunnen vinden. 't niet in Groningen zelf.
Ga je nog op pad?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
ow... Dat kwartje viel niet... tijd voor weekend.
Nee toch?quote:
Het is echt een uithoek, dus vraag het me ergens afquote:
Vakantietijd helpt niet meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee toch?
Heb nog geen gelegenheid gehad die kant op te gaan. Morgen dan... (wel slag om arm enzo!).
Ik heb alleen nog geen nieuwe lokatie in gedachten. Maar dat komt wel.
Krijg trouwens wel het idee dat er niet zoveel mensen (meer) meedoen.
Ik wacht tot ie weer wat centraler ligt... Maar mijn enthousiasme is wel wat geluwd door de onderbrekingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee toch?
Heb nog geen gelegenheid gehad die kant op te gaan. Morgen dan... (wel slag om arm enzo!).
Ik heb alleen nog geen nieuwe lokatie in gedachten. Maar dat komt wel.
Krijg trouwens wel het idee dat er niet zoveel mensen (meer) meedoen.
Hier precies zo... Maar als hij weer wat centraler ligt, dan doe ik net zo graag weer mee hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wacht tot ie weer wat centraler ligt... Maar mijn enthousiasme is wel wat geluwd door de onderbrekingen.
Yay!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Praat me niet over de rit.![]()
Mijn navigatieapparaat bleek warempel de lokatie niet te kennen, dus dat viel ff tegen. Op het laatst Google Maps opgestart op de mobiele telefoon... En die stuurde me, via Hornhuizen (?) uiteindelijk naar een doodlopende boerenweg (de Douwensterweg) met kuilen van 30cm. Dat ging echt niet. Dus weer achteruit terug. Toen hield het mobieltje het ineens voor gezien, en weigerde verder te navigeren. Vervolgens dus bij de terugrit misgereden, en kwam klem te zitten ergens in een woonwijk... De schaamte voorbij: verdwalen in Leens.![]()
Maar goed, uiteindelijk weer op de N361 terechtgekomen, richting Wehe-Den Hoorn en toen ging het bijna in 1 keer.
Achteraf gezien had het veel sneller gekund. Had bij Warfhuizen linksaf moeten slaan. Volgende keer ga ik van te voren de boel uitstippelen en uitprinten, in plaats van deze "op-hoop-van-zegen".
Dus de stok ligt nu achterin de auto, moet nu een nieuwe leuke lokatie zoeken. Eerlijk gezegd weet ik niet of me dat morgen al lukt, perhaps vrijdag.
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
ligt weer op een nieuwe lokatie. hopelijk gaat het goed. vanmiddag de foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
Wilde 'm eerst ergens bij Raalte droppen maar kon zo snel geen goede plek vinden. Stond ook een beetje op tijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Ah balen, niet op de route.
Deventer deel 100?
Mijn dagkaart kan ik volgens mij niet meer gebrokenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilde 'm eerst ergens bij Raalte droppen maar kon zo snel geen goede plek vinden. Stond ook een beetje op tijd.
Maarum: Deventer heeft een station.... En het is toch k**weer, dus in de tuin liggen zonnen enzo komt er toch niet van de komende dagen.
Ook te ver uit zijn buurt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:10 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Kun je die persoon waar je het over had niet vragen of hij/zij hem weer komt brengen ?
We moeten misschien weer wat mensen sprokkelen, ik heb het idee dat we met slechts een handjevol over zijn...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke verplaatsing, en dan te bedenken dat Deventer ooit het centrum was van FOK!stok-activiteit
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We moeten misschien weer wat mensen sprokkelen, ik heb het idee dat we met slechts een handjevol over zijn...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga morgen eens een mooi kaartje maken voor in de OP, waarin duidelijk wordt of dat wel echt waar is.
Als iedereen dan een pm wilt sturen met gegevens zoals maximale afstand die altijd kan worden afgelegd of incidenteel en dat soort info kan dat nog een mooi kaartje worden.
Nee hoor, al stuur je een lelijke paint vind ik het nog prima.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]dan moet ik melden waar ik woon & werk.
dan had ie sowieso mee gegaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Deventer is toch behoorlijk 'centraal'; in elk geval dichter bij de gemiddelde FOK!ker dan het verre Groningen.
Ik moest vanuit Deventer terug naar Zwolle, ik had 'm ook daar ergens kunnen droppen misschien.
Dit ja. Voornamelijk Noord-Nederland. Af en toe zit ik ook in Amsterdam of Den Haag. Dat zouden mooie gelegenheden zijn voor forse verplaatsingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tenzij ik echt ergens moet zijn (een rit naar weet ik veel waar waar ik toevallig de stok kan oppikken) ben ik alleen actief in Groningen, Friesland en Drenthe.
Dat is groenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:06 schreef Barreltje het volgende:
Is dat lichtblauw te bereiken gemeentes per trein??
en specifieker dan wat je gekregen hebt van mij gaat het niet worden
Hé, een lotgenootquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:13 schreef nofxtbr het volgende:
Regio Haarlem, ben afhankelijk van fiets maar bijna studenten ov
Zuid-Holland plus aangrenzende gemeentes in Utrecht en NH.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even een mooi voorbeeldje, laat het duidelijk zijn dat dit enkel mijn reisafstanden betreft
Hoe specifieker iedereen is, hoe betrouwbaarder dit kaartje wordt
LIMBURG!!quote:Op zondag 27 juli 2014 09:01 schreef Cat22 het volgende:
Als iemand me een pinpoint PMt dan pik ik hem later vandaag wel op.
Mits jullie een verplaatsing naar Limburg zien zitten.
Een overlapping!quote:Op zondag 27 juli 2014 08:50 schreef Meike26 het volgende:
Wat mij betreft een beetje de driehoek tussen Woerden, Houten en Hilversum. Eventueel misschien ongeveer ook een stukje Ede, Lunteren en Amersfoort.
Limburgquote:
quote:
Als ik toevallig ergens heen ga, haal of leg ik hem ook buiten mn gebied. Zo laatst in Waalre, eerder al in Zundert en Zwarte Kat.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:53 schreef CookieSlikker het volgende:
Iedereen Haarlem straks(Ik)
Koelkast reist gewoon het hele land door als die zin heeft.
Speciaal voor jou....quote:Op zondag 27 juli 2014 15:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon totaal gemist waar ie lag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hem wil ophalen: post hier even en PM me voor de exacte locatie
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:48 schreef ActualFantasy het volgende:
Buurpoes vond pas de Fokstok terug die ze tijdje terug verstopt had...Volgende keer wel beter inwikkelen met tape. Hier waren de pissenbedden goed aan begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou....Hmm, die ligt niet op brommer-afstand van huize buurpoes... Ik laat de eer aan iemand anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hem wil ophalen: post hier even en PM me voor de exacte locatieProfessioneel gifmenger.
Alles is te brommeren.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, die ligt niet op brommer-afstand van huize buurpoes... Ik laat de eer aan iemand anders.
Dan ben ik onderweg richting Spa en rij ik dus door Weert.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is er 23 augustus in Limburg? En begrijp ik dat de Bosch en Duin verdwijning weer teruggevonden is?
Euh...deze stok is 'iets' anders van vorm en formaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is er 23 augustus in Limburg? En begrijp ik dat de Bosch en Duin verdwijning weer teruggevonden is?
Dat is serieus nog geen 3 kilometer omrijden.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik onderweg richting Spa en rij ik dus door Weert.
Dat was een grapje
En het liefst door iemand die hem ook wel weer weglegd.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoop dat de stok sneller opgepikt is dan 23 augustus pas.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef Prowl het volgende:
En geplaatst![]()
Fok!stok + eendje :
[ afbeelding ]
Bord waar de stok aan hangt:
[ afbeelding ]
Hier ligt de sleutel in:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:32 schreef Prowl het volgende:
Goh, op de exact zelfde locatie had ik hem ook ooit neergelegd
[..]
Ik stem voor een verplaatsing naar 5 oktober...quote:Op maandag 28 juli 2014 22:25 schreef CookieSlikker het volgende:
23 augustus is een meeting dag hier
Yep.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:26 schreef Maringo het volgende:
Moest ie op 23 augustus niet in Hoorn liggen?
ik ga pas de 26e aug weer die kant opquote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:26 schreef Maringo het volgende:
Moest ie op 23 augustus niet in Hoorn liggen?
Ik zat niet op te lettenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Euh...deze stok is 'iets' anders van vorm en formaat.
We hebben al genoeg meren in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker
Dan moet er ook nog een meer gepland worden als er animo is
Ohquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
We hebben al genoeg meren in Nederland hoor.
Goed idee. Ik kan alleen niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Dan maar een meet in plaats daarvan?
Daarom ook mijn voorstel om het naar 5 oktober te verplaatsenquote:
Ik ook, maar niet in Spa.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ook mijn voorstel om het naar 5 oktober te verplaatsen
Ik zit op de bewuste datum in België
Langeafstandsgerommel, meer niet.quote:
Omgeving Arnhem, dat sowieso. Even kijken of ik nog een leuk plekkie kan bedenken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef tailfox het volgende:
Waar zal de stok komen. U leest het morgen
de stok komt dichterbijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Omgeving Arnhem, dat sowieso. Even kijken of ik nog een leuk plekkie kan bedenken.
Leidenquote:
Dan moet je 'rond Arnhem' wel heel ruim nemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden
Of nog beter: Rond Rijnwoude, fietst fijner dan door de binnenstad of die windtunnel richting katwijk
Heb nergens iets over de staal van die cirkel gelezenquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet je 'rond Arnhem' wel heel ruim nemen.
Die was van goede kwaliteit, niemand kwam er meer doorheen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nergens iets over de staal van die cirkel gelezen
Wat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die was van goede kwaliteit, niemand kwam er meer doorheen.
cirkel is zo groot als de stok drager vind.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nergens iets over de staal van die cirkel gelezen
Jij verdenkt hem ook al?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:12 schreef picodealion het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag nog wel tijd heb om even te spieken of zwarte_hand de stok niet stiekem al heeft gejat.
Iedereen verdenkt toch eigenlijk stiekem hem? Het steel-gedoe begon na die ruzie rondom hem en zijn vertrek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij verdenkt hem ook al?
Hoop dat ie mijn Action-stok een eervolle begrafenis heeft gegeven
nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iedereen verdenkt toch eigenlijk stiekem hem? Het steel-gedoe begon na die ruzie rondom hem en zijn vertrek.
Jij bent je eigen vader?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:10 schreef tailfox het volgende:
Ik (mijn vader) is volgende week in de buurt van arhnem. Als die dan nog niet verplaatst is.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iedereen verdenkt toch eigenlijk stiekem hem? Het steel-gedoe begon na die ruzie rondom hem en zijn vertrek.
+2quote:
Maarre, het gaat toch om genoeg ja en misschien om een meet te organiseren? Dat zijn er al 11.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:
18 stemmen? Wist niet dat we met zo veel waren
Dit topic heeft 211 lurkers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:
18 stemmen? Wist niet dat we met zo veel waren
7.5, niet iedereen van misschien gaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maarre, het gaat toch om genoeg ja en misschien om een meet te organiseren? Dat zijn er al 11.
Houd je muis maar eens boven de TT.quote:
Jij hebt het verzonnen.. Wat is het plan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
7.5, niet iedereen van misschien gaat
Voor mij hangt het vooral af van wie er komen en wat het plan is...
Mijn mobiel heeft geen muis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Houd je muis maar eens boven de TT.
[ afbeelding ]
Als iedereen even iets voorstelt kan ik poll 2 makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij hebt het verzonnen.. Wat is het plan?
http://www.meeting-manager.nl/quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iedereen even iets voorstelt kan ik poll 2 maken
Een meet is nooit mijn idee geweest, ik breng het enkel op gang nu
Oh het was geen hint dat men 'm moest halen hoor, ik heb al een PM ontvangen inmiddels van een geinteresseerde. Ik heb toevallig net nog even een motorrit gemaakt en besloten de stok maar even te checken, die blijkt daadwerkelijk nog in Pannerden te liggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Allemaal afgeleid!Een stokmeet!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh het was geen hint dat men 'm moest halen hoor, ik heb al een PM ontvangen inmiddels van een geinteresseerde. Ik heb toevallig net nog even een motorrit gemaakt en besloten de stok maar even te checken, die blijkt daadwerkelijk nog in Pannerden te liggen
Weet jij nu al waar ie over twee maanden ligt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Stok-bewaking!
En als we de meet nou eens doen WAAR de stok op dat moment ligt...dichtstbijzijnde kroeg ofzo?
Centrale locatie in Leiden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Weet jij nu al waar ie over twee maanden ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |