Door figuren zoals jij.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:04 schreef Chai het volgende:
Waarom denken jullie gelijk dat iemand die FOK! niet kent het gelijk haat en denkt wtf?
Hoe strakker bij 0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou echt mooi zijn als modus haar vriend isquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik snap jeMaarja jouw vriend checkt FOK! verder ook niet ofzo?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zou echt mooi zijn als modus haar vriend is
Nee niet zozeer, maar dat hij mijn posts in de gaten houdt bijvoorbeeld. Nu ook, als ik het zeg kan hij dit ook meelezen (als hij account maakt), niet dat ik nu hele rare dingen post maar tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef VeerEli het volgende:
Maar ntm, wat is het dan waarom je het niet wil zeggen?
Als je heel eerlijk naar jezelf kijkt?Is het een tikkeltje schaamte, omdat je zelf weet hoeveel mongols er op FOK! zitten en dat jij daar dan mee/tussen post?
Voor zover ik weet niet neequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik snap jeMaarja jouw vriend checkt FOK! verder ook niet ofzo?
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen het mag weten, waarom heb je dan een nickname en niet gewoon je eigen naam?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bedoel niet relatie uitmaken, maar het erg vindenWaarom zou je je schamen voor iets wat je bijna dagelijks doet ten opzichte van je vriend? Fijne relatie heb je dan
Mja ik stel mezelf dan de vraag wat voor reacties ik zou posten hier als ik er niet comfortabel mee zou zijn als hij dat eventueel zou lezen. Ik bedoel, zo lang je niks verkeerds post hoeft dat niets uit te maken lijkt me danquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee niet zozeer, maar dat hij mijn posts in de gaten houdt bijvoorbeeld. Nu ook, als ik het zeg kan hij dit ook meelezen (als hij account maakt), niet dat ik nu hele rare dingen post maar toch
Hoe kom je ineens bij iedereen? Hij heeft het over degene waarmee je een relatie hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Als iedereen het mag weten, waarom heb je dan een nickname en niet gewoon je eigen naam?
Haha klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als BlauweTijger mijn account was zou ik het trouwens ook niet aan mijn vriendin vertellen, nee.quote:
Nee klopt, ik heb zelf niet de behoefte om het te vertellen. Misschien ooitquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja ik stel mezelf dan de vraag wat voor reacties ik zou posten hier als ik er niet comfortabel mee zou zijn als hij dat eventueel zou lezen. Ik bedoel, zo lang je niks verkeerds post hoeft dat niets uit te maken lijkt me dan
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Als BlauweTijger mijn account was zou ik het trouwens ook niet aan mijn vriendin vertellen, nee.
'Schat we moeten praten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb zelf niet de behoefte om het te vertellen. Misschien ooit
Zosk pls.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef Zosk het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)met-witte-haai-19041
Heb m'n beste topics uitgeprint en geplastificeerd alles.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef ntm het volgende:
Dwc zou het denk ik al gelijk bij de 1e date vertellen.
Het was ook niet zozeer iets wat ik uit mezelf ging vermelden, hoor. Zo random ''Oh trouwens babe ik zit ook op het FOK! forum te posten met een stel halve garen die in het dagelijks leven waarschijnlijk niet geheel fatsoenlijk functioneren, maar wel erg vermakelijk en leuk zijn om mee te posten in de slowchat''.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb zelf niet de behoefte om het te vertellen. Misschien ooit
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb m'n beste topics uitgeprint en geplastificeerd alles.
Wow bedankt. :squote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was ook niet zozeer iets wat ik uit mezelf ging vermelden, hoor. Zo random ''Oh trouwens babe ik zit ook op het FOK! forum te posten met een stel halve garen die in het dagelijks leven waarschijnlijk niet geheel fatsoenlijk functioneren, maar wel erg vermakelijk en leuk zijn om mee te posten in de slowchat''.
Hahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was ook niet zozeer iets wat ik uit mezelf ging vermelden, hoor. Zo random ''Oh trouwens babe ik zit ook op het FOK! forum te posten met een stel halve garen die in het dagelijks leven waarschijnlijk niet geheel fatsoenlijk functioneren, maar wel erg vermakelijk en leuk zijn om mee te posten in de slowchat''.
"Hey babe, ik droomde vandaag over MMG van FOK!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, ik weet dat genoeg mij ook een klapmongool vinden, maar zo denk ik toch wel écht over ik denk 80% van de posters hierquote:
80% maar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, ik weet dat genoeg mij ook een klapmongool vinden, maar zo denk ik toch wel écht over ik denk 80% van de posters hier
Zou het niet andersom zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, ik weet dat genoeg mij ook een klapmongool vinden, maar zo denk ik toch wel écht over ik denk 80% van de posters hier
Hahahahaha shiiiii die zou wel even lastig zijn, ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Hey babe, ik droomde vandaag over MMG van FOK!"
Veer pls.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En wie horen tot de overige 20% dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar zit ik ongetwijfeld bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wie horen tot de overige 20% dan?
Doesn't matter, dat weet ik zelf welquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wie horen tot de overige 20% dan?
Waarom wil je dat niet zeggen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doesn't matter, dat weet ik zelf wel
Leuk toch, heb wel zin in een rel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Niet om kinderachtig te doen maar die vraag ga ik écht niet eerlijk beantwoorden
Schop ik veel te veel mensen tegen hun schenen :$
Haha nee ik sta net op het punt om af te sluiten ook btwquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk toch, heb wel zin in een rel.
Jammer dit, al weet ik toch wel zeker dat ik een plekje in je hart heb veroverd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha nee ik sta net op het punt om af te sluiten ook btw
Maar dan nog
Vergeet het maar meidquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer dit, al weet ik toch wel zeker dat ik een plekje in je hart heb veroverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |