straks een update of het bord er stondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:55 schreef Broertie het volgende:
[..]
Noem mij een zeikerd, maar ik zie het bord [ afbeelding ] niet staan waar de sleutel in zou moeten zitten....
Ik blijf een beetje gezond wantrouwig....
Op zaterdag 2 januari 2010 23:29 schreef boertie het volgende:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:49 schreef boertie het volgende:
Dat vraag om foto's
Zeg, moet jij niet slapen, of andere dingen doen????quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef zwagertie het volgende:
zeg lieverds jullie mogen mijn bully ook wel lenen hoor. tank zit weer vol
de nacht is nog jongquote:Op zondag 3 januari 2010 00:02 schreef Broertie het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet slapen, of andere dingen doen????
das waar genoeg gehad en lekker ook nog nou dan ga ik maar ff maffen of zoquote:Op zondag 3 januari 2010 00:16 schreef Broertie het volgende:
Heb je nog niet genoeg gegeten? Er werd toch voor je gekookt?
Fok!stok SC Broertie bakt bakworst #1......quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef boertie het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een Fok!stok Slowchattopic
Truste, veel plezier en sop de boel niet onder.....quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef zwagertie het volgende:
[..]
das waar genoeg gehad en lekker ook nog nou dan ga ik maar ff maffen of zo
oh kijk dus hij lag er welquote:
kan dat kreng niet opgestuurd worden? Volgens mij mijdt iedereen Zeeland als het ff kan.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:19 schreef malse-sjanker het volgende:
Straks kapen de duitsers de fokstok in als hij nog vaker langs de grens ligt daar.
Doe 'm gewoon weer is lekker ergens langs de Noordzeekust ergens neerplempen aub.
En de foto's van de stalen stok geven me meer moed om die tankbestendige fok!stok weer in de running te krijgen, rijd er niemand toevallig van Oss richting provincie Zeeland ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
quote:Op zondag 27 december 2009 00:05 schreef Broertie het volgende:
Mocht de oudejaarsmeet niet wat worden, moeten we bij FOK!Stok door Nederland #100 toch wel echt even een meet organiseren...... Wat dacht je van het middelpunt van Nederland?
Even peilen welke reacties er zijn...
* Broertie legt vast een blocnote klaar om namen te noteren....
Misschien kunnen we daar de oude stok begraven en de nieuwe in gebruik nemen? Maken we er een plechtige ceremonie van, inclusief trompetgeschal....![]()
in huis leggen met 2 kids is geen goed idee met zo een gore stok.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef Broertie het volgende:
[..]
Waarom wil ik niet weten wat 'ie daar doet??
Is 'ie niet onderweg?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef Broertie het volgende:
Is de stok al gereherverplaatst? Ben benieuwd wat de volgende locatie is...
quote:
En we moeten het aantal verplaatsingen van ronde 5 3 overtreffenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:15 schreef boertie het volgende:
Deze post hier ook weer ff neerplempen. Misschien een idee om dit in de OP ze zetten?
[..]
Ah! Een edit.... Ik zat al een beetje vreemd te kijken... Maar qua hoeveelheid verplaatsingen zal dat toch wel lukken, toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:50 schreef Thijz het volgende:
[..]
En we moeten het aantal verplaatsingen van ronde 5 3 overtreffen
Maar nu weten we dat hij is opgehaald, omdat dat gemeld is.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:02 schreef zwarte_hand het volgende:
ja, ik had meteen al van die rare reactie en toen was ik nog niet eens thuis dus had ik de foto's nog niet kunnen plaatsen, maar dit bedoel ik nu met dat de regels veranderd zijn, en het maakt dus blijkbaar uit wie je bent en wie je kent op dit forum want nu wordt er niet zo panisch gereageerd.
Waarvan akte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |