dan had ie sowieso mee gegaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Deventer is toch behoorlijk 'centraal'; in elk geval dichter bij de gemiddelde FOK!ker dan het verre Groningen.
Ik moest vanuit Deventer terug naar Zwolle, ik had 'm ook daar ergens kunnen droppen misschien.
Dit ja. Voornamelijk Noord-Nederland. Af en toe zit ik ook in Amsterdam of Den Haag. Dat zouden mooie gelegenheden zijn voor forse verplaatsingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tenzij ik echt ergens moet zijn (een rit naar weet ik veel waar waar ik toevallig de stok kan oppikken) ben ik alleen actief in Groningen, Friesland en Drenthe.
Dat is groenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:06 schreef Barreltje het volgende:
Is dat lichtblauw te bereiken gemeentes per trein??
en specifieker dan wat je gekregen hebt van mij gaat het niet worden
Hé, een lotgenootquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:13 schreef nofxtbr het volgende:
Regio Haarlem, ben afhankelijk van fiets maar bijna studenten ov
Zuid-Holland plus aangrenzende gemeentes in Utrecht en NH.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even een mooi voorbeeldje, laat het duidelijk zijn dat dit enkel mijn reisafstanden betreft
Hoe specifieker iedereen is, hoe betrouwbaarder dit kaartje wordt
LIMBURG!!quote:Op zondag 27 juli 2014 09:01 schreef Cat22 het volgende:
Als iemand me een pinpoint PMt dan pik ik hem later vandaag wel op.
Mits jullie een verplaatsing naar Limburg zien zitten.
Een overlapping!quote:Op zondag 27 juli 2014 08:50 schreef Meike26 het volgende:
Wat mij betreft een beetje de driehoek tussen Woerden, Houten en Hilversum. Eventueel misschien ongeveer ook een stukje Ede, Lunteren en Amersfoort.
Limburgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |