quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer terug in de stad met de stok Ik ga hem nu naar zijn nieuwe plekje brengen.
Ik had het aangekondigd en was nog flink wat later weg dan de bedoeling ook. Sorry..quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
shit... sta nu bij de boom....
nouja pech....
mooie omgeving wel. rustig naar huis nu, raampjes open, muziekje.. t is mooi weer
SPOILER: Foto's etcOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Nu heb je een herkansingquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
't Had het even vantevoren moeten checken. Ik zat op mijn werk en ik kan het niet maken op mijn werk te gaan FOK!ken. Dus achnouja.
Jawel hoor. Ik heb m wel kunnen vinden. 't niet in Groningen zelf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Google maps erkent die plaats niet
Ging meer om wat ie me nu laat zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb m wel kunnen vinden. 't niet in Groningen zelf.
Ga je nog op pad?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
ow... Dat kwartje viel niet... tijd voor weekend.
Nee toch?quote:
Het is echt een uithoek, dus vraag het me ergens afquote:
Vakantietijd helpt niet meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee toch?
Heb nog geen gelegenheid gehad die kant op te gaan. Morgen dan... (wel slag om arm enzo!).
Ik heb alleen nog geen nieuwe lokatie in gedachten. Maar dat komt wel.
Krijg trouwens wel het idee dat er niet zoveel mensen (meer) meedoen.
Ik wacht tot ie weer wat centraler ligt... Maar mijn enthousiasme is wel wat geluwd door de onderbrekingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee toch?
Heb nog geen gelegenheid gehad die kant op te gaan. Morgen dan... (wel slag om arm enzo!).
Ik heb alleen nog geen nieuwe lokatie in gedachten. Maar dat komt wel.
Krijg trouwens wel het idee dat er niet zoveel mensen (meer) meedoen.
Hier precies zo... Maar als hij weer wat centraler ligt, dan doe ik net zo graag weer mee hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wacht tot ie weer wat centraler ligt... Maar mijn enthousiasme is wel wat geluwd door de onderbrekingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |