Iedereen verdenkt toch eigenlijk stiekem hem? Het steel-gedoe begon na die ruzie rondom hem en zijn vertrek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij verdenkt hem ook al?
Hoop dat ie mijn Action-stok een eervolle begrafenis heeft gegeven
nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iedereen verdenkt toch eigenlijk stiekem hem? Het steel-gedoe begon na die ruzie rondom hem en zijn vertrek.
Jij bent je eigen vader?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:10 schreef tailfox het volgende:
Ik (mijn vader) is volgende week in de buurt van arhnem. Als die dan nog niet verplaatst is.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iedereen verdenkt toch eigenlijk stiekem hem? Het steel-gedoe begon na die ruzie rondom hem en zijn vertrek.
+2quote:
Maarre, het gaat toch om genoeg ja en misschien om een meet te organiseren? Dat zijn er al 11.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:
18 stemmen? Wist niet dat we met zo veel waren
Dit topic heeft 211 lurkers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:
18 stemmen? Wist niet dat we met zo veel waren
7.5, niet iedereen van misschien gaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maarre, het gaat toch om genoeg ja en misschien om een meet te organiseren? Dat zijn er al 11.
Houd je muis maar eens boven de TT.quote:
Jij hebt het verzonnen.. Wat is het plan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
7.5, niet iedereen van misschien gaat
Voor mij hangt het vooral af van wie er komen en wat het plan is...
Mijn mobiel heeft geen muis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Houd je muis maar eens boven de TT.
[ afbeelding ]
Als iedereen even iets voorstelt kan ik poll 2 makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij hebt het verzonnen.. Wat is het plan?
http://www.meeting-manager.nl/quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iedereen even iets voorstelt kan ik poll 2 maken
Een meet is nooit mijn idee geweest, ik breng het enkel op gang nu
Oh het was geen hint dat men 'm moest halen hoor, ik heb al een PM ontvangen inmiddels van een geinteresseerde. Ik heb toevallig net nog even een motorrit gemaakt en besloten de stok maar even te checken, die blijkt daadwerkelijk nog in Pannerden te liggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Allemaal afgeleid!Een stokmeet!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh het was geen hint dat men 'm moest halen hoor, ik heb al een PM ontvangen inmiddels van een geinteresseerde. Ik heb toevallig net nog even een motorrit gemaakt en besloten de stok maar even te checken, die blijkt daadwerkelijk nog in Pannerden te liggen
Weet jij nu al waar ie over twee maanden ligt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Stok-bewaking!
En als we de meet nou eens doen WAAR de stok op dat moment ligt...dichtstbijzijnde kroeg ofzo?
Centrale locatie in Leiden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Weet jij nu al waar ie over twee maanden ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |