SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!How can I make this topic about me?
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, stok ligt op een droog plekje en ik ben weer onderweg naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:39 schreef Maringo het volgende:
Voorbereid op mogelijke stortbui en komende stokken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek dan maar gelijk mijn lelijke plakbende eraf
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als ik hem heb, zal ik dat doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trek dan maar gelijk mijn lelijke plakbende eraf
Jep.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:10 schreef Maringo het volgende:
Je hebt de sleutel in de brievenbus gedaan?
Gelukkig zit de stok niet vast met een slotquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Rijnsburg rijden om gezeur of een boete te riskeren.
quote:Het spoorbedrijf heeft 55 bussen ingezet om passagiers naar de luchthaven te vervoeren. Helemaal soepel verloopt dat echter niet, omdat het door de afsluiting van de A4 extra druk is op omliggende wegen. "We moeten het vooral hebben van ons aangepaste reisadvies. Schiphol is bereikbaar, maar mensen moeten omreizen, extra overstappen en het duurt allemaal langer", zegt een woordvoerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klaar.![]()
Nee, het is een gleuf aan één kant van het hout, over de gehele lengte van de balk. Het enige wat het een gat maakt, is het strakgetrokken tape er overheen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus eventueel zit er een gat in om een slot door te doen, kwestie van even doorprikken?
Jullie hebben trouwens dezelfde keukentafel.
Het zou wel een bak zijn...Amerikaanse toestanden, waarop we op afstand de dief volgen en ambushen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Dat probleem ook weer opgelost
Met GPS dit keer?
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Dat probleem ook weer opgelost
Met GPS dit keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | # top 10 aantal verplaatsingen sinds 1 januari 2012. Maringo 20 zwarte_hand 11 Puala 9 kanovinnie 9 t-i-m 7 Nattekat 7 picodealion 6 m1st1g 6 gebrokenglas 5 Bart 5 TARAraboemdijee 5 NoBody122 5 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | # top 10 aantal verplaatsingen per kalenderjaar Broertie 2010 18 nijnja 2010 18 nijnja 2009 17 babybel 2009 15 babybel 2010 13 boertie 2010 12 zwarte_hand 2010 10 zwarte_hand 2011 10 Broertie 2009 8 JJH 2010 8 Maringo 2012 8 |
Nu al mijn stok slopen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:54 schreef Maringo het volgende:
Die gleuf had je beter kunnen opvullen, katje... Ik greep de stok en mn duim ging er meteen doorheen.
Die spreadsheet is ook nog niet bijgewerkt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:08 schreef Maringo het volgende:
Oh, ik zie wel dat ik de laatste verplaatsingen er nog moet inzetten.
Eerst ff de stok wegbrengen, komt dat daarna wel weer.
Ik had hem dan ook wel precies goed te pakken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu al mijn stok slopen?
Misschien had ik een waarschuwing moeten geven
Die heeft voor mij dan ook geen belang meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die spreadsheet is ook nog niet bijgewerkt.
Vind het lekkerder zoeken dan die sitequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die heeft voor mij dan ook geen belang meer.
Wat vind je er makkelijker aan dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind het lekkerder zoeken dan die site
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:36 schreef Maringo het volgende:
Verplaatsingen op de site bijgewerkt, en subrondes toegevoegd.
Extra leuk als de stokzoeker geen internet-abbo heeft en ter plaatste de stok niet kan vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso geen pinpoints meer, als je het niet kan vinden dm je maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |