Omgeving Arnhem, dat sowieso. Even kijken of ik nog een leuk plekkie kan bedenken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef tailfox het volgende:
Waar zal de stok komen. U leest het morgen
de stok komt dichterbijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Omgeving Arnhem, dat sowieso. Even kijken of ik nog een leuk plekkie kan bedenken.
Leidenquote:
Dan moet je 'rond Arnhem' wel heel ruim nemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden
Of nog beter: Rond Rijnwoude, fietst fijner dan door de binnenstad of die windtunnel richting katwijk
Heb nergens iets over de staal van die cirkel gelezenquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet je 'rond Arnhem' wel heel ruim nemen.
Die was van goede kwaliteit, niemand kwam er meer doorheen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nergens iets over de staal van die cirkel gelezen
Wat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die was van goede kwaliteit, niemand kwam er meer doorheen.
cirkel is zo groot als de stok drager vind.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nergens iets over de staal van die cirkel gelezen
Jij verdenkt hem ook al?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:12 schreef picodealion het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag nog wel tijd heb om even te spieken of zwarte_hand de stok niet stiekem al heeft gejat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |