Perenijsjequote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Maringo het volgende:
Tape wat sateprikkers/lucifers/oud hout om elkaar en leg die ergens in of bij een plaatsnaambord. Niet moeilijk doen met sloten, iedereen kan wel iets van hout fabriceren. KolonelBroodje is bij het bord geweest, foto is gemaakt, lijkt me reëel als hij iets maakt en ergens neerlegt. De reis heeft ie sowieso gemaakt.
Is goed ik heb even snel wat in elkaar geflanst, het is misschien niet zo heel prachtig maar nu kan iedereen die de stok na mij heeft de stok mooi versieren o.i.d.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Maringo het volgende:
Tape wat sateprikkers/lucifers/oud hout om elkaar en leg die ergens in of bij een plaatsnaambord. Niet moeilijk doen met sloten, iedereen kan wel iets van hout fabriceren. KolonelBroodje is bij het bord geweest, foto is gemaakt, lijkt me reëel als hij iets maakt en ergens neerlegt. De reis heeft ie sowieso gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Is goed ik heb even snel wat in elkaar geflanst, het is misschien niet zo heel prachtig maar nu kan iedereen die de stok na mij heeft de stok mooi versieren o.i.d.
Dit is de nieuwe stok geworden:
[ afbeelding ]Lekker snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier nog een bouwpakket liggen indien nodig
100.000 katjes
Fuck the EBU!
als we zo gewoon het spel doen als stok weg is mag je een nieuwe maken en weg leggen (wel posten). Dan gaat spel door. Is het de lol eraf voor andere mensen. Wat willen we nogmeerquote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Maringo het volgende:
Dat dat jatten ophoudt.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
als we zo gewoon het spel doen als stok weg is mag je een nieuwe maken en weg leggen (wel posten). Dan gaat spel door. Is het de lol eraf voor andere mensen. Wat willen we nogmeer
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Is goed ik heb even snel wat in elkaar geflanst, het is misschien niet zo heel prachtig maar nu kan iedereen die de stok na mij heeft de stok mooi versieren o.i.d.
Dit is de nieuwe stok geworden:
[ afbeelding ]Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik (onder voorbehoud)quote:Op zondag 13 juli 2014 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dat jatten ophoudt.
Wildervank is niet te ver weg... Als niemand deze pakt neem ik 'm van de week wel...
Een oldtimerquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef nijnja het volgende:
Dat slot was het juist! Het zoeken naar een extra verstopplek voor de sleutel en die dan net kut leggen dat het je nog wat moeite kost ook!
Good ol' days
Vervelend, zijn het bekende lui die de stok kapen of is het steeds iets/iemand anders?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een oldtimer
Het slot komt wel weer terug, als die verdwijningen eindelijk ophouden
Vroegâh hadden de mensen ook ballen om te zeggen wie het was die dat deed en doorgaans ook de reden erbij. Nu zijn er al een aantal stokken gejat en we hebben niks van de echte jatter gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vervelend, zijn het bekende lui die de stok kapen of is het steeds iets/iemand anders?
Vroegâh weet ik dat een SC (ik meen VBL) ook wel eens liep te kutten met de stok.
Ik vond dat een leuk onderdeel maar niet essentieel. Als het spelletje zonder slot gewoon weer door kan gaan dan maak ik graag die opoffering in elk geval.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef nijnja het volgende:
Dat slot was het juist! Het zoeken naar een extra verstopplek voor de sleutel en die dan net kut leggen dat het je nog wat moeite kost ook!
Good ol' days
Essentieel is het wel, als er iemand is die de stok niet goed verborgen heeft dan is ie zo weg. Dat kan zomaar met de vorige zijn gebeurd, in plaats van de gebruikelijke stoknapper.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond dat een leuk onderdeel maar niet essentieel. Als het spelletje zonder slot gewoon weer door kan gaan dan maak ik graag die opoffering in elk geval.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Essentieel is het wel, als er iemand is die de stok niet goed verborgen heeft dan is ie zo weg. Dat kan zomaar met de vorige zijn gebeurd, in plaats van de gebruikelijke stoknapper.
Nog van plan iets te gaan doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dat jatten ophoudt.
Wildervank is niet te ver weg... Als niemand deze pakt neem ik 'm van de week wel...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer terug in de stad met de stok Ik ga hem nu naar zijn nieuwe plekje brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |