Hahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was ook niet zozeer iets wat ik uit mezelf ging vermelden, hoor. Zo random ''Oh trouwens babe ik zit ook op het FOK! forum te posten met een stel halve garen die in het dagelijks leven waarschijnlijk niet geheel fatsoenlijk functioneren, maar wel erg vermakelijk en leuk zijn om mee te posten in de slowchat''.
"Hey babe, ik droomde vandaag over MMG van FOK!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was ook niet zozeer iets wat ik uit mezelf ging vermelden, hoor. Zo random ''Oh trouwens babe ik zit ook op het FOK! forum te posten met een stel halve garen die in het dagelijks leven waarschijnlijk niet geheel fatsoenlijk functioneren, maar wel erg vermakelijk en leuk zijn om mee te posten in de slowchat''.
Neem me niet kwalijk, ik weet dat genoeg mij ook een klapmongool vinden, maar zo denk ik toch wel écht over ik denk 80% van de posters hierquote:
80% maar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, ik weet dat genoeg mij ook een klapmongool vinden, maar zo denk ik toch wel écht over ik denk 80% van de posters hier
Zou het niet andersom zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, ik weet dat genoeg mij ook een klapmongool vinden, maar zo denk ik toch wel écht over ik denk 80% van de posters hier
Hahahahaha shiiiii die zou wel even lastig zijn, ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Hey babe, ik droomde vandaag over MMG van FOK!"
Veer pls.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wie horen tot de overige 20% dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar zit ik ongetwijfeld bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wie horen tot de overige 20% dan?
Doesn't matter, dat weet ik zelf welquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wie horen tot de overige 20% dan?
Waarom wil je dat niet zeggen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doesn't matter, dat weet ik zelf wel
Leuk toch, heb wel zin in een rel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Niet om kinderachtig te doen maar die vraag ga ik écht niet eerlijk beantwoorden
Schop ik veel te veel mensen tegen hun schenen :$
Haha nee ik sta net op het punt om af te sluiten ook btwquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk toch, heb wel zin in een rel.
Jammer dit, al weet ik toch wel zeker dat ik een plekje in je hart heb veroverd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha nee ik sta net op het punt om af te sluiten ook btw
Maar dan nog
Vergeet het maar meidquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer dit, al weet ik toch wel zeker dat ik een plekje in je hart heb veroverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |