Hou je van Braziliaanse mannen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef xhideaway het volgende:
Hallo, ik hoorde ik moest hier zijn voor lekkere mannen?
jammer joh xDquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb bij m'n stagepoule 2-1 voor Brazilië voorspeld deze wedstrijd, niks meer aan doen.
Hoi schatjequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef xhideaway het volgende:
Jelly, net als haten op CR.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef ntm het volgende:
Waarom gelijk weer allemaal mannen die haten op NeymarZo arrogant komt hij niet over toch?
Dus datquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly, net als haten op CR.
Haten op de mooiboys.
hoerquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef xhideaway het volgende:
kklekkerquote:
Neymar en mooiboy.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly, net als haten op CR.
Haten op de mooiboys.
Vind het jammer van Kroatië (kut scheids, hoop dat bij zijn volgende maaltijd de walvis bedorven is) maar wel overal 3-1 ingevuld, dus wel tevreden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb bij m'n stagepoule 2-1 voor Brazilië voorspeld deze wedstrijd, niks meer aan doen.
"ja nou schat ik heb negerpik gezogen hihi gr gr, niet geslikt tho dus t telt niet"quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
Maar dat vond ik bijv ook wel even zo'n kut moment, toen CB mij op de lijst had gezet voor Melkweg.
Moest ik gaan uitleggen hoe ik, als enige, gratis binnen kon komen waar hij en al onze vrienden al kaartjes voor hadden gefixt
"'uhhhhh''
de cijferquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef Modus het volgende:
SES / VWo examen niet gehaald, kan ik de cijfer van vorig jaar laten tellen?.
Wat lul je man, ik heb dat album gewoon helemaal bekeken. En ik heb er geruime tijd tussen gelopen. NOU JIJ WEER.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Lvl 80 orcs en 800 kg tillen maar een foto-album afkijken, ho maar. Pussyboys.
Mwoah, ik ben relatief high volume fan. Was even vergeten dat hij borst/tris en rug/bis doet though, dan is zo weinig voor armen op die dagen misschien wel genoeg. Vind ik zelf de ultieme kutcombinaties overigens (afgezien vanquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
-3 oef. borst is wel genoeg en 1/max 2 voor triceps. Is maar een kutklein spiertje (nou ja bij mij iets groter dan aahaha haha![]()
![]()
![]()
)
Oneens. Om je hele rug fatsoenlijk aan te pakken moet je wel meer doen, of het moet zijn dat je constant de oefeningen afwisselt, maar dan vind ik het minder makkelijk progressie te boeken met zo'n split waarbij je alles maar 1 keer per week doet.quote:-evenzo 3 oef. rug is ook wel genoeg, tevens immer front lat pulleys doen, niet in je nek.
Eens. Of iig hams eerst. Of quads en hams op verschillende dagen.quote:-Zoals ome krio al zei, benen/schouders niet op 1 dag. Als je benen met iets anders kan combineren, train je ze niet hard genoeg. En ik geef zelf de voorkeur aan quads juist als laatste. Als je na quads nog puf hebt voor kuiten/hamstrings, heb je iets verkeerd gedaan.
Ah, jij bent zo iemand die per training oefeningen varieert dus. Niks mis mee maar zoals ik hierboven zei is het niet mijn ding, of het grootste deel van de tijd niet iig.quote:-en 6 schouderoefeningen lijkt me ook wat overdreven. Gewoon db/bb presses met 2 of 3 isolatieoefeningen en die een beetje variëren per training.
gr gr
GIJ BENT DE FYSIOstudent HIER. Had eigenlijk vandaag aan mattie @ gym willen vragen hoe het ook alweer precies zat, maar vergeten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet ik ook niet helemaal zeker, ask je fysioguy
Nou, ik zou iig een oefening doen met een rechte stang of met dumbbells met volledige supinatie, anders span je je biceps nooit helemaal aan, die korte kop.quote:[..]
Doe die cable curls met een V stang maar misschien idd vervangen door DBs.
Dikke erectors hihihihi.quote:[..]
Ik wil dikke erector trunci dus misschien moet ik ze maar wel doen als ik dat wil
Aanspannen is imo niet hetzelfde als over een gehele ROM bewegen. Op zich wordt je core dan ook wel sterk maar voor hypertrofie is het toch hendiger om wat actual oefeningen te doen. Naar mijn mening dan.quote:[..]
In mijn optiek gebruik je je core al veel bij het correct uitvoeren van je oefeningen. Als ik met een compound oefening bezig ben span ik mn core kanki hard aan. Nu als beginner heb ik er niet veel behoefte aan maar misschien later wel.
Student met een hoofdletter STUDENT ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:57 schreef krioro het volgende:
[..]
GIJ BENT DE FYSIOstudent HIER. Had eigenlijk vandaag aan mattie @ gym willen vragen hoe het ook alweer precies zat, maar vergeten.
is wel smexy mangquote:Dikke erectors hihihihi.![]()
IK HAAT BUIKSPIEREN TRAINEN GRRRRRRRRRRRRquote:[..]
Aanspannen is imo niet hetzelfde als over een gehele ROM bewegen. Op zich wordt je core dan ook wel sterk maar voor hypertrofie is het toch hendiger om wat actual oefeningen te doen. Naar mijn mening dan.
Tussen snake & gator lopen in de vorm van footwear telt niet, Swizz.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat lul je man, ik heb dat album gewoon helemaal bekeken. En ik heb er geruime tijd tussen gelopen. NOU JIJ WEER.
Halloquote:
nooit te druk voor jouquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:01 schreef Chai het volgende:
Ja vond het raar dat jullie het allebei ineens te druk voorfok hadden op het werk :s
wat leuk, voor de finale van de hockeydames morgen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:02 schreef Chai het volgende:
Ik ga mijn paard vandaag een roodwitblauw halster omdoen, goed he.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |