Speciaal voor jou....quote:Op zondag 27 juli 2014 15:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon totaal gemist waar ie lag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hem wil ophalen: post hier even en PM me voor de exacte locatie
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:48 schreef ActualFantasy het volgende:
Buurpoes vond pas de Fokstok terug die ze tijdje terug verstopt had...Volgende keer wel beter inwikkelen met tape. Hier waren de pissenbedden goed aan begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou....Hmm, die ligt niet op brommer-afstand van huize buurpoes... Ik laat de eer aan iemand anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hem wil ophalen: post hier even en PM me voor de exacte locatieProfessioneel gifmenger.
Alles is te brommeren.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, die ligt niet op brommer-afstand van huize buurpoes... Ik laat de eer aan iemand anders.
Dan ben ik onderweg richting Spa en rij ik dus door Weert.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is er 23 augustus in Limburg? En begrijp ik dat de Bosch en Duin verdwijning weer teruggevonden is?
Euh...deze stok is 'iets' anders van vorm en formaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is er 23 augustus in Limburg? En begrijp ik dat de Bosch en Duin verdwijning weer teruggevonden is?
Dat is serieus nog geen 3 kilometer omrijden.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik onderweg richting Spa en rij ik dus door Weert.
Dat was een grapje
En het liefst door iemand die hem ook wel weer weglegd.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoop dat de stok sneller opgepikt is dan 23 augustus pas.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef Prowl het volgende:
En geplaatst![]()
Fok!stok + eendje :
[ afbeelding ]
Bord waar de stok aan hangt:
[ afbeelding ]
Hier ligt de sleutel in:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:32 schreef Prowl het volgende:
Goh, op de exact zelfde locatie had ik hem ook ooit neergelegd
[..]
Ik stem voor een verplaatsing naar 5 oktober...quote:Op maandag 28 juli 2014 22:25 schreef CookieSlikker het volgende:
23 augustus is een meeting dag hier
Yep.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:26 schreef Maringo het volgende:
Moest ie op 23 augustus niet in Hoorn liggen?
ik ga pas de 26e aug weer die kant opquote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:26 schreef Maringo het volgende:
Moest ie op 23 augustus niet in Hoorn liggen?
Ik zat niet op te lettenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Euh...deze stok is 'iets' anders van vorm en formaat.
We hebben al genoeg meren in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker
Dan moet er ook nog een meer gepland worden als er animo is
Ohquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
We hebben al genoeg meren in Nederland hoor.
Goed idee. Ik kan alleen niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Dan maar een meet in plaats daarvan?
Daarom ook mijn voorstel om het naar 5 oktober te verplaatsenquote:
Ik ook, maar niet in Spa.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ook mijn voorstel om het naar 5 oktober te verplaatsen
Ik zit op de bewuste datum in België
Langeafstandsgerommel, meer niet.quote:
Omgeving Arnhem, dat sowieso. Even kijken of ik nog een leuk plekkie kan bedenken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef tailfox het volgende:
Waar zal de stok komen. U leest het morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |