quote:
Wat lul je man, ik heb dat album gewoon helemaal bekeken. En ik heb er geruime tijd tussen gelopen. NOU JIJ WEER.

quote:
Mwoah, ik ben relatief high volume fan. Was even vergeten dat hij borst/tris en rug/bis doet though, dan is zo weinig voor armen op die dagen misschien wel genoeg. Vind ik zelf de ultieme kutcombinaties overigens (afgezien van

schouders en benen

dan), maar goed.
quote:
-evenzo 3 oef. rug is ook wel genoeg, tevens immer front lat pulleys doen, niet in je nek.
Oneens. Om je hele rug fatsoenlijk aan te pakken moet je wel meer doen, of het moet zijn dat je constant de oefeningen afwisselt, maar dan vind ik het minder makkelijk progressie te boeken met zo'n split waarbij je alles maar 1 keer per week doet.
Tevens is er niks mis met behind the neck pulldowns, sommige mensen hebben niet genoeg mobiliteit en dan ga je naar snap city met die oefening idd, maar dat ligt niet zozeer aan de oefening en is op zich te fixen.
quote:
-Zoals ome krio al zei, benen/schouders niet op 1 dag. Als je benen met iets anders kan combineren, train je ze niet hard genoeg. En ik geef zelf de voorkeur aan quads juist als laatste. Als je na quads nog puf hebt voor kuiten/hamstrings, heb je iets verkeerd gedaan

.
Eens. Of iig hams eerst. Of quads en hams op verschillende dagen.
quote:
-en 6 schouderoefeningen lijkt me ook wat overdreven. Gewoon db/bb presses met 2 of 3 isolatieoefeningen en die een beetje variëren per training.
gr gr
Ah, jij bent zo iemand die per training oefeningen varieert dus. Niks mis mee maar zoals ik hierboven zei is het niet mijn ding, of het grootste deel van de tijd niet iig.
quote:
GIJ BENT DE FYSIO
student HIER. Had eigenlijk vandaag aan mattie @ gym willen vragen hoe het ook alweer precies zat, maar vergeten.

quote:
[..]
Doe die cable curls met een V stang maar misschien idd vervangen door DBs.
Nou, ik zou iig een oefening doen met een rechte stang of met dumbbells met volledige supinatie, anders span je je biceps nooit helemaal aan, die korte kop.
quote:
[..]
Ik wil dikke erector trunci dus misschien moet ik ze maar wel doen als ik dat wil

Dikke erectors hihihihi.
quote:
[..]
In mijn optiek gebruik je je core al veel bij het correct uitvoeren van je oefeningen. Als ik met een compound oefening bezig ben span ik mn core kanki hard aan. Nu als beginner heb ik er niet veel behoefte aan maar misschien later wel.
Aanspannen is imo niet hetzelfde als over een gehele ROM bewegen. Op zich wordt je core dan ook wel sterk maar voor hypertrofie is het toch hendiger om wat actual oefeningen te doen. Naar mijn mening dan.
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 13-06-2014 02:06:48 ]