Gaat goed kneusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
[url=
KLB / [KLB Terras SC] Terrasje pakken en mensen kiek'n carede had ik al zelfmoord gepleegd ofso[/url].
Gaat het?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
[url=
KLB / [KLB Terras SC] Terrasje pakken en mensen kiek'n carede had ik al zelfmoord gepleegd ofso[/url].
Corpsbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
[url=
Waarom? Wat is er zo nadelig aan corpsballen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is een keuze. In mijn optiek een slimme keuze
Sorry je hebt gelijk. Ging ff full ''Alles over een kam'' mode.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom? Wat is er zo nadelig aan corpsballen?
Tenzij het kakkers zijn.![]()
Kakkers.![]()
Only 2nutzquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtfhet is schone lei, heb het zelfs gegoogled en daarna nog verkeerd getypt
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Only 2nutz![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Only 2nutz![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, toevalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef CristinaYang het volgende:
Zijn die oranje usernames lekker hip en lekker gek doen vanwege het WK ofzo?
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef CristinaYang het volgende:
cy plsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan vind ik het zo mogelijk nóg kutter.
Nee, word er gek vanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij wel helemaal down bent met de oranjegekte?
noem je nootmans nou een downie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij wel helemaal down bent met de oranjegekte?
Nee, volgens mij niet. Maar het zou mij niet heel veel verbazenquote:
achgossiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik durf Nutz allang niet meer te beledigen, dan doet hij altijd zo gemeen
dat noemt men een koelie, cb is zandpapi toch want egypt en woestijn wollah Gquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die andere zandpapi toch met die pokerface
Noem hem altijd mummiboi :squote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat noemt men een koelie, cb is zandpapi toch want egypt en woestijn wollah G
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik durf Nutz allang niet meer te beledigen, dan doet hij altijd zo gemeen
Ik ben altijd al een softie geweest, ik doe alleen soms een beetje stoer om me niet het watje van de SC te voelenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem hem altijd mummiboi :s
[..]![]()
dacht dat jij softer was geworden
Heb jij nog wat met Panjawaus? #durftevragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een softie geweest, ik doe alleen soms een beetje stoer om me niet het watje van de SC te voelen
Miss's steal yo boyfriend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog wat met Panjawaus? #durftevragen
Ja joh, we gaan zelfs samen op vakantie volgende week. En hij is soort van half een beetje bij me ingetrkoken, dus dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nog wat met Panjawaus? #durftevragen
Oeh nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja joh, we gaan zelfs samen op vakantie volgende week. En hij is soort van half een beetje bij me ingetrkoken, dus dat zegt wel genoeg denk ik![]()
Nee dat is waar. En het scheelt wel, want hij heeft gewoon een kamer hier op de gang, dus we hebben wel allebei onze eigen ruimte. We gaan naar Turkije! Nog nooit geweest, dus heb al tips gekregen van Ambi haha.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh niceHeb je tenminste dat gedoe niet meer met dat reizen
Waar gaan jullie heen?
Oh lord, Turkije of all places, niet marmaris mag ik hopen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat is waar. En het scheelt wel, want hij heeft gewoon een kamer hier op de gang, dus we hebben wel allebei onze eigen ruimte. We gaan naar Turkije! Nog nooit geweest, dus heb al tips gekregen van Ambi haha.Ga jij nog weg?
Haha I know right?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh lord, Turkije of all places, niet marmaris mag ik hopen?Maar nee, ik kan ook niet weg deze zomer, wel festivalletjes pakken.
Awwwwwquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een softie geweest, ik doe alleen soms een beetje stoer om me niet het watje van de SC te voelen
Oh nooit van gehoord. Nee ben al een tijdje gestopt, opleiding vond ik toch ook maar niets dus ik ga nu maatschappelijk werk en dienstverlening doen en dan nog dezelfde richting waar ik met vpk heenwilde maar zonder dat vertyfte billenwassengedoe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha I know right?Maar nee, een wat kleiner plekje in de buurt van Bodrum. Ben je nu nog bezig met je opleiding of werk je?
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben relatief high volume fan. Was even vergeten dat hij borst/tris en rug/bis doet though, dan is zo weinig voor armen op die dagen misschien wel genoeg. Vind ik zelf de ultieme kutcombinaties overigens (afgezien vanschouders en benen
dan), maar goed.
[..]
Oneens. Om je hele rug fatsoenlijk aan te pakken moet je wel meer doen, of het moet zijn dat je constant de oefeningen afwisselt, maar dan vind ik het minder makkelijk progressie te boeken met zo'n split waarbij je alles maar 1 keer per week doet.
Tevens is er niks mis met behind the neck pulldowns, sommige mensen hebben niet genoeg mobiliteit en dan ga je naar snap city met die oefening idd, maar dat ligt niet zozeer aan de oefening en is op zich te fixen.
[..]
Eens. Of iig hams eerst. Of quads en hams op verschillende dagen.
[..]
Ah, jij bent zo iemand die per training oefeningen varieert dus. Niks mis mee maar zoals ik hierboven zei is het niet mijn ding, of het grootste deel van de tijd niet iig.
Zo onzeker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwwhet valt idd wel mee...
Hier in de sc zitten geen watjestenminste van de originele sc cast
die noobnerdjes niet meegeteld.
Ja zo hoort dat niet he, penis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
ik al zelfmoord gepleegd ofso.
ga je naar zo'n all in resort?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha I know right?Maar nee, een wat kleiner plekje in de buurt van Bodrum. Ben je nu nog bezig met je opleiding of werk je?
Hoe laat begint het?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Nog 40min en weekend!!! Maar nog zo lang wachten op de wedstrijd
quote:
Ga pitten, m'n PS aanslingeren en mezelf vervelen en m'n vingers opeten ofzo...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het gevoel dat je op iets zit te wachten...
Ik doe niks meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat niet he, penis.
Die gezegde.
Ik neem denk ik een gram badzout en ga een aantal uren trippenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ga pitten, m'n PS aanslingeren en mezelf vervelen en m'n vingers opeten ofzo...
Ik douw gewoon een chilipeper in m'n bek danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik neem denk ik een gram badzout en ga een aantal uren trippen
Ga je daar van trippen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik douw gewoon een chilipeper in m'n bek dan
Watn mietquote:
Kijk die andere maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watn miet
Denk btw meer door het blazen dat ie out gaat.
Nee zo moet het ook niet, je kopieert de hele lijst en zet 'm eronder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zo hoort dat niet he, penis.
Die gezegde.
Ja die had ik al eens gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Kijk die andere maarVanaf 04:00 ongeveer
over lijsten gesproken, hoe zit het met de nieuwe kaste?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Prutsers, laat dwc nou maar gewoon die lijst bezigendie kan dat tenminste.
De enige kaste die ik ken is kastenova ;squote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
over lijsten gesproken, hoe zit het met de nieuwe kaste?
Niet zo he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee zo moet het ook niet, je kopieert de hele lijst en zet 'm eronder.
Doe toch eens een keertje verdomme normaal JOHquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"ja nou schat ik heb negerpik gezogen hihi gr gr, niet geslikt tho dus t telt niet"
JA IK SHERLOCK
Serieus hoe heb je dat uitgelegd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe toch eens een keertje verdomme normaal JOH
Godsamme serieusquote:
Dangquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme serieus
Ik zei dat ik met een groepje mensen van FOK! in de facebook chat zat en dat ik daar zei dat ik naar de Melkweg zou gaan met O&N en dat ik aan hem vroeg hoe snel de kaartjes gingen omdat hij daar werkte. En dat hij toen zei dat hij me wel op de lijst kon zetten.! Epic fucking fail of my life als je het zo neerzet, of niet
En toen hebben ze zichzelf zelfs aan elkaar voorgesteld daaroquote:
Hahahaha en niemand heeft dat gerecord ofsoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En toen hebben ze zichzelf zelfs aan elkaar voorgesteld daaro![]()
![]()
:$
![]()
!!!
Hell nahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha en niemand heeft dat gerecord ofso??
Zo'n drama vind ik dat niet eens, serieus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme serieus
Ik zei dat ik met een groepje mensen van FOK! in de facebook chat zat en dat ik daar zei dat ik naar de Melkweg zou gaan met O&N en dat ik aan hem vroeg hoe snel de kaartjes gingen omdat hij daar werkte. En dat hij toen zei dat hij me wel op de lijst kon zetten.! Epic fucking fail of my life als je het zo neerzet, of niet
Als het andersom was geweest had ik toch wel even zo gekeken, denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo'n drama vind ik dat niet eens, serieus.
Van het leven genieten, wat erg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell nahProbeer hem eigenlijk zo FOK! vrij mogelijk te houden. Daarom heel FB ook maar op slot gezet, gezien er alweer het eea rond ging een tijd terug, kk sad
Maar goed, CB en ik zijn wel als een stel groupies met elkaar op de plaat gegaan toen![]()
*nerdlife*
Valt toch wel mee, mensen kijken al niet eens meer echt raar op als je zegt dat je je vriend(in) van internet kent oid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest had ik toch wel even zo gekeken, denk ik.
[ afbeelding ]
Nee oke, maar er is nog een verschil tussen internet en FOK!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, mensen kijken al niet eens meer echt raar op als je zegt dat je je vriend(in) van internet kent oid.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee oke, maar er is nog een verschil tussen internet en FOK!
Maar alle flauwheid op een stokje, ik vind het alsnog toch wel een tikkeltje ''weird'' als mensen meeten via internet en relaties aangaan etc. Ook al is dat misschien lichtelijk bekrompen, ik kan er niks aan doen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Wtf het is schone lei, heb het zelfs gegoogled en daarna nog verkeerd getypt
Mag je prima vinden hoor, zo dacht ik ook voor m'n eerste meet met fokkersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar alle flauwheid op een stokje, ik vind het alsnog toch wel een tikkeltje ''weird'' als mensen meeten via internet en relaties aangaan etc. Ook al is dat misschien lichtelijk bekrompen, ik kan er niks aan doen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit moet voor jou idd wel een schop in je nek zijn.quote:
Valt enorm mee met de kutkoppen, er zit en zat hier zelfs een model!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb ook nog nooit gemeet. Lijkt me best wel grappig om al die kutkoppen te zien die achter de usernames verschuilen
Ja dat ben ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt enorm mee met de kutkoppen, er zit en zat hier zelfs een model!!!![]()
![]()
![]()
Haaha aaha ja dat was een goeie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit moet voor jou idd wel een schop in je nek zijn.
Je hebt geen idee hoe sexy dat kan zijn!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja misschien in je verkleedkleren voor de hele familie met de makeup van je moeder
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Al dat fb inside geneuzel krijg ik niks van mee.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt enorm mee met de kutkoppen, er zit en zat hier zelfs een model!!!![]()
![]()
![]()
Hahahahaha jaaaaa ik had ook internetvriendinnen!! Toen ik een jaar of 10 was, via kinderlinesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je prima vinden hoor, zo dacht ik ook voor m'n eerste meet met fokkers
Ohja en ik had een soort internetvriendin op m'n 13e van kindertent die ik toen wel eens ontmoet hadMaar dat bleek een saai wijf.
Nouja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha jaaaaa ik had ook internetvriendinnen!! Toen ik een jaar of 10 was, via kinderlines
Meisje woonde in Waalwijk, vlakbij mijn familie van mijn vaders kant (Tilburg) dus die heb ik ook wel vaak gezien. Ging ik daarheen, en haar ouders hadden kennissen in mijn woonplaats, dus als haar ouders daarheen gingen kwam ze bij mij. Vet leuk, heb haar nog steeds op facebook
quote:
Hahaha ja, vet grappig lol ;Dquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee joh ik gun je wel eigenlijk, je lijkt me wel chille boy in rl en dat hele zogenaamde stoere boy act op FOK! is inmiddels zo triest dat het grappig is.
Ja maar toen was ik 10quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja dat bedoel ikis toch eigenlijk hetzelfde, hoewel fokkers 9 van de 10 keer wel mongooltjes zijn
Is dat echt zo? Hoe vaak heb jij een meet gehad? En dacht je echt van wtf lopen hier voor josti's?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja dat bedoel ikis toch eigenlijk hetzelfde, hoewel fokkers 9 van de 10 keer wel mongooltjes zijn
Je zei toch ook tegen mij kom naar dat feest, is toch ook meetenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik 10Zou ik nu echt niet gauw meer doen. Ik zeg expres niet nooit, maar het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk
![]()
En inderdaad, fok is toch ook wel weer wat anders ja![]()
Ja is echt zo. Ik heb wel de nodige autisten, borderliners en zelfs badtripbobquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Hoe vaak heb jij een meet gehad? En dacht je echt van wtf lopen hier voor josti's?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zei toch ook tegen mij kom naar dat feest, is toch ook meeten
[..]
Ja is echt zo. Ik heb wel de nodige autisten, borderliners en zelfs badtripbob![]()
![]()
ontmoet op meets. Laatstgenoemde was toch wel het ergst.
Okayquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja is echt zo. Ik heb wel de nodige autisten, borderliners en zelfs badtripbob ontmoet op meets. Laatstgenoemde was toch wel het ergst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zeggen meeste Fokkers zijn best aardig, een aantal leuk of chill om mee te chillen en over het overgrote deel zijn ze best stil.
Je hebt ook een kleine deel die achter internet best een grote mond hebben maar dat moet je niet serieus nemen want in rl zijn ze best stil of echt kneuzig.![]()
neptieten, waarschijnlijk een penisquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
Dat vind ik het mooisteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zeggen meeste Fokkers zijn best aardig, een aantal leuk of chill om mee te chillen en over het overgrote deel zijn ze best stil.
Je hebt ook een kleine deel die achter internet best een grote mond hebben maar dat moet je niet serieus nemen want in rl zijn ze best stil of echt kneuzig.
Ook wel eens iemand die ik op Internet een kkdebiel vond, die irl echt super relaxed bleek te zijn enzo. Mooie dingen![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zeggen meeste Fokkers zijn best aardig, een aantal leuk of chill om mee te chillen en over het overgrote deel zijn ze best stil.
Je hebt ook een kleine deel die achter internet best een grote mond hebben maar dat moet je niet serieus nemen want in rl zijn ze best stil of echt kneuzig.Hoe is Durrrr?
Inb4 'was dat Vas?'quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vind ik het mooiste
Ook wel eens iemand die ik op Internet een kkdebiel vond, die irl echt super relaxed bleek te zijn enzo. Mooie dingen
Niet zo'n grote bek dus?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eindbaas, tevens ook schattig en relaxed.
Ja dat was ik.quote:
En België?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:48 schreef fyah het volgende:
Al hoop ik dat NL straks wint natuurlijkDat is zo'n beetje het landelijke sentiment hier.
Mooi manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Modus het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102.
vet man, snowboots in de zomerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Modus het volgende:
Vind ik anders, ik zou toch wel naar dat feest gaan, of jij er nou wel of niet ook bentquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zei toch ook tegen mij kom naar dat feest, is toch ook meeten
Ja maar als ik je tegenkom op dat feest zeg je toch niet ieuw een fokker dit is zo raar hahaha ;Dquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind ik anders, ik zou toch wel naar dat feest gaan, of jij er nou wel of niet ook bent
Nee, maar nogmaals, vind dat anders dan afspreken met mensen op internet en samen iets gaan doen en elkaar gaat leren kennen/daten irlquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als ik je tegenkom op dat feest zeg je toch niet ieuw een fokker dit is zo raar hahaha ;D
Ja van hetzelfde, en 'm dan lopen irriteren. Heerlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, maar nogmaals, vind dat anders dan afspreken met mensen op internet en samen iets gaan doen en elkaar gaat leren kennen/daten irl![]()
Als je een beetje meedoet in de uitgaansscene van Amsterdam, kom je er sowieso al amper onderuit om ooit elkaar eens tegen te komen. Zoals ik dus bij CB had. Was laatst weer in de Melkweg toen hij aan 't werk was
Ik heb hem niet gezien deze keer. Vroeg het 'm achteraf, zo van ''was je niet aan het werk''. Toen zei ik ''ehm jawel'' maar niet gezien dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja van hetzelfde, en 'm dan lopen irriteren. Heerlijk.
Achja zo kwam ik FL_Freak ook tegen 2 weken geleden in Rotterdamquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien deze keer. Vroeg het 'm achteraf, zo van ''was je niet aan het werk''. Toen zei ik ''ehm jawel'' maar niet gezien dus
Maar om maar aan te geven hoe snel je dat dan al hebt in damscootje hiehuazhahauhaahah
Wtfquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja zo kwam ik FL_Freak ook tegen 2 weken geleden in RotterdamIn een moeilijk groot gebouw notabene.
Kleine wereld
#darkballerinalifequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Modus het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WtfEn, heeft die in het echt net zo'n gompie hoofd als op de foto's?
inddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WtfEn, heeft die in het echt net zo'n gompie hoofd als op de foto's?
met of zonder nijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja zo kwam ik FL_Freak ook tegen 2 weken geleden in RotterdamIn een moeilijk groot gebouw notabene.
Kleine wereld
dat is wel Echt bizar jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
En Zosk die ntm bijna aanrijdt!! Die is misschien nog wel het mooist
Ja sorry hoor maar ik vind hem écht een gompie hoofd hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Shit Veer
So rude. Nee vind ik niet.
een heul smal blondje?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, zat wel 'n meisje naast maar niet opgelet
Oh ok.quote:
Weet ik zei gianni ook alquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kijk die topicje van US jij en je verkering
kus mn kale kop popquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe toch eens een keertje verdomme normaal JOH
Kwam een keer Ro-ald tegen in de Melkwegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kleine wereld
waar, laat me je eer verdedigenquote:
nee, je maakt weer ruziequote:
S&G. Kom haten op mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waar, laat me je eer verdedigen
haha grapje je kan lekker zelf je issues oplossen stinksnolquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kwam een keer Ro-ald tegen in de Melkweg
"HE BEN JIJ RO-ALD?"
"Ehh ja?"
"WEET JIJ WIE IK BEN?"
"Ehh nee?"
"MOOI"
Hahahahhh joker hoofdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haha grapje je kan lekker zelf je issues oplossen stinksnol
DAAR GELOOF IK GEEN ZAK VANquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK WAS VERBAASD WANT MN MOEDER LIJKT JONGER
Ben kk lekker gek bwohquote:
ditquote:
kusjequote:
Je moet ook gewoon eten satéprikkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef VeerEli het volgende:
Och och, is Ambi weer eens bezig met haar gehaat. Kan ook nooit een keertje normaal he.
Ik schat jou 16quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik had haar ook ouder geschat eigenlijk, wel in de 30 sowieso.
Vas, je kunt wel zien dat je lang weggeweest bent. Deze is wayyyy too old.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon eten satéprikkerGa.
Ja echt toevallig gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
En Zosk die ntm bijna aanrijdt!! Die is misschien nog wel het mooist
eh neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vas, je kunt wel zien dat je lang weggeweest bent. Deze is wayyyy too old.
Tegenwoordig ben ik de fatty en dikkerd van de SC, de Ambi 2, de ballon en het vetje.
[..]
Tegenwoordig ben ik de fatty en dikkerd van de SC, de Ambi 2, de ballon en het vetje.
[..]
quote:
quote:
Jawel dat zegt ineens iedereen tegen me hoor, ik heb het zelf niet beweerdquote:
Ben jij ook jaloersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik had haar ook ouder geschat eigenlijk, wel in de 30 sowieso.
Ik zeg het niet tegen je, dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jawel dat zegt ineens iedereen tegen me hoor, ik heb het zelf niet beweerd
Je bent even dik als dat ik lelijk benquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jawel dat zegt ineens iedereen tegen me hoor, ik heb het zelf niet beweerd
Nee maar ja jij bent dan ook jij, natuurlijk eh. heheuahahahahquote:
En ik de skinny bitch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow das wel een beetje dan :$ :$:$:$quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent even dik als dat ik lelijk ben
Wowquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat zei jij wel eens idd. Daarom zei ik het.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja kan hoor, mensen schatten me wel vaker jonger. Snap ik ook wel
Kk dik dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk je bent geen 16 meer gedraag jequote:
Hahah word altijd nerveus van jou around bbylicous dat weet je toggquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk je bent geen 16 meer gedraag je
Wow is veer obese?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:
En zie hier, de totaal niet voorspelbare reacties. De origineelste mensen op deze aardkloot, he-le-maal fantastisch gewoon.quote:
Je hebt alle soort mensen tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
En zie hier, de totaal niet voorspelbare reacties. De origineelste mensen op deze aardkloot, he-le-maal fantastisch gewoon.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahah word altijd nerveus van jou around bbylicous dat weet je togg
Scheelt wel een paar jaar denk ik, als ik geen make up op heb en haar naar achter + geen hakken. Lijk ik wel echt jong.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat zei jij wel eens idd. Daarom zei ik het.
Mens stop je hoofd in een babyneushoorn z'n muil met je bijdehante gemekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
En zie hier, de totaal niet voorspelbare reacties. De origineelste mensen op deze aardkloot, he-le-maal fantastisch gewoon.
Hahaahuehehheequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mens stop je hoofd in een babyneushoorn z'n muil met je bijdehante gemekker.
Ik ben 1m50, jij 2 meter ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Zonder hakken lijk ik ook jonger ja
Wat toch een cutie hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat toch een cutie hewat veer een turk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow ja denk 13 danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Scheelt wel een paar jaar denk ik, als ik geen make up op heb en haar naar achter + geen hakken. Lijk ik wel echt jong.
hoe weet jij dat uberhauptquote:
Ja, denk ik eigenlijk ookquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef artelligence het volgende:
Stimorol- is wel jaloers. Zo'n oude vrijster die haar Pepper profiel wanhopig laat zien dat ze jong en fun is. Met haar glaasje wijn en sushi, haar sportieve aard (hardlopen, what else... Colorrun natuurlijk), haar reizen naar alle uithoeken van de wereld en favoriete muziek is Adèle en een aantal popi hipster bands. Om maar jong en hip voor te komen. Ze is overigens marketeer heeft een 2 katten genaamd Teun en Floortje.
Ze is niet meer dik hoor en ook niet turks meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg maar gerust lompe turk die langs marcheert en die je opzijduwt met d'r brede heupen
Ik zei brede heupen dat heeft niks met dikheid te maken... hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is niet meer dik hoor en ook niet turks meer
Exotische baarheupenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei brede heupen dat heeft niks met dikheid te maken... hoor
Sorry. Verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei brede heupen dat heeft niks met dikheid te maken... hoor
Geeft niks, snap wel dat je niet zoveel ervaring met vrouwen hebtquote:
Ben al thuis. Kapper geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt je dag weer eens niet hèBijna 5 uur moet je niet afsluiten?
Hehehe jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geeft niks, snap wel dat je niet zoveel ervaring met vrouwen hebt.
En nederlanders zijn het langste volk op aarde, kankiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat liedje van die Oranje-reclame van WK is echt te-nen-krom-mend slecht.
Wij staan vooraan bij het Oranje-legioeennn
Ze krijgen ons niet klein, omdat we dat al zijn
LIKE YO SHUT DA FUCK UP
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En nederlanders zijn het langste volk op aarde, kanki
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. 1,83m als gemiddelde.
srsquote:
Het slaat toch op Nederland als oppervlakte jongequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
srs
hoe veel weeg je tegenwoordig trouwens
Haha lengte snapte em.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
http://mens-en-samenlevin(...)wonen-de-reuzen.html
OH KK KLEIN LANDJE JEZUSquote:
Fatsoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het slaat toch op Nederland als oppervlakte jonge.
Laatste keer dat ik me woog rond 90![]()
![]()
.
Haaaaaaaa!quote:
FATSOquote:
Je denkt dat ze voor één van de grootste campagnes van het jaar zo'n onnozele uitspraak zouden doenquote:
Ja want het ook een onnozele reclamequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je denkt dat ze voor één van de grootste campagnes van het jaar zo'n onnozele uitspraak zouden doen?
But what dat mouth do doe.quote:
Deze zin is onnozelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja want het ook een onnozele reclame
Ik hoorde dat Wesley die regels verzonnen had.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je denkt dat ze voor één van de grootste campagnes van het jaar zo'n onnozele uitspraak zouden doen?
Long John Silver is een onnozel wormvormig aanhangselquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
But what dat mouth do doe.
[..]
Deze zin is onnozel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Long John Silver is een onnozel wormvormig aanhangsel
Lekkere appendix1080pquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
Been usin' wormvorming aanhangsel since voor het eerst gelezen in biologieboek.
OMGquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat liedje van die Oranje-reclame van WK is echt te-nen-krom-mend slecht.
Wij staan vooraan bij het Oranje-legioeennn
Ze krijgen ons niet klein, omdat we dat al zijn
LIKE YO SHUT DA FUCK UP
Eten als een malle bruhquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
But what dat mouth do doe.
[..]
Deze zin is onnozel.
Op werkquote:
godkanki die straat in den haag. Banken op het grasveldje, partytent, paar kratten bier en bbq's en kkdikke TV. Ziet er gvd nog gezellig uit ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
Lekker buiten met de buurt op straat onder de vlaggetjes.
Is nice. Hier ook gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkanki die straat in den haag. Banken op het grasveldje, partytent, paar kratten bier en bbq's en kkdikke TV. Ziet er gvd nog gezellig uit ook#asolife
wel Echt gewoon extreem aso degeneratelifequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen, eigenlijk toch helemaal niks mis mee als je het zo opsomt.
Den Haagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkanki die straat in den haag. Banken op het grasveldje, partytent, paar kratten bier en bbq's en kkdikke TV. Ziet er gvd nog gezellig uit ook#asolife
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar all jokes aside is een lease-abo wel echt pure kanker, ik heb er zelf ook één.
Toen ik m'n recente abo afsloot bij Hi waren vrijwel alle abo's ineens lease, het abo daarvoor vrijwel niks.
Dan nog, wie least er nou een telefoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Heb er toch bewust voor gekozen.
En dat kk ding hoef ik toch niet te houden.
Wat ik daar al zei, meeste toestellen waar ik op dat moment uit kon kiezen waren leasetoestellenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan nog, wie least er nou een telefoon.En zelf kiezen voor "pure kanker" is ook niet slim hè.
En nee snap ik, blackberry.
Maar waarom is het pure kanker dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ik daar al zei, meeste toestellen waar ik op dat moment uit kon kiezen waren leasetoestellen. En aangezien ik een 2-jarig abo afsloot nam ik na die periode toch wel een nieuw toestel, dus of ik 't toestel nou terug moest geven of in bezit kon houden maakte me toch niet uit
.
Omdat je voorheen gewoon een gratis toestel kreeg of een fikse korting daarop, nu komt het overall over alsof je een toestel door je neus geboord krijgt, voor de prijs van die abo's zou je op z'n minst verwachten dat je in ieder geval het toestel zou mogen houden.quote:
Ja dat bedoel ik. Geen idee hoeveel zo'n lease abo kost maar vast niet weinig genoeg om te rechtvaardigen dat je het toestel moet inleveren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat je voorheen gewoon een gratis toestel kreeg of een fikse korting daarop, nu komt het overall over alsof je een toestel door je neus geboord krijgt, voor de prijs van die abo's zou je op z'n minst verwachten dat je in ieder geval het toestel zou mogen houden.
Dus de deal is pure kanker, maar 't interesseart mah nie want ik neem toch een nieuwe pocky na afloop.
Eerste 9 maanden ¤20, daarna 15 maanden ¤40.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Geen idee hoeveel zo'n lease abo kost maar vast niet weinig genoeg om te rechtvaardigen dat je het toestel moet inleveren.
Mwoah, 't is niet goedkoop maar aangezien je niks voor het toestel betaald hebt is het ook weer niet zo'n heel slechte deal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerste 9 maanden ¤20, daarna 15 maanden ¤40.
Hi 2012-2 Toestellease F
Hi 2012-2 Messaging Large 2jr
Hi 2012-2 150 min/sms-bundel
Hi BlackBerry
Hi Messaging Large
BlackBerry Bold 9790
Hi Eindeloos sms bundel (Gratis)
Hi SmartCare Basis
Hi 2012-2 Large Student -3,50
Wanneer neem je godverdomme 'ns een echte pokkie ipv die trash zo-van-2010-blackberry?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerste 9 maanden ¤20, daarna 15 maanden ¤40.
Hi 2012-2 Toestellease F
Hi 2012-2 Messaging Large 2jr
Hi 2012-2 150 min/sms-bundel
Hi BlackBerry
Hi Messaging Large
BlackBerry Bold 9790
Hi Eindeloos sms bundel (Gratis)
Hi SmartCare Basis
Hi 2012-2 Large Student -3,50
Er is foebal op TV, Vas pls.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer neem je godverdomme 'ns een echte pokkie ipv die trash zo-van-2010-blackberry?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom we gaan samen juichen niemand anders zit hier
RTquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het WK is officieel begonnen. Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |