Thuis op streetview bedoel ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Extra leuk als de stokzoeker geen internet-abbo heeft en ter plaatste de stok niet kan vinden.
Het bord staat wel op Streetview.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Barreltje het volgende:
juist.. ik wil em best op halen om em morgen een flinke slinger te geven ( richting friesland) , MAAR ik kan de pinpoint niet vinden
dus
voor de oranje fans: het streetview mannete is in oranje
en de meeste grenzen lijken geen bord te hebben![]()
Kwestie van vertrouwen. Maar of je mij moet vertrouwen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:47 schreef Barreltje het volgende:
de stok is nog netjes ingepakt..
en nu weet maringo met z'n GPS tracker waar ik woon![]()
Kwestie van de stok niet eerst mee naar huis nemen maar direct naar de nieuwe lokatie.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwestie van vertrouwen. Maar of je mij moet vertrouwen...
Honselersdijk was op ff Nieuwe Tuinen, vlakbij de Endeldijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aangezien hij nu opgehaald is uit beide plaatsen, kan ik de pinpoints hebben van Rijnsburg en Honselersdijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarna werd ie nog even in dezelfde gemeente neer gelegd,
met een WK tintje![]()
![]()
omgevingsfoto
de stok ligt naast het straatnaambordje wat tegenover het plaatsnaam bordje ligt.
let op er ligt wat gras over heen
good luck!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
+ Geld terug bij vertraging.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Meh, die dagkaart is nu dus officieel neit meer geldig (even wat navraag gedaan)... ik kan hooguit de helft van het aankoopbedrag terugkrijgen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef Barreltje het volgende:
zo..
de fokstok ging vandaag even bootjes kijken..Was het nog wat, die Tall Ships Races?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarna werd ie nog even in dezelfde gemeente neer gelegd,
met een WK tintje![]()
![]()
[ afbeelding ]
omgevingsfoto
[ afbeelding ]
de stok ligt naast het straatnaambordje wat tegenover het plaatsnaam bordje ligt.
let op er ligt wat gras over heen
good luck!Tevens -purist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |